۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲

تکامل تلویزیون‌های OLED ال‌جی همچنان ادامه دارد

در دهه گذشته، ال‌جی از طریق تکامل مداوم تلویزیون‌های OLED پیشگامی خودش در بازار تلویزیون‌های ممتاز را مستحکم کرده است. تعهد این شرکت نسبت به درک و پاسخگویی به نیازهای مصرف‌کننده در جدیدترین محصولات OLED نمایان است، محصولاتی که راهکارهای بسیار مناسبی را به ارمغان آورده‌اند که راحتی، عملکرد، قابلیت استفاده و دسترسی بسیار خوبی را ارائه می‌کنند. ال‌جی برای خلق این شاهکارهای حوزه سرگرمی خانگی و زندگی مدرن، کاری که همیشه انجام می‌دهد را انجام داده است و آن، گوش دادن دقیق به پیشنهادات مشتریان و پیدا کردن فناوری نوآورانه و راهکارهای طراحی است که ارزش زندگی روزمره را بیشتر کنند.

سطح جدیدی از تکامل با تلویزیون‌های LG OLED

نتیجه در اولویت قرار دادن نیازهای مشتریان این است که تلویزیون‎‌های OLED ال‌جی طی ۱۰ سال به یکی از پایه‌های اصلی بازار تلویزیون ممتاز جهانی تبدیل شده‌اند. کنتراست بی‌نظیر این محصولات غوطه‌وری بی‌نظیری را برای بیننده به ارمغان می‌آورد و مشکی بی‌نقص و رنگ‌های طبیعی را به نمایش می‌گذارد که هر نوع محتوا را واقعی‌تر جلوه می‌دهد. علاوه بر این، انعطاف‌پذیری بی‌سابقه فناوری OLED این شرکت منجر به فاکتورهای فرم جدید و منحصربه‌فردی شده و سطح نازکی خارق‌العاده‌ای را به همراه داشته است.

در میان عوامل نوآورانه‌ای که این شرکت معرفی کرده، تلویزیون LG SIGNATURE OLED R قرار دارد که دارای یک صفحه نمایش خود نوردِه است و می‌تواند پایین بیاید و در داخل پایه تلویزیون پنهان شود. پنل اوال‌ای‌دی رول شونده با هدف حذف صفحه نمایش‌های سیاه بزرگ از اتاق نشیمن مصرف‌کننده‌ها توسعه یافته و فضای خانه بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و آزادی بیشتری را تزئین دکوراسیون خانه فراهم می‌آورد.

امسال، تلویزیون‌های OLED ال‌جی به رونمایی از تلویزیون LG SIGNATURE OLED M3 به نقطه عطف قابل‌توجهی دست پیدا کردند. این محصول پیشگامانه اولین تلویزیون بی‌سیم به شمار می‌رود که قادر است تصویر و صدا را با فرکانس 4K 120Hz انتقال بدهد و شاهکاری محسوب می‌شود که با فناوری Zero Connect ال‌جی امکان‌پذیر شده است. با اندازه ۹۷ اینچی، این تلویزیون بزرگترین صفحه نمایش در میان تمام تلویزیون‌های OLED بازار را ارائه می‌کند.

تلویزیون چشم‌انگیز و راهکار بی‌سیم پیشرفته آن نیز تجربه‌ای شیک و بدون حواس‌پرتی را فراهم می‌آورد و در پاسخ به تمایل مشتریان برای داشتن فضا و انتخاب فردی بیشتر در زمان چیدمان و ظاهر فضای اتاق نشیمن‌شان طراحی شده است.

افزایش تجربه کاربر و زندگی روزمره

امروزه، مردم علاوه بر مشخصات فنی و اندازه صفحه نمایش، به موارد دیگر نیز توجه زیادی دارند و به دنبال تلویزیون‌هایی هستند که بتوانند سطح بالایی از راحتی و تجربه کاربری شخصی سازی شده را ارائه کنند.

