۳۰ تیر ۱۳۹۳

مقایسه ساندپلیت و ساندبار

برای ارتقای سیستم صدای تلویزیون لازم نیست یک سیستم صوتی جدید و تعداد زیادی بلندگو بخرید که اتاق نشیمن شما را با کابل‌های پیچ‌درپیچی که مدام به هم گره می‌خورند شلوغ کند. نیاز به چیزی دارید که با حفظ فضا همان کیفیت صدا را تولید کند.

مجموعه ساندبار و ساندپلیت‌های ال‌جی با طراحی شیک هم قدرتمند است و هم هوشمند. ساندبارها صدای تلویزیون را تغییر می‌دهند و ساندپلیت‌ها پخش‌کننده بلو-ری هم دارند و از برنامه‌های کاربردی هوشمندی برخوردارند. حالا خودتان تصمیم بگیرید که کدام برای شما بهتر هستند؟

صدای بلند بشنوید

نمی‌خواهید کابل‌های بلندگوها که دور تا دور اتاق نشیمن پخش شده‌اند شما را دیوانه کند؟ ساندپلیت با فضای کمی که اشغال می‌کند به شما امکان می‌دهد از تلویزیون لذت ببرید؛ چه بخواهید صدای اتاق نشیمن را بهبود ببخشید یا امکانات هوشمند جدید به دستگاه کنونی خود اضافه کنید. ساندپلیت‌های LAB540 و LAP440 ال‌جی شامل سیستم صدای 4.1 کانال با بلندگوهای همراه و ساب‌ووفر بی‌سیم فعال برای ایجاد صدای حیرت‌انگیز 320 وات در صداهای کم کیفیت است.

چطور ال‌جی استاندارد را بالا می‌برد؟

ساندبارهای شگفت‌انگیز ال‌جی فقط در یک چیز تمرکز دارد: کیفیت بالای صدا بدون پر کردن اتاق از جعبه‌های سیاه و سیم‌های پیچ‌درپیچ. هر کدام از ساندبارهای ال‌جی را که انتخاب می‌کنید، شما می‌توانید کوچکترین صدایی که توسط بلندگوهای تلویزیون می‌شنوید را قدرت بدهید و به دنیای شگفت‌انگیز صدای فراگیر و باورنکردنی ال‌جی در محصولی با طراحی شیک، باریک و کمینه‌گرا وارد شوید که تأثیر منفی در ظاهر اتاق نشیمن شما ندارد.

نکات قابل توجه

اندازه

ساندپلیت زیر تلویزیون (تقریباً در همه ابعاد) جای می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد صدای فراگیر را به طور نامرئی به تلویزیون اضافه کنید. در ضمن، ساندبار NB4540  35 میلی‌متر ارتفاع دارد و بنابراین مزاحمتی برای تجربه مشاهده فراهم نمی‌کند. شما می‌توانید آن را به دیوار متصل کنید تا بدون لطمه به کیفیت صدا در فضای اتاق نشیمن صرفه‌جویی کند.

صدای فراگیر

بگذارید رک و پست کنده بگوییم: ساندبار و ساندپلیت ال‌جی صدای تلویزیون شما را برای همیشه تغییر می‌دهد. ساندبار NB4540 و هر دو ساندپلیت ال‌جی از سیستم صدای فراگیر 4.1 کانال برخوردارند که با ساب‌ووفر بی‌سیم پویا صدایی واقعی و خارق‌العاده ارائه می‌دهد.

اتصالات

همه ساندبارها و ساندپلیت‌های ال‌جی به اتصالات صوتی اپتیکال برای صدای چندکاناله و بلوتوث برای اتصال بی‌سیم از دستگاه سازگار مجهز است. ساندبار NB4540 یک رابط HDMI دارد. بنابراین، شما می‌توانید خروجی را از پخش‌کننده بلو-ری بدون پخش‌کننده‌ای که به تلویزیون متصل است دریافت کنید.

امکانات بیشتر

همه این محصولات امکانات بیشتری به تلویزیون شما می‌دهند. از همه مهم‌تر صدای بهتر است. اما در واقع، برای زنده کردن صدای تلویزیون مدل LAB540 را امتحان کنید. این محصول از اتصال اینترنت برخوردار است و دسترسی به فروشگاه مجازی برنامه‌های کاربردی ال‌جی را امکان‌پذیر می‌کند و همه مزایای تلویزیون هوشمند را، بدون خرید یک دستگاه جدید، در اختیار شما می‌گذارد. و البته، از یک پخش‌کننده سه‌بعدی بلو-ری نیز  برخوردار است.

۴ نظر

مصطفی ۱ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من میخواستم یکی از این ساند بارها رو بخرم ولی جایی پیدا نکردم
کی در فروشگاهها برای فروش آماده میشه؟

ایمان جوکار ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام من هم خواهان خرید سانبار هستم ولی وقتی زنگ زدم به نمایندگی در کمال تعجب دیدم که اوپراتور اصلا متوجه حرف من نشد که چی می گم !!
کی گلدایران این محصول وارد کشور میکنه؟
لطفا جوابگو باشید

ال جی ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ پاسخ

به زودی این محصول در اختیار همگان خواهد رسید

arash ۷ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

از شرکت بزرگی مثل ال جی بعید است که با شعور مشتریان این طور برخورد کند از تاریخ یکم مرداد ۹۳ شما قول این دستگاه به زودی در بازار در دسترس خواهد بود را داده این ولی متاسفانه الن تاریخ هفتم مخهر این دستگاه در نمایندگی ها فروش ال جی موجود نیست

نظر دهید