۰۵ آذر ۱۳۹۳

جدیدترین سیستم سینمای خانگی ال‌جی در بازار ایران

 

اگر تلویزیون هوشمند ال‌جی دارید، از سینمای خانگی جدید ال‌جی با مدل LH-975XBH غافل نشوید. این محصول شیک و زیبا با طراحی منحصربه‌فرد مخروط‌شکلی که در بلندگوهای خود دارد جلوه بسیار زیبایی به اتاق نشیمن شما می‌دهد.

این محصول ال‌جی که به صدای تلویزیون هوشمند شما جانی دوباره می‌دهد از آیفون و آیپاد نیز برای پخش موسیقی پشتیبانی می‌کند.

با این دستگاه سینمای خانگی امکان دسترسی به شبکه‌های اینترنتی نیز وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از DLNA، شبکه LAN و وای-فای به راحتی فایل‌های خود را جست‌وجو و به آنها دسترسی پیدا کنید.

با برخورداری از قدرت خروجی صدای 560 وات، این سیستم سینمای خانگی می‌تواند بهترین تجربه صدا و لذت غوطه‌ور شدن در موسیقی را فراهم کند.

با اینکه این محصول برای دستگاه‌های صوتی و تصویری دیگری ورودی/خروجی ندارد اما از هارددیسک خارجی برای پخش قطعات صوتی و تصویری شما پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، مجهز بودن به ورودی HDMI در این سیستم صوتی به این معناست که شما می‌توانید تصاویر را با کیفیت Full HD در آن پخش کنید. سوپر یو.اس.بی از دیگر امکانات ویژه سینمای خانگی ال‌جی LH-975XBH است که شامل ورودی USB Plus و قابلیت Ripping می‌شود.

پخش دیسک‌های بلو-ری سه‌بعدی را نیز می‌توان به مجموعه ویژگی‌ها و امکانات این محصول افزود. فایل‌های mkv که بیشتر دستگاه‌ها از خواندن آنها عاجزند نیز در این سیستم سینمای خانگی قابل پخش و اجراست. ال‌جی LH-975XBH را می‌توان با استفاده از یک برنامه کاربردی در گوشی هوشمندتان به راحتی و از هر جای منزل که هستید کنترل کنید.

قیمت LH-975XBH با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهد بسیار مقرون‌به‌صرفه است. این محصول خارق‌العاده ال‌جی را از فروشگاه‌های ال‌جی-گلدیران با گارانتی این شرکت تهیه کنید.

۹ نظر

حسین ۶ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
شروع توزیع این مدل در ایران به ۴ سال قبل بر می گردد و تا دوسال قبل ارزانترین و پرفروش ترین مدل سینمای خانگی با قابلیت پخش بلو ری و سه بعدی نه تنها در برند ال جی بلکه در بین تمامی برندهای موجود در بازار ایران با قیمتی کمتر از ۷۵۰ هزار تومان بود از سال ۹۱ یک دستگاه از همین مدل را دارم و با توجه به طراحی خاص بلند گوها و ساب ووفر آن در عین کم جا بودن امکانات فراوانی داشت کابل HDMI در این مدل در داخل کارتن موجود و فقط می بایست یک کابل اپتیکال در صورت تمایل به شنیدن صدای تلوزیون از طریق سینمای خانگی بصورت جداگانه خریداری کنید سرعت شناسائی دستگاههای جانبی مانند فلش در این دستگاه بسیار بالا و براحتی از پس خواندن برخی دی وی دی های خش دار که سایر دستگاهها برای پخش آن مشکل دارند بر می آید مجهز به رادیو اف ام با قدرت گیرندگی و صدای عالی نیز هست دستگاه فقط از طریق کابل RG45 به مودم ADSL و یا wimax متصل اما مرورگر وب ندارد و فقط به اپلیکیشن های تعریف شده و سایت های خاص دسترسی دارد امسال تمام خیابان جمهوری را برای خرید یک دستگاه دیگر برای برادرم زیر پا گذاشتم اما فقط مدل کاملا شبیه به آن فاقد امکان پخش بلو ری و سه بعدی یعنی مدل LH876HTS در برخی از مغازه ها موجود بود و عاقبت از روی ناچاری و برای استفاده از سقف تخفیف نقدی تلوزیون مدل LHK958BX را با قیمت یک میلیون تومان خریداری که دارای چهار باند ( علاوه با ساب ووفر ) و قابلیت کارائوکه و یک بلو ری سه بعدی حاوی ۳۰۰ آهنگ بلو ری نیز بود اما ارتفاع