زمانی که مصرف‌کننده‌ها به ال‌جی گفتند که آن‌ها می‌خواهند یک تلویزیون اوال‌ای‌دی داشته باشند که بتوانند به راحتی آن را روی دیوار نصب کنند، این شرکت بلافاصله دست به کار شد. همین نیز باعث خلق تلویزیون‌هایی Gallery OLED TV شد که این امکان را فراهم می‌آورد تا تلویزیون به خوبی به دیوار بچسبد و فضای بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار بدهد،‌ به طوریکه این تلویزیون به عنوان بخشی از دیوار به نظر می‌رسد و یک تجربه تماشای واقعا فراگیر را ارائه می‌دهد. مدل‌های امسال G3 OLED evo نیز ارتقاء زیبایی‌شناختی خود را با معرفی طرح یکپارچه و بدون درز One Wall Design رقم زدند که هیچ شکاف قابل مشاهده‌ای را هنگام نصب تلویزیون باقی نمی‌گذارد. ال‌جی همچنین با استفاده از مواد فیبر کامپوزیت که وزن کلی تلویزیون‌های OLED را کاهش می‌دهد، راحتی بیشتری را برای جابه‌جایی و نصب این محصولات ایجاد کرده است.

تلویزیون‌های LG Lifestyle Screen نه تنها به عنوان یک تلویزیون ممتاز شناخته می‌شوند بلکه به عنوان اثاثیه پیشرفته و زیبایی هستند که ارزش متفاوتی را ارائه می‌دهند، ارزشی که فراتر از آن چیزی است که یک تلویزیون معمولی می‌تواند ارائه کند. به عنوان مثال، تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé دکوراسیون اطراف را با ظاهر منحصربه‌فرد و زیبایی‌شناسی خودش تقویت می‌کند و دارای یک سیستم مدیریت کابل موثر است که می‌تواند به کاربران کمک کند تا فضای تمیزتری داشته باشند. تلویزیون Posé علاوه بر شیک بودن از هر زاویه‌ای، کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ای را با رنگ‌های زنده و بدون اعوجاج ارائه می‌کند.

تجربه تلویزیون شخصی سازی شده

ال‌جی بر اساس فلسفه زندگی خوب و همچنین چشم‌انداز Sync to You, Open to All تجربه‌های شخصی‌سازی شده‌ای را ارائه می‌کند و همین نیز باعث شده تا استفاده و فکر مردم درباره تلویزیون تغییر کند. جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی ویژگی‌ها و تنظیمات مختلف و قابل تغییری دارند که شامل پیکربندی رابط کاربری، توصیه‌های محتوا و گزینه‌های تصویر می‌شود و کاربران می‌توانند مطابق با ترجیحات فردی خود آن‌ها را تنظیم کنند. با استفاده از داده‌های مصرفی، ال‌جی می‌تواند ویژگی‌ها، برنامه‌ها، خدمات و نمایش‌هایی را متناسب با سلیقه هر کاربر توصیه کند. علاوه بر این، تلویزیون‌های جدید این شرکت قابلیت تنظیم خودکار رنگ و کنترانست با توجه به علاقه کاربر را دارند و همچنین سهولت و هوشمندی AI Concierge را ارائه می‌کند که نه تنها مجموعه‌ای از محتواهای منتخب بر اساس داده‌های مصرفی و جستجوها را پیشنهاد می‌کند بلکه عناوین پرطرفدار و همچنین تنظیمات و ویژگی‌های مفید را نیز ارائه می‌دهد.

ال‌جی با داشتن یک دهه تجربه در تلویزیون‌های OLED مصمم است تسلط خودش در بازار تلویزیون‌های ممتاز را همچنان حفظ کند. این شرکت می‌داند که ارائه تجربیات بی‎‌نظیر به مشتری، کلید موفقیت آینده تلویزیون‌های OLED ال‌جی است و مشتاقانه منتظر ایجاد ارزش‌های تازه و نوآوری‌های جدید در زمینه تلویزیون و صفحه نمایش است تا زندگی روزمره را بهبود ببخشد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید