۲۰ مهر ۱۳۹۳

ال‌جی G3 Beat: این هوشمند ساده را راحت در دست بگیرید

ال‌جی G3 Beat، مدل متوسط از گوشی هوشمند و بسیار تحسین‌شده ال‌جی G3، به تازگی وارد بازار ایران شده است.

این گوشی هوشمند تجربه کاربری پیشرفته، طراحی متالیک قوس معلق و فناوری فوکوس لیزری خودکار مشابه G3 را ارائه می‌دهد؛ منتها در بسته‌ای جمع‌وجور با نمایشگر 5 اینچی که لبه‌های باریک دارد و یک کلاس بلاتر از گوشی‌های متوسط با قیمت مشابه است.

ال‌جی G3 Beat برای برآورده کردن نیازِ روزافزون مشتریان گوشی‌های هوشمند حد متوسط تا پایین طراحی شده است؛ یعنی آنهایی که می‌خواهند یک گوشی خوب داشته باشند که هم جمع‌وجور باشد و هم به اندازه کافی قدرتمند باشد تا بتواند برنامه‌های کاربردی پرطرفدار را اجرا کند. با سریع‌ترین فناوری در صنعت بی‌سیم، اکنون بیشتر از همیشه امکان دارد گوشی هوشمندی ارائه شود که همه این کارها را انجام دهد اما در عین حال قیمت آن نسبت به قبل پایین‌تر باشد. ال‌جی G3 Beat بهترین امکانات و عملکردهای G3 را دارد و ارزش‌هایی را، بدون فدا کردن قابلیت استفاده، ارائه می‌دهد.

طراحی جمع‌وجور پیشرفته و عالی

طراحی جمع‌وجور اما پیشرفته در ال‌جی G3 Beat با طراحی منحنی متمایزی ارائه می‌شود که بهترین شیوه در دست گرفتن و بدنه متالیک را برای کاهش سر خوردن فراهم می‌کند.

طراحی قوسی لبه‌ها را بسیار باریک‌تر می‌کند؛ به طوری که گرفتن گوشی با یک دست بسیار آسان می‌شود.

نمایشگر 5 اینچ HD IPS

از رنگ‌هایی لذت ببرید که اندازه مناسب برای تجربه مشاهده روزانه است.

فوکوس لیزری خودکار

نه تنها قابلیت OIS (تثبیت نوری تصویر) لرزش‌ها و مات‌شدگی را کاهش می‌دهد، بلکه لیزر فاصله با سوژه را فوراً اندازه می‌گیرد و به شما بهترین کیفیت تصویر را با دوربین 8 مگاپیکسل می‌دهد.

شما می‌توانید تصاویر روشن‌تر و واضح‌تری را، حتی در شرایط کم‌نور ثبت کنید. با تطبیق سریع فوکوس، شما هرگز لحظه‌ای که می‌خواهید ثبت کنید را از دست نخواهید داد.

قابلیت Touch & Shoot

آیکون‌های غیرضروری روی صفحه حذف شده‌اند تا به شما نمایی تر و تمیزتر ارائه دهند. علاوه بر این، فرایند تصویربرداری نیز ساده شده است. اکنون، به راحتی یک فوکوس کنید و تنها با یک لمس تصویری عالی ثبت کنید.

باتری 2540 میلی‌آمپر

عمر طولانی باتری اطمینان می‌دهد که شما قدرت لازم برای انجام هر وظیفه‌ای را در طول روز خواهید داشت.

قابلیت Knock Code

به یک باره و با یک الگوی ضربه سفارشی شامل 3 تا 8 ضربه گوشی خود را بیدار و قفل آن را باز کنید. با بیش از 86 هزار ترکیب ممکن، شیوه جدیدی از سرگرمی ایجاد می‌شود.

صفحه‌کلید هوشمند

صفحه‌کلید هوشمند ال‌جی G3 Beat شما را به یک تایپست حرفه‌ای تبدیل می‌کند. استفاده از آن راحت است و برای نیازهای شما سفارشی شده است تا طبیعی‌ترین پیمایش و قابل اعتمادترین تشخیص لغت را ایجاد کند. شما می‌توانید ارتفاع صفحه‌کلید و تنظیمات آن را نیز تغییر دهید.

قابلیت Quick Memo+

یادداشت‌های مهم خود را فوراً بنویسید و تصاویرتان را با قابلیت‌های پیشرفته Memo شخصی‌سازی کنید.

۵ نظر

مرتضی ۲۱ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.ببخشید وسایل جانبی مثل شارژر بی سیم هم وارده بازار شده یا ن.ممنون میشم جواب بدید

علی ۲۱ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سنسور نور محیط رو کم داره! 🙁

reza ۲۴ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من یک ماه این گوشی رو خریدم اما تا الان نه کاورش اومده نه صفحه ضد ضربه و ضد خشش !!!!!!
چرا شرکت ال جی کاور هوشمندش رو وارد نمی کنه ؟!!!

محمد شکری ۲۴ مهر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
متاسفانه گوشی من زمین خورد و کمی از گوشه قاب آسیب دیده /قاب و لوازم جانبی مثل محافظ و کیف کی وارد بازار ما میشه؟
ممنون میشم اگر زودتر پاسخ بدید یا روی ایمیلم اطلاع بدید
با تشکر

متین ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام..ببخشید مدل های d724 و d722 آیا از نظر کیفیت با هم فرق دارند؟چون در ایران فقط مدل d724 دو سیم کارت موجود هست؟ممنون میشم پاسخ بدید…

نظر دهید