۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸

صحنه‌های تاریک نبردهای بازی تاج و تخت در تلویزیون OLED ال‌جی تماشایی‌اند!

آیا تصاویر فوق‌العاده تاریک در چند قسمت‌ گذشته‌ی فصل هشتم از سریال محبوب بازی تاج و تخت شما را کلافه کرده است؟ اگر تلویزیون OLED ال‌جی خریده باشید، بدون شک، تماشای آخرین فصل از «گات» دلچسب‌تر و هیجان‌انگیزتر از فصل‌های گذشته‌ای است که تلویزیون اولد ال‌جی نداشته‌اید.

بالاخره، نبرد وینترفال در قسمت سوم به پایان رسید اما شاید قهرمانان ما در امان نباشند! در قسمت‌های پایانی و طولانی باقی‌مانده هنوز این سؤال مطرح است که سازندگان سریال برای آخر کار چه در سر دارند؟ حالا که شاه شب مرده، زمستان تمام شده و قهرمانان پیروز شدند؛ شاید هم نه! در بازی تاج و تخت، شرایط به ندرت همانی هستند که به نظر می‌رسند و حالا که شخصت شرورِ آخرالزمانی حذف شده، پیش‌بینی اتفاقات آینده واقعا سخت است. مطمئن باشید در قسمت چهارم اتفاقات بیشتری رخ خواهد داد و مرگ‌های بیشتری را تماشا می‌کنید.

 سریال پرتلاطم Game of Thrones دوشنبه هر هفته از شبکه ‌‌HBO پخش می‌شود و یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سریال‌های قرن اخیر بوده است. این سریال دائماً امتیازات بالایی دریافت کرده و تقریباً غیرممکن است یک قسمت از این سریال را پیدا کنید که اکثر نقدهای آن منفی باشد.

البته، قسمت گذشته این فصل (قسمت سوم) با عنوان «شب طولانی» واکنش‌های متضادی را در پی داشته است و همین امر باعث شده تا به اینجا به یکی از کم‌امتیازترین قسمت‌های کل سریال مبدل شود. طبق نظرات طرفداران درباره‌ی نبرد وینترفال، یک ایراد مهم  و مشترک تاریک بودن بسیاری از سکانس‌های نبرد است.

هرچند، «فابیان واگنر»، فیلمبردار قسمت سوم سریال، در مخالف با این نظرات نسبت به آن‌ها واکنش نشان داده است. به گفته او، اکثر بینندگان سریال را روی نمایشگرهای کوچک تبلت و موبایل نگاه می‌کنند، که این امر روی تجربه‌ی بصری آن‌ها تأثیر منفی دارد. هدف از نشان دادن تاریکی در این جنگ القای حس سرما و تنش بالای جنگ بوده نه گیج کردن و گمراه‌کننده بودن. پس، برای تجربه‌ی درست این قسمت، باید آن را در اتاقی تاریک و نمایشگری بزرگ دید.

55915984_2308725159375831_5158212010477479723_n

واگنر می‌گوید: «یکی از مشکلات اصلی این است که مردم بلد نیستند نور نمایشگر خود را چگونه تنظیم کنند. بسیاری از مردم سریال را در تبلت‌های کوچکشان تماشا می‌کنند و خب این کار حق مطلب را برای چنین سریالی ادا نمی‌کند!»

بنا بر گفته واگنر و به پیشنهاد ما، تنها راه نجات از تصاویر تاریک و تماشای واقعیت در پس تاریکی‌های نبردهای پی در پی فقط نمایشگر تلویزیون‌های OLED ال‌جی است. تلویزیون‌های OLED ال‌جی می‌توانند صحنه‌های تاریک و سیاه نبرد را خیلی بهتر از تلویزیون‌های ‌LCD تبدیل به صحنه‌های تماشایی کنند.

در تلویزیون OLED ال‌جی از آنجایی که تک‌تک پیکسل‌ها به تنهایی تولید نور می‌کنند، مشکی خالصی ایجاد می‌شود که منتقدان فناوری هرگز در جایی دیگر شاهدش نبوده‌اند. امکان خاموش کردن پیکسل‌های انفرادی رنگ سیاه را واقعاً سیاه ترجمه می‌کند و نسبت کنتراست نامحدودی ایجاد می‌کند. تلویزیون OLED ال‌جی به عنوان اولین فناوری نمایشگر، که از قابلیت خودتابش پیکسل‌ها برای خاموش و روشن کردن تک به تک برخوردار است، اولین فناوری با نسبت کنتراست نامحدود به شمار می‌رود. دامنۀ نسبت کنتراست از روشن‌ترین تا سیاه‌ترین متغیر است. هر چه این دامنه بیشتر باشد بهتر است و ارائه کنتراست نامحدود، تا کنون، غیرممکن بوده است. سیاهی عمیق در تلویزیون ‌OLED ال‌جی به نظر می‌رسد که ذوب می‌شود و حس بیشتری از واقع‌گرایی و عمق را در همه سریال ارائه می‌دهد.

تلویزیون‌های OLED B8 و OLED E8 ال‌جی دو مدل از تلویزیون‌های پیشنهادی ما برای تماشای قسمت‌های پایانی فصل هشتم از سریال بازی و تاج و تخت هستند. با توصیه ما، حتما آن قدر شیفته کیفیت تصویر بی‌همتای تلویزیون اولد خود خواهید شد که بدون شک تماشای مجدد از فصل اول تا آخر این سریال در تلویزیون ‌OLED ال‌جی ذهن شما را قلقک بدهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید