۲۲ خرداد ۱۳۹۳

ال‌جی و تقویت رقابت Ultra HD در کسب‌وکار LCD

انتظار می‌رود بازار Ultra HD امسال بازار محصولاتی پیشرفته با صفحه‌نمایش‌های بزرگ باشد. شرکت LG Display مجموعه تلویزیون‌های Ultra HD خود را در اندازه‌های مختلف 70 اینچ بزرگ و مجموعه Ultra HD منحنی را در ابعاد 55 تا 105 اینچ تولید کرده است. ال‌جی تصمیم دارد بازار Ultra HD جهانی را با خانواده محصولات 42، 49 و 55 اینچ توسعه ببخشد.

ال‌جی به استفاده از IPS و وضوح بالا در تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمندش ادامه می‌دهد زیرا در مورد نمایشگرها نمی‌تواند نادیده گرفته شود.

همچنین، ال‌جی تصمیم دارد با جابه‌جا کردن تسهیلات خط تولید نسل هشتم ال‌سی‌دی در گوآنژو، که در حال ساخت است،  به طور مستمر بر تلاش‌های خود در راستای افزایش رقابت در بازار چین ادامه دهد.

به‌کارگیری فناوری متمایز در آینده

در سال 2012، شرکت LG Display انتخاب شد تا بخشی از پروژه ملی برای تولید OLEDهای منعطف، فرانما و بزرگ باشد و از هم اکنون تا سال 2017، در حال تمرکز بر روی نمایشگرهای منعطف و فرانمای بزرگی است که بالاتر از 60 اینچ هستند.

ال‌جی تصمیم دارد تولید سه‌بعدی بدون عینک در لنزهای ذره‌بینی ثابت را بیشتر کند و روش لنزهای ذره‌بینی قابل تعویض می‌تواند بین دوبعدی و سه‌بعدی تغییر وضعیت دهد. این شرکت تصمیم دارد فناوری‌های متمایزی در آینده ایجاد کند؛ مانند 500 پیکسل در اینچ در نمایشگرهای باکیفیت و فناوری‌های دیگر.

شرکت LG Display با رقابت شکست‌ناپذیر بر اساس ارزش مشتری فرمانروایی بازار را در سال 2014 در برنامه خود دارد. با پاسخ‌دهی سریع به گرایش‌های بازار، ال‌جی به تلاش‌های خود در ارائه بهترین تجربه ادامه خواهد داد. بنابراین، منتظر محصولات آتی باشید.

 

۱ نظر

حسین ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
بعد از پاناسونیک که اولین تلوزیون سوپر های ویژن( Super Hii Vision ) در سایز ۱۵۴ اینچ را روانه بازار نمود شرکت شارپ نیز اولین تلوزیون با وضوح تضویری سوپر های ویژن یا ۳۳ مگاپیکسل که وضوحی ۱۶ برابر تلوزیونهای ّFull HD و هشت برابر تلوزیونهای Ultra HD دارد را در سایز ۸۵ اینچ روانه بازار نمود و طبق برنامه ریزی انجام شده تلوزیون دولتی ژاپن NHK از شش سال دیگر پخش تلوزیونی سوپر های ویژن را در ژاین آغاز می نماید برنامه ال جی برای تولید این تلوزیونها اعلام شده یا خیر ضمنا سونی و سامسونگ تلوزیونهای ال ای دی با وضوح Ultra HD با صفحه منحنی را تولید و به بازار عرضه نموده اند اما هنوز محصول مشابه ای از سی ال جی روانه بازار نشده در مورد فن آوری سه بعدی بدون عینک هم اکنون یکی از مدلهای گوشی ال جی و یک مدل دوربین فیلم برداری سه بعدی سونی با صفحه نمایش سه بعدی بون نیاز به عینک در بازار ایران موجود است که این محصولات همچون تلوزیون های سه بعدی توشیبا و تی سی ال که با فن آوری سه بعدی بدون عینک به بازار عرضه شده اند از مشکل عمق کم میدان دید سه بعدی نسبت به فن آوریهای با عینک رنج می برند آیا ال جی توانسته به این مشکل فائق گردد یا خیر ؟
موفق باشید .

نظر دهید