۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲

ال‌جی از سیستم ذخیره‌سازی انرژی خانگی +Prime رونمایی کرد

شرکت راهکارهای انرژی ال‌جی که یک تولیدکننده جهانی و پیشگام در زمینه باتری‌های پیشرفته لیتیوم یونی است، از سیستم ذخیره‌سازی انرژی خانگی جدید +Prime رونمایی کرد که ظرفیت انعطاف‌پذیری دارد و نیازهای ذخیره‌سازی خانه‌های شخصی خانواده‌های آمریکایی را برآورده می‌‌کند.

سیستم ذخیره‌سازی پرایم پلاس رسما در ماه مه سال جاری میلادی در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد تا نیازهای روزافزون نصاب‌ها و صاحبان خانه برای سیستم‌های ذخیره انرژی خانگی با باتری‌های LGES را برآورده سازد. این سیستم اولین سیستم ذخیره انرژی خانگی با یک اینورتر است که شرکت LGES آن را در تحت برند خودش در بازار آمریکایی شمالی عرضه خواهد کرد.

راهکار ذخیره‌سازی انرژی دو ماژول باتری ۱۰ یا ۱۶ هرتز پرایم را به صورت موازی به هم متصل می‌کند تا ظرفیت ۱۹.۲ تا ۳۲ کیلووات ساعت را با حداکثر خروجی ۹.۶ کیلووات از اینورتر فراهم کند. معماری ساده ماژولار باتری‌ها و طراحی plug-and-play اینورتر نیز باعث شده تا نصب آن آسان باشد و سازگاری بی‌نظیری با هر سیستم PV موجود داشته باشد.

رایان سیمپسون مدیر فروش تیم LGES ESS در آمریکای شمالی در همین رابطه اظهار داشته:

«آنچه که پرایم پلاس را منحصربه‌فرد می‌کند، این است که فرآیند نصب آن سریع‌تر از همیشه است. راه‌اندازی کامل اینورتر و باتری کمتر از ۱۰ دقیقه طول می‌کشد که به طور قابل‌توجهی بار زمانی را برای نصاب‌ها کاهش می‌دهد.»

سازگاری کامل با سیستم‌های PV موجود سبب شده تا سیستم پرایم پلاس برای هر صاحب خانه آمریکایی که به دنبال گزینه‌های مقاوم‌سازی برای پیشتیانی‌گیری جزئی یا کلی خانه است، ایده‌آل باشد. این راهکار جدید همچنین به نفع ساکنین کالیفرنیا است چراکه سومین تکرار اندازه‌گیری انرژی خالص (NEM 3.0) در میانه ماه آوریل اجرا شد.

سیستم پرایم پلاس با دو پیکربندی ارائه می‌شود که شامل راهکار پشتیبان و راهکار آربیتراژ است و بر طبق آن، مشتریان می‌توانند به راحتی موردی که متناسب با نیازهای آن‌ها است را انتخاب کنند. راهکار پشتیبان شامل باتری پرایم، اینورتر و یک دستگاه پشتیبان‌گیری خودکار است و این در حالی است که راهکار آربیتراژ شامل باتری پرایم، ‌اینورتر و یک متر هوشمند است. اگر مشتری بخواهد از پرایم پلاس فقط برای مصرف خودش استفاده کند، پس راهکار آربیتراژ بسیار مناسب است چراکه مقرون‌به‌صرفه‌تر از راهکار پشتیبان است.

سیستم پرایم پلاس با ۱۰ سال ضمانت برای باتری‌ها و همچنین برای اینورتر و دستگاه پشتیبان خودکار ارائه می‌شود تا از دوام و رضایت کامل مشتریان اطمینان حاصل کند. شرکت LGES سایت‌های آزمایشی را ایجاد کرده تا نصاب‌‌ها بتوانند فرصت تجربه عملی نصب این سیستم جدید ذخیره‌سازی انرژی را داشته باشند و بعدا بتوانند آن‌ها را رسما در خانه‌ها نصب کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید