۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

زندگی شادتر با محصولات نوآورانه ال‌جی در 2023 World IT Show

در نمایشگاه جهانی فناوری اطلاعات (World IT Show 2023) که در مرکز همایش‌های COEX در سئول برگزار شده بود، شرکت ال‌جی الکترونیکس محصولات نوآورانه خودش را معرفی کرد، محصولاتی که تحت موضوع «Life’s Good» زندگی را برای مشتریان شادتر می‌کنند.

در جلوی این سالن نمایشگاه بسیار بزرگ، نماد برند ال‌جی الکترونیکس به نام «چهره آینده» با نشان دادن حرکات و حالات چهره مختلف از طریق صفحه نمایش ساینیج بسیار بزرگ OLED به بازدیدکنندگان خوش‌آمد می‌گوید. علاوه بر این، محصولات سازگار با محیط زیست با استفاده از پلاستیک‎‌های بازیافتی مانند مجسمه «چرخه پایدار» که چشم‌انداز ESG را برجسته می‌کنند، همچون محصول LG Tueun Mini، ساندبار LG Soundbar و Puricare Aerofniture به نمایش گذاشته شدند.

ال‌جی الکترونیکس در این نمایشگاه به معرفی تلویزیون LG Signature OLED M برای بازدیدکنندگان داخلی کره جنوبی پرداخته، تلویزیونی که تلفیقی از نوآوری‌های تلویزیون‌های OLED در طی ده سال گذشته است. این محصول مبتنی بر فناوری‌ای است که ویدیوهای 4K/120Hz را به صورت بی‌سیم انتقال می‌دهد و تمام سیم‌ها را به جز منبع تغذیه و به منظور مرتب کردن فضای اطراف محل نصب تلویزیون حذف کرده است. این محصول در رویداد CES در ژانویه گذشته در لاس وگاس، حدود ۷۰ جایزه نوآوری و بالاترین جایزه انتخاب شده توسط Engadget که شریک رسمی CES است را بدست آورد.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه این فرصت را داشتند تا تلویزیون 2023 LG OLED EVO (مدل: G3) را از نزدیک مشاهده کنند، محصولی که ۷۰ درصد نسبت به تلویزیون‌های معمولی اوال‌ا‌ی‌دی روشن‌تر است. در این میان، تلویزیون‌های لایف‌استایل ال‌جی همچون LG OLED Object Collection Poze و Easel نیز به نمایش گذاشته شدند، تلویزیون‌هایی که جذابیت فضای اطراف خود را دو چندان می‌کنند. تلویزیون Poze و Easel در مراسم‌های IDEA و Red Dot توانستند به لطف طراحی‌های نوآورانه و منحصربه‌فرد خودشان، جوایز برتری را بدست بیاورند.

در نمایشگاه جهانی فناوری اطلاعات ۲۰۲۳ بازدیدکنندگان فرصت آن را داشتند تا رنگ‌های جالب ایجاد شده توسط یخچال مودآپ ال‌جی را نیز شاهد باشند. این یخچال محصولی است که به شما امکان می‌دهد با انتخاب رنگ مورد نظر در اپلیکیشن LG ThinQ، رنگ درب یخچال را به سلیقه خود و از میان ۱۹۰۰۰۰ ترکیب رنگی مختلف تغییر بدهید. عکس‌های گرفته شده از پس‌زمینه پانورامای رنگی ایجاد شده توسط یخچال فریزرهای مود آپ بسیار تماشایی به نظر می‌رسند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس همچنین فضایی را ایجاد کرده که در آن می‌توان مستقیما لوازم خانگی بهینه شده برای سه فضای مفهومی سبک زندگی را تجربه کرد. علاوه بر فضای منحصربه‌فردی که از Standby Me، LG Tuewoon Mini و ماشین ظرفشویی Dios Object Collection تشکیل شده، بازدیدکنندگان این فرصت را داشتند تا بتوانند فضای خارق‌العاده و لوکس آشپزخانه برند Signature Kitchen Suite را نیز تجربه کنند.

بازدیدکنندگان همچنین توانستند جدیدترین محصولات ال‌جی گرم (LG Gram) را از نزدیک مشاهده کنند که شامل ال‌جی گرم جدیدی می‌شود که رنگ آن بسته به زاویه نور یا جهت تغییر دید تغییر می‌کند. در این میان نیز باریک‌ترین ال‌جی گرم تا به امروز با ضخامت تنها ۱۰.۹ میلی‌متر نیز به نمایش گذاشته شده بود.

بازدیدکنندگان این نمایشگاه همچنین فرصت آن را بدست آوردند تا با استفاده از مانیتور، لپ‌تاپ و بلندگوی گیمینگ LG UltraGear و همچنین تلویزیون گیمینگ اوال‌ای‌دی و خم شونده LG OLED Flex از بازی‌ها بیشترین لذت را ببرند. راهکار مراقبت از کفش و کیف LG Styler نیز یکی دیگر از محصولات نوآورانه به نمایش در آمده در این نمایشگاه بوده است.

ربات جدید ال‌جی به نام LG Chloe Servebot برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی شد که با اعمال سیستم تعلیق مستقل روی شش چرخ، امکان تحویل پایدار غذاهای آب‌دار را فراهم می‌کند. در مقایسه با محصولات موجود، سینی آن پهن‌تر است و می‌تواند ۴۰ کیلوگرم غذا را درون خودش جای بدهد و به راحتی می‌توان مقدار زیادی از انواع ظروف غذاخوری را جابه‌جا کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید