۲۹ آذر ۱۳۹۹

آبگرمکن ال‌جی با عملکرد فوق العاده کارآمد و سازگار با محیط زیست؛ برنده جایزه طراحی

کمپرسور اینورتر در آبگرمکن ال‌جی باعث افزایش عملکرد گرمایش و کاهش مصرف انرژی می‌شود و با قابلیت‌های هوشمند راحتی بیشتر و بهتری را فراهم می‌کند

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) آبگرمکن پمپ حرارتی اینورتر پیشرفته و کم مصرف خود را در CES 2021 به نمایش می‌گذارد. این محصول جدید که برنده جایزه نوآوری CES شده است، از کمپرسور معروف DUAL Inverter ال‌جی بهره می‌برد و در عین حال که باعث گرم شدن سریع و موثر آب می‌شود، مصرف برق و هزینه‌های جاری کمتری  را دارد. علاوه بر این، دستگاه هوشمند بسیار کارآمد و بادوام ال‌جی برای کنترل راحت از داخل یا خارج از خانه با برنامه LG ThinQ سازگار است.

کمپرسور اینورتر دوگانه ال‌جی با استفاده از گرمای متراکم که در فرآیند فشرده‌سازی و گردش هوای سرد تولید می‌شود، آب را گرم می‌کند. نتیجه این فرایند آبگرمکنی است که سالانه تا 74 درصد انرژی کمتری نسبت به آبگرمکن برقی معمولی برای کار مصرف می‌کند. این محصول جدید در مدل‌های 200 لیتری و 270 لیتری عرضه می‌شود و دارای امتیازات قابل توجه بهره‌وری انرژی +A و به ترتیب ++A است. علاوه بر این، کمپرسور بسیار مقاوم و مخزن آب با 10 سال ضمانت تحت پوشش قرار می‌گیرند. سیستم کارآمد ال‌جی از گرمای هوا برای کاهش بیشتر مصرف برق استفاده می‌کند، در حالی که دو منبع داخلی گرما – پمپ حرارتی و گرمکن – اطمینان می‌دهند که کاربران حتی در زمان استفاده زیاد نیز هرگز مجبور نیستند بدون آب گرم بمانند.

LG-Inverter-Heat-Pump-Water-Heater-002

آبگرمکن پمپ حرارتی اینورتر هوشمند به وای-فای متصل و فعال می‌شود و می‌تواند با برنامه موبایل LG ThinQ در دستگاه‌های اندروید و iOS به صورت یکپارچه کار کند. صاحبان خانه با استفاده از این برنامه می‌توانند سیستم را از راه دور مدیریت و کنترل کنند، از تعمیر و نگهداری منظم برخوردار شوند، یادآوری و هشدار دریافت کنند و برخی از مشکلات را بدون نیاز به تماس با خدمات مشتری تشخیص دهند. همچنین، کاربران می‌توانند دمای آب را در در لحظه بررسی کرده و از عملکرد زمان‌بندی برای تنظیم زمان و مدت زمان استفاده کنند.

لیو جائه چول، رئیس شرکت لوازم خانگی و محصولات تهویه ال‌جی الکترونیکس، گفت: «آبگرمکن جدید پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی نشانگر تعهد ما در ارائه محصولاتی با عملکرد بالا است که تأثیر کمتری در هزینه‌های انرژی خانگی و کره زمین دارند. ال جی به توسعه راه‌حل‌هایی با مسئولیت محیط زیست ادامه می‌دهد که زندگی روزمره را برای مصرف‌کنندگان در سراسر جهان راحت تر کند.»

LG-Inverter-Heat-Pump-Water-Heater-003-scaled

این محصول، که برنده جوایز مهم طراحی محصول Red Dot ،IDEA و iF Design شده است، از سبک مدرن و شیکی بهره می‌برد، مطابق با جدیدترین لوازم خانگی برتر ال‌جی است و نصب آسانی دارد. آبگرمکن پمپ حرارتی اینورتر ال‌جی از سه ماهه اول سال 2021 در بازارهای اروپا و آمریکای شمالی در دسترس خواهد بود و از 11 ژانویه در غرفه نمایشگاه مجازی LG CES 2021 به نمایش در می‌آید.

اخبار محصولات ال‌جی در CES 2021 را اینجا دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید