۰۱ آبان ۱۴۰۲

نوآوری جسورانه ال‌جی در دنیای خلاقیت دیجیتال

ال‌جی از شما استقبال می‌کند تا به درون دنیایی قدم بگذارید که مرزهای خلاقیت دیجیتال را به چالش می‌کشد و به بررسی احتمالات متعدد ادغام هنر و فناوری می‌پردازد. این شرکت تعهدی را از خودش نشان داده تا با بازنگری در نمایش هنر الهام‌بخش مخاطبان باشد و فعالانه از هنرمندان حمایت کند، هنرمندانی که با استفاده از هنر دیجیتال می‌توانند به پتانسیل خلاقانه خودشان دست پیدا کنند.

ال‌جی با افتخار بار دیگر در نمایشگاه هنر دیجیتال (DAF) حضور داشته و برای دومین سال متوالی نیز شریک انحصاری نمایشگرهای آن بوده است. این نمایشگاه از ۲۰ تا ۲۳ اکتبر در هنگ کنگ برگزار شده و در آن، LG OLED قلمرو خلاقیت دیجیتال را به نمایش گذاشته و دنیای هنر را با فناوری‌های نوآورانه خودش برجسته کرده است. بخش نمایشگاهی LG Diversity of Art ال‌جی مجموعه‌ای از آثار هنری دیجیتال را ارائه کرده تا بازدیدکنندگان متوجه شوند که مرزهای بین هنر دیجیتال و دنیای واقعی روز به روز در حال کم‌رنگ‌تر شدن است.

در این نمایشگاه، ال‌جی از اولین تلویزیون اوال‌ای‌دی بدون بی‌سیم جهان یعنی تلویزیون OLED SIGNATURE M3 رونمایی کرد. این تلویزیون همچنین با به نمایش گذاشتن اثر هنری برجسته 14-III-72 #223 از استاد کره‌ای هنر انتزاعی کیم وانکی توانسته تأثیر قابل‌توجهی را روی بازدیدکنندگان بگذارد. این اثر هنری برای اولین بار در نمایشگاه فریز سئول با همین تلویزیون به نمایش گذاشته شده بود و حالا نیز در این نمایشگاه در هنگ کنگ به نمایش درآمده تا منبع الهامی برای هنرمندان و علاقه‌مندان به هنر باشد. این تلویزیون اوال‌ای‌دی ۹۷ اینچی بی‌سیم به‌خوبی توانسته جزئیات پر جنب‌وجوش هزاران نقطه قرمز موجود در این اثر را برجسته کند و با انتقال ویدیویی بی‌سیم پیشرفته و صفحه‌نمایش عظیم خودش نیز تجربه همه‌جانبه‌ای را برای علاقه‌مندان به هنر به ارمغان بیاورد.

این تلویزیون اوال‌ای‌دی ۹۷ اینچی از فناوری خود نوردِه بهره می‌برد که کیفیت تصویر بی‌نظیری را روی صفحه بسیار بزرگ خودش فراهم می‌آورد و فناوری Zero Connect آن نیز این امکان را ایجاد می‌کند تا انتقال ویدیو و صدا با کیفیت 4K با نرخ ۱۲۰ هرتز و در فاصله ۱۰ متر مربع بین منبع و صفحه‌نمایش صورت بگیرد. این نوآوری پیشرفته آزادی و انعطاف‌پذیری تجربه بصری و سمعی را افزایش می‌دهد و یک تجربه تماشای فوق‌العاده روان و همه‌جانبه‌ای را ارائه می‌کند.

علاوه بر این، ال‌جی به‌عنوان یک شریک انحصاری صفحه‌نمایش برای این نمایشگاه، حدود صد واحد LG OLED را در اختیار این نمایشگاه قرار داده تا مجموعه متنوعی از آثار هنری دیجیتال به نمایش گذاشته شوند. بازدیدکنندگان در اینجا درگیر دنیایی زنده و پویا از هنر دیجیتال شدند که توسط هنرمندان مشهوری از جمله رفیک انادول و یانگ یونگلیانگ خلق شده‌اند.

یکی دیگر از بخش‌های برجسته این نمایشگاه، ارائه هنر رسانه‌ای منحصربه‌فرد توسط نمایشگر ۱۳۶ اینچی و میکرو ال‌ای‌دی LG MAGNIT است. این آثار هنری در همکاری با پلتفرم محتوای هنر رسانه LED.ART به نمایش گذاشته شدند و با رنگ‌های سرزنده و کیفیت بی‌نظیر خود بازدیدکنندگان را شگفت‌زده کردند. جلوه‌های بصری همه‌جانبه و جزئیات فوق‌العاده با فناوری نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی تقویت شدند و خلوص رنگ دقیق نمایشگر LG MAGNIT و همچنین زاویه دید وسیع آن نیز توانسته این آثار هنری را به‌خوبی زنده کند. این همکاری تعهد ال‌جی نسبت به مشارکت فعال در رویدادهای هنری را برجسته می‌کند و نشان‌دهنده فصل جدیدی در پیشرفت‌های فناوری ال‌جی در زمینه هنر است.

ال‌جی در این نمایشگاه همچنین به معرفی LG PuriCare AeroFurniture Bored Ape Edition پرداخت که شامل چهار آواتار میمون بی‌حوصله از مجموعه NFT مشهور فرانچسکو لی است. این همکاری منحصربه‌فرد با ادغام هنر دیجیتال با تطبیق‌پذیری لوازم‌خانگی، مجموعه لوازم‌خانگی هنری چندمنظوره‌ای را ارائه می‌دهد که بر ارتباط قانع‌کننده و جذاب بین هنر دیجیتال و محصولات خانگی تأکید دارد.

محصول LG PuriCare AeroFurniture Bored Ape Edition به‌صورت محدود و تنها به تعداد ۱۰۰ عدد عرضه خواهد شد. چهار طراحی متفاوت برای این محصول در نظر گرفته شده و همین طرح‌ها نیز باعث می‌شوند تا مشتریان بتوانند طراحی داخلی خانه خودشان را به شکلی بهتر تنظیم و مرز بین هنر دیجیتال و دنیای واقعی را کم‌رنگ کنند.

ال‌جی همچنان به ارائه تجربیات هنری غنی ادامه می‌دهد و ارتباط نزدیک بین هنر و فناوری را از طریق نمایشگاه‌های الهام‌بخش و همکاری‌های جذاب ادامه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید