۱۹ اسفند ۱۳۹۲

کیفیت تصویر برتر

قسمت سوم: یک تلویزیون واقعاً هوشمند با مشاهده متصل به اینترنت از طریق webOS

مدت‌هاست که عدم وجود سیستم‌عامل واقعاً ملموس و کاربردی در تلویزیون‌های هوشمند منتقدان را گله‌مند کرده است. بسیاری می‌گویند بدون ارتباط مناسب با اینترنت و توانایی پیمایش با راندمان بالا تلویزیون هوشمند فرقی با تلویزیون‌های متوسط ندارد. ال‌جی، در CES 2014، نشان داد که به وضوح نیاز به رابط کاربری ساده‌تر و هوشمندتر در تلویزیون‌ها را درک می‌کند و این سادگی برای مشتریان حیاتی است تا بتوانند به اینترنت متصل شوند و از تمام مزایای این سری جدید از تلویزیون‌ها لذت ببرند.

وارد webOS، جدیدترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند ال‌جی، شوید. بعد از خرید این سیستم‌عامل پویا از اچ‌پی در مارس سال گذشته، این پلت‌فرم بار دیگر توسط ال‌جی خلق شد و مجدداً به عنوان رابط کاربری ملموسی به کاربران معرفی شد که تجربه‌ای یکپارچه و غیرپیچیده، بر اساس سال‌ها تجربه‌ای که توسط تیم webOS گردآوری شده است، ایجاد می‌کند.

در بهینه کردن سیستم webOS برای تلویزیون هوشمند ال‌جی، بسیاری از ناظران صنعت اکنون ظهور یک رابط کاربری را تحسین کردند که بالاخره با کیفیت تصویر برتر در جدیدترین نسل از تلویزیون‌ها مطابقت دارد و این سیستم‌عامل پیمایش واقعاً هوشمند و قابلیت اتصال به یک اکوسیستم غنی از محتوای آنلاین را میسر می‌کند.

این ویدئوی رسمی ال‌جی نحوه استفاده از webOS را، به عنوان یک رابط کاربری پیشرفته، نشان می‌دهد. این تجربه کاربری ملموس در ترکیب با مکانیسم کنترل طبیعی Magic Remote ال‌جی پیمایش در تلویزیون را به تجربه‌ای خوشایند مبدل می‌کند. BeanBird یک کاراکتر بامزه است که به عنوان راهنمای کاربر به او خدمت می‌کند و روند نصب تلویزیون هوشمند را به سفری سرگرم‌کننده مبدل می‌کند.

[my_video url=https://lgblog.ir/wp-content/uploads/2014/03/LG-webOS.flv]

۱ نظر

َArash ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ پاسخ

واقعا که محشره..آیا تو ایران موج.ده و قیمتش چنده؟

نظر دهید