۲۴ تیر ۱۳۹۳

ال‌جی G3 با نمایشگری خارق‌العاده

3 دلیل برای خارق‌العاده بودن نمایشگر ال‌جی G3

جدیدترین گوشی هوشمند ال‌جی، G3، جوایزی برده و کاربران زیادی را شیفته خود کرده است. در اینجا 3 دلیل را نام می‌بریم که پی ببرید چرا نمایشگر خارق‌العاده و حیرت‌انگیز این گوشی چشم‌ها را به خود خیره می‌کند و خیلی‌ها را با آندروید آشتی می‌دهد…

نمایشگری بسیار غنی و توانمند

یعنی چه؟ یعنی عمق و جزییات. یعنی رنگ‌های بیشتر در هر میلی‌متر و پیکسل‌های بیشتر در هر اینچ (ppi). در نمایشگر 5.5 اینچ، تصویر HD استاندارد 269 پیکسل در اینچ و در تصویر Full HD تعداد پیکسل‌ها به 403 پیکسل در اینچ است.

در G3 تراکم 538 پیکسل در اینچ است.

وضوح Quad HD در ال‌جی G3 تا 4 برابر وضوح نمایشگر HD استاندارد و تقریباً دو برابر وضوح  Full HD است.

ال‌جی اندازه هر تک پیکسل را تا 44 درصد کاهش داده است. در مقایسه متوسط اندازه هر پیکسل در نمایشگر Full HD، می‌توان به وضوح بالای نمایشگر در هر اندازه‌ای که داده شود دست یافت.

تصاویر را تیزتر، واضح‌تر و با جزییات خوب‌تر نسبت به هر گوشی هوشمند دیگر ببینید و بازتولید رنگ واقعی‌تری را شاهد باشید.

باتری بهینه

چنین نمایشگری با وضوح بالا در یک گوشی هوشمند به قدرت بالایی نیاز دارد. یعنی به نوعی فناوری باتری نیاز دارد که به همان میزان مبتکرانه باشد.

نمایشگرهای Full HD از 10 تا 20 درصد از قدرت نمایشگر استاندارد گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند: اگر پیکسل‌های بیشتری پردازش شوند، به نیروی بیشتری نیاز دارد. بنابراین، اگر این نمایشگر به خودی خود و با یک باتری معمولی در گوشی اعمال شود خواهید دید که به سرعت باتری را می‌جود! اما نمایشگر G3 برای بهینه شدن مصرف باتری طراحی شده است.

این صفحه‌نمایش از نسبت فریم سازگار برای حداقل کردن مصرف انرژی غیرضروری استفاده می‌کند. بنابراین، وقتی به یک تصویر ثابت نگاه می‌کنید، نمایشگر انرژی کمتری نسبت به نمایشگر استاندارد Quad HD استفاده می‌کند. این نمایشگر از زمان‌بندی و کنترل زمان سازگار بهره می‌برد. به دلیل وجود آنود گرافیتی با بارگذاری بالا، باتری می‌تواند ظرفیت قدرت خود را حتی بعد از 10 ماه استفاده زیاد حفظ می‌کند.

با G3 هیچ جای شکی نیست. یک نمایشگر که برای استفاده روزانه، بدون نگرانی در مورد عمر باتری، ایده‌آل است. این گامی به پیش در فناوری نمایشگر است.

لبه‌های باریک

به دلیل لبه‌های بسیار باریک و نسبت تصویر پیشگام و یکه‌تاز 76.4 درصد در استفاده از صفحه‌نمایش بزرگ 5.5 اینچ، در قالبی که نزدیک به گوشی‌های هوشمند 5 اینچ از نظر پهنا است، صدرنشین است. به همین دلیل، نه تنها نمایشگر بزرگ و وسیعی در اختیار شماست بلکه گوشی است که شما می‌توانید آن را با یک دست نگه دارید.

۲ نظر

هادی ۲۴ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

من که این گوشی رو می خرم.
ولی خودمونیم،چرا کنتراستش از بقیه پرچمدارا پایین تره؟

حمیدرضا ۲۴ تیر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.چطوری میشه روز دقیق ورودش به ایران و فروشش رو باخبر شد.و اینکه مثل G2 فروش ویژه داره یا نه؟مرسی اگه راهنمایی کنیدو اینکه رنگها و ۳۲گیگش هم همون اول میاد یا داستانش مثل G2 میشه!

نظر دهید