۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲

سرویس هشدار MyCar ال‌جی در خودروهای جدید شرکت KG Mobility به کار گرفته می‌شوند

ال‌جی الکترونیکس (LG) از راه‌اندازی سیسم هشدار خودروی متصل خود به نام سرویس هشدار مای‌کار (LG MyCar Alarm Service) خبر داده است. این سیستم پیشرفته با Infoconn که یک سرویس خودروی متصل است، می‌تواند از طریق برنامه تلفن همراه KG Mobility استفاده شود و از آن نیز در خودروهای جدید این شرکت خودروسازی کره‌ای همچون ماشین REXTON NEW ARENA به کار گرفته خواهد شد. این سرویس هشدار ال‌جی به طوری ساخته شده که به صورت یکپارچه با خودروهای امروزی کار کند و تجربه حمل و نقل را افزایش و گسترش بدهد.

سرویس هشدار LG MyCar Alarm Service در پاسخ به افزایش تقاضا چه از سوی شرکت‌های سازنده خودرو و چه از سوی مصرف‌کننده و برای خدمات حمل و نقل یکپارچه خودرو ساخته شده است. یک پلترم که از طریق تلویزیون‌های خانه قابل دسترس است، هشدارهای فوری درباره وضعیت خودرو و بروز هر گونه مشکلی از جمله وضعیت باتری، بسته نشدن درب‌ها به صورت درست یا تصادف کردن خودرو را گزارش می‌دهد.

این سرویس هشدار از فناوری اینترنت اشیاء (IoT) استفاده می‌کند و خدمات نوتیفیکیشن مبتنی بر تلفن همراه که فعلا در دسترس است را گسترش می‌دهد و به صورت همزمان نیز اعلان‌هایی را در صفحه نمایش تلویزیون به تصویر می‌کشد تا کاربر بتواند آن‌ها را به هنگام تماشای محتوای محبوب خود در تلویزیون ببیند. علاوه بر این، طیف گسترده‌ای از اطلاعات مرتبط با خودرو و خدمات از جمله ارتباطات ماشین با خانه برای نظارت روی وسیله نقلیه و تحویل پیام کاربر را شامل می‌شود که برای راننده این امکان را فراهم می‌آورد تا اطلاعاتی را با دیگر اعضای خانواده در داخل خانه و به هنگام تماشای تلویزیون به اشتراک بگذارد. سرویس هشدار MyCar Alarm Service همچنین می‌تواند برای کاربران خبرها و دیگر محتواها را با توجه به سلیقه‌شان ارسال کند که شامل تبلیغات هدفمند و آپدیت‌های جدید خودرو است.

سرویس هشدار LG MyCar Alarm Service از طریق ادغام با Infoconn متعلق به شرکت KG Mobility قادر است تا نیازهای دو طرف را رفع کند. در حالی که رانندگان امروزی می‌خواهند به محض بروز مشکل از آن‌ها آگاه شوند و نیازهای نگهداری و تعمیر را به سرعت بدانند، سازندگان خودرو نیز می‌خواهند محتوای مرتبط مانند اطلاعات درباره مدل‌های جدید خودرو، توضیحات ویژگی‌ها و خدمات اشتراک را به مشتریان خود ارائه بدهند. کاربران می‌توانند از طریق تلویزیون‌های هوشمند خودشان با پلتفرم webOS 23 به این سرویس خودرو ال‌جی دسترسی داشته باشند.

ال‌جی به دنبال آن است تا با همکاری با ارائه‌دهندگان پلتفرم‌های مختلف، دامنه خدماتی خودش را که سرویس هشدار LG MyCar Alarm Service را ارائه می‌دهند، گسترش بدهد و با افزایش سرویس‌های مبتنی بر حمل و نقل همچون ناوبری، جعبه سیاه و تحویل بسته، راحتی کاربر را بهبود ببخشد.

یون سئوک رئیس شرکت راهکارهای قطعات خودرو ال‌جی اظهار داشته:

«با ورود به عصر ارتباطات پیشرفته، صنعت خودروسازی به دنبال ارائه اطلاعات بیشتر و راحتی بیشتر برای مشتریان خودش است. سرویس هشدار LG MyCar Alarm Service از تخصص گسترده ال‌جی در طراحی تجربه کاربر استفاده کرده تا بتواند پاسخی فعالانه نسبت به نیازهای سازندگان خودرو و همچنین مشتریان آن‌ها داشته باشد. ما مطمئن هستیم که نوآوری ما تجربه کاربری را در زمینه حمل و نقل افزایش خواهد داد و همچنین مورد استقبال خودروسازان قرار خواهد گرفت.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید