۱۹ آبان ۱۳۹۳

جایزه “بهترینِ سال” از Reviewed.com برای یخچال‌‌فریزرهای ال‌جی

مفتخر شدن به جایزه “بهترین‌های سال” برای هر شرکت یک افتخار است اما این که از USA Today دریافت شود بسیار قابل ملاحظه و مهم است. این جوایز بر تعهد ال‌جی برای ارائه مبتکرانه‌ترین محصولات برای مشتری تأکید دارد تا زندگی آنها را بهتر کند.

با بهترین یخچال‌‌های ال‌جی که از Reviewed.com موفق به دریافت جایزه شده‌اند آشنا شوید.

بهترین یخچال سال با عمق کانتر: یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی با قابلیت درتودر و ظرفیت فوق‌العاده بالا (LSC22991ST)

یخچال سایدبای‌ساید ال‌جی با قابلیت درتودر از فناوری برنده Door-in-Door در طراحی مبتکرانه خود برخوردار است. ال‌جی در این قابلیت منحصربه‌فرد پیشگام است. این ویژگی به مشتریان کمک می‌کند که با دسترسی راحت به میان‌وعده‌های مورد علاقه، بدون باز کردن درب اصلی یخچال، زندگی راحت‌تری داشته باشند و خوراکی‌های دلخواه خانواده در بخش جلویی و مرکزی قرار بگیرد. با فشار یک کلید روی دستگیره درب بست مغناطیسی آزاد می‌شود. یخچال Door-in-Door با پنل ذخیره سرما (ColdSaver) که داخل بخش اصلی قرار دارد به کاهش هدر رفتن سرما کمک می‌کند تا غذاها مدت زیادی تازه بمانند و انرژی حفظ شود. این مدل منحصر به فرد ظاهری یکپارچه با عمقی برابر کانتر آشپزخانه دارد و فضای بیشتری را در آشپزخانه ذخیره می‌کند و به زیبایی طراحی آشپزخانه نیز کمک می‌کند.

بهترین یخچال آپارتمانی سال: یخچال دو درب ال‌جی با ظرفیت فوق‌العاده بالا (LBN10551PV)

یخچال باریک 24 اینچ ال‌جی از طراحی و سبک شگفت‌انگیزی برخوردار است و درب‌های آن به زیبایی برش خورده‌اند، لولا‌ها به خوبی مخفی هستند، نور LED و کشوهای منعطف باعث می‌شود تا کارایی‌های زیادی در این محصول جای بگیرد و برای خانه‌ها و فضاهای کوچک بسیار مناسب باشد. یخچال دو درب ال‌جی با ظرفیت بالا (فریزر پایین) کنترل‌های دیجیتال دما و قابلیت جریان هوای چندطرفه (Multi-Air Flow Freshness) دارد که برای حفظ رطوبت بیشتر و سطح دما برای کمک به تازه نگه داشتن غذاها در مدت طولانی‌تر طراحی شده است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید