۲۸ فروردین ۱۳۹۸

ال‌جی با نوآوری در انرژی برنده «جایزه طلایی ادیسون» شد

ال‌جی الکترونیکس جایزه پرافتخار 2019 Gold Edison Award (جایزه طلایی ادیسون ۲۰۱۹) را کسب کرد.

این جایزه پرافتخارترین جایزه در حوزه انرژی و پایداری برای فناوری چشمگیر ال‌جی در تهویه مطبوع هوای اتاق به شمار می‌رود که در بهترین مدل از محصولات ۴۰ درصد راندمان انرژی بالاتری دارد.

جشنواره جوایز ادیسون (Edison Awards) خلاقانه‌ترین محصولات و پیشگامان تجارت در جهان را معرفی می‌کند. ال‌جی برای نوآوری خیره‌کننده، عملکرد و بازده انرژی بالا در دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای خود که مجهز به کمپرسور خطی اینورتر دوگانه (dual-inverter linear compressors) هستند مفتخر به دریافت بالاترین جایزه در بخش فرعی Smart Climate Control (کنترل هوشمند شرایط جوی) شد.

LG-Edison-Award-02

ال‌جی به لطف فناوری انحصاری کمپرسور خطی دوگانه خود توانست اولین شرکت در امریکا باشد که دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا را با سرعت‌های متغیر کمپرسور عرضه می‌کند. این محصولات بی‌صدا هستند و با قابلیت خنک‌کنندگی پیشرفته ۴۰ درصد بهبود بیشتری در راندمان انرژی در بهترین مدل خود دارند. فناوری‌ کمپرسورهای ال‌جی با سرعت متغیر توسط آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا در سال ۲۰۱۸ و همین طور جشنواره فناوری‌های نوظهور ستاره انرژی ۲۰۱۹ تحسین شد. این جوایز فناوری‌های جدید و نویدبخشی را که ذخیره انرژی قابل ملاحظه‌ای در هنگام عملکرد دارند را شناخته و تقدیر می‌کند.

LG-Edison-Award-03

اگر چه دستگاه‌های تهویه مطبوع متداول با روشن و خاموش کردن کامل چرخش کمپرسور کار می‌کنند، دستگاه‌های تهویه مطبوع هوشمند ال‌جی که مجهز به فناوری کمپرسور اینورتر دوگانه هستند به طور مستمر سرعت کمپرسور را تنظیم می‌کنند تا دمای اتاق به راحتی به میزان دلخواه برسد. به این معنی که سرعت کمپرسور نوسانات کمتری داشته و بر حسب مدل دستگاه تا ۱۵، ۲۵ و ۵۰ درصد راندمان انرژی بیشتری را ارائه می‌دهد که کمینه نیازهای تاییدیه ستاره انرژی است. این ویژگی به مشتریان کمک می‌کند از مبلغ قبض‌های انرژی خود بکاهند و در کاهش انتشار دی‌اکسید کربن نقش عمده‌ای داشته باشند.

LG-Edison-Award-041

برای اطلاعات بیشتر در مورد جوایز ادیسون، می‌توانید به وب سایت www.edisonawards.com مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید