۱۰ شهریور ۱۳۹۳

ال‌جی G3 زیر میکروسکوپ

به جدیدترین پرچمدار ال‌جی نزدیک و نزدیک‌تر شوید.

ال‌جی G3 خریده‌اید؟ مبارکه! وقتش رسیده با این هوشمند دوست‌داشتنی بیشتر آشنا شوید و آن را از نمایی نزدیک‌تر ببینید.

خب، اینجا یک میکروسکوپ معمولی یوا‌س‌بی داریم و یک گوشی بسیار پیشرفته ال‌جی G3. این دو باید ربطی به هم داشته باشند. شما چه فکر می‌کنید؟

ذکر چند نکته الزامی است:

  • مدلی که مشاهده می‌کنید مدل AT&T از گوشی G3 است.
  • تصویر با میکروسکوپ دیجیتال دستی 5 مگاپیکسل سلسترون با 200 برابر بزرگنمایی ثبت شده است. این دوربین همه چیز را خوب و قابل تشخیص نشان می‌دهد.
  • قسمتی از فیلتر اینفرارد R72 شکسته شده تا نور لیزر دیده شود. هیچ وقت چیزی را خراب نکنید.
  • گوشی با الکل و یک پارچه میکروفیبر تمیز پاک شده است. هنوز هم کثیف به نظر می‌رسد؛ البته گوشی شما همیشه کثیف است.
  • نگاه کردن به گوشی زیر میکروسکوپ بسیار جالب و سرگرم‌کننده است.

ال‌جی G3 نمایشگر شگفت‌انگیز QuadHD با وضوح 534 پیکسل در اینچ دارد. مشاهده پیکسل‌ها و پیکسل‌های فرعی زیر میکروسکوپ بسیار سرگرم‌کننده است زیرا جالب به نظر می‌رسند. تراکم پیکسل در G3 بسیار بالاست و حتی با 200 برابر بزرگنمایی زیر میکروسکوپ نیز چیز قابل توجهی مشاهده نشد. باید این را یک بُرد محض بنامیم زیرا حتی با 200 برابر بزرگنمایی هم صفحه‌نمایش هنوز به صفحه‌نمایش شباهت دارد و به جز چند نقطه چندرنگ چیزی مشاهده نمی‌شود.

در نهایت، نباید لیزر را فراموش کنیم! ال‌جی G3 از ماژول فوکوس خودکار تشخیص سوژه برخوردار است تا به سرعت و با دقت دوربین پشت 13 مگاپیکسل را فوکوس کند. هر وقت برنامه دوربین باز است، این لیزر در حال تابیدن پرتو است. البته، شما نمی‌توانید آن را ببینید. با یک نگاه سریع به قطعه‌ای از فیلتر مادون قرمز R72 که در بالای ماژول لیزر تعبیه شده است و جادوی ثبت قاب، خواهید دید که چگونه عمل می‌کند.

خود لیزر در بالای پورت شیشه‌ای سیاهی در پشت G3 و کنار دوربین قرار دارد. انتهای ماژول برای دریافت واکنش‌های لیزر استفاده می‌شود و چیزهایی که با آن برخورد می‌کند را بازمی‌تاباند. این نرم‌افزار می‌تواند از زمان ارسال برای تعیین فاصله دقیق برای فوکوس استفاده کند. دوربین‌های point-and-shoot نیز همین کار را انجام می‌دهند. اما در G3 فرق دارد زیرا همه چیز سریع‌تر است.

نزدیک شدن به G3 و قسمت‌های مختلف آن، تا این حد، بسیار جالب بود. نه؟


 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید