۲۹ دی ۱۳۹۸

ال‌جی الکترونیکس؛ رکورددار تعداد جوایز CES 2020

تلوزیون OLED ال‌جی برای ششمین سال متوالی رسما به‌عنوان بهترین تلوزیون CES انتخاب شد.

ال‌جی الکترونیکس امسال با دریافت بیش از ۱۵۰ جایزه و عنوان از متخصصان صنعت لوازم الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفت و بیشترین تعداد جوایز CES تا به امروز را به خانه برد. یکی از مهم‌ترین افتخارات سال جاری این شرکت کسب عنوان Best TV of CES Award برای ششمین سال متوالی است. برنامه Best of CES Award (برنامه رسمی CES Awards که به نیابت از انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده و توسط Engadget اجرا می‌شود) از میان هزاران تلویزیون جدید ارائه‌شده در نمایشگاه CES، تلویزیون‌های LG CX series OLED را به‌عنوان بهترین محصول انتخاب کرد.

ال‌جی با تلویزیون‌های OLED پیشگامانه خود همچنان به سلطه‌اش بر بازار تلویزیون ادامه می‌دهد و در میان طیف وسیع حرفه‌ای‌های این صنعت، امسال در گروه تلویزیون CES توانست برنده ۸۳ جایزه و لوح افتخار گردد. تلویزیون رول شونده فوق پیشرفته SIGNATURE OLED TV RX (مدل ۶۵RX) از سوی انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده (CTA)‌ در دسته نمایشگرهای ویدیویی، مفتخر به دریافت عنوان CES Best of Innovation Award (جایزه بهترین اختراعات CES) گردید. تلویزیون LG SIGNATURE OLED ZX 8K هم «نشان تعالی بهترین نمایشگر ویدیویی سال» را از CTA دریافت کرد. تلویزیون‌های NEXTGEN OLED ال‌جی هم که بر پایه استاندارد جدید ATSC 3.0 تولیدشده‌اند، توانستند بیش از دوجین جایزه را از آن خود کنند.

ماشین لباسشویی درب جلو LG ThinQ با موتور AI DD در میان لوازم‌خانگی ال‌جی طی CES امسال بیشترین میزان ستایش و تشویق را از آن خود کرد. این ماشین لباسشویی از میان تمام رقبا توسط نشریات Newsweek و USA Today به‌عنوان محصول برتر انتخاب گردید. یخچال InstaView Door-in-Door با تکنولوژی Craft Ice ال‌جی، با توانایی تولید یخ‌های هنرمندانه‌ای که دیرتر ذوب می‌شوند، نمایشی تأثیرگذار و جذاب در CES داشت. این یخچال توانست افتخاراتی همچون CTA Mark of Excellence Award (نشان تعالی انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده)، CES Innovation Award و عنوان محصول منتخب مجله Women’s Health را کسب نماید.

LG-CES-2020-AWARD_02

اسمارت فون LG G8X ThinQ با دو نمایشگر و امکان ارتباطی ۵G عنوان CES Innovation Awards را کسب کرد. همچنین سرویس خدمات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی Proactive Customer Care ال‌جی، همراه با چیدمان هنری حیرت‌انگیز Wave که توسط تلویزیون‌های OLED ال‌جی اجرا شد، توانستند توجه هزاران بازدیدکننده غرفه ال‌جی را جلب کرده و جزو منتخب‌های CES امسال باشند.

درمجموع ال‌جی طی نمایشگاه امسال در گروه‌های لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی و ارتباطات موبایل برنده ۱۷ جایزه CES Innovation Awards گردید. ال‌جی همچنین مفتخر به کسب بیشترین ستایش و تشویق از سوی متخصصان و خبرگان تکنولوژی در Time، Newsweek، USA Today/Reviewed.com، Engadget، Future، Good Housekeeping، The Verge، Architectural Digest و بسیاری مجلات و سایت‌های دیگر شد.

برترین جوایز ال‌جی در CES 2020 عبارت‌اند از:

LG CX 4K OLED

Engadget: Best of CES

PC Mag: Best of CES

Reviewed.com: Editor’s Choice Award

Pocket-lint: Best of CES

HD Guru: CES Top Pick

CTA Mark of Excellence: Video Display Product of the Year

LG GX Gallery Series 4K OLED TV

Gear Patrol: Editor’s Pick CES 2020

BGR: Best of CES 2020

HD Guru: CES Top Pick

TechRadar: Best TVs of CES

LG SIGNATURE OLED ZX 8K TV

CES 2020 Innovation Award

CTA Mark of Excellence: Video Display Product of the Year

Gadget Match: Best of CES 2020

BGR: Best of CES 2020

LG Signature RX Rollable OLED

CES 2020 Innovation Award

Engadget: Best New TVs at CES 2020

SPY: Best of CES 2020

LG Soundbar SN11RG

CES 2020 Innovation Award

CTA Mark of Excellence: Loudspeaker of the Year: Soundbar

LG PuriCare Mini Air Purifier

CES 2020 Innovation Award

CTA Mark of Excellence: Emerging Technologies / Disruptor / Miscellaneous Home Technology Enhancements

LG ThinQ Front-Load Washing Machine

USA Today/Reviewed.com CES Editors’ Choice Awards: Editor’s Choice

Newsweek: Best of CES 2020

LG Proactive Customer Care

USA Today/Reviewed.com CES Editors’ Choice Awards: Editor’s Choice

LG G8X ThinQ with Dual Screen

CES 2020 Innovation Award

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جوایز و افتخارات ال‌جی در CES 2020 و آشنایی بیشتر با محصولات ال‌جی در نمایشگاه CES، می‌توانید به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید​

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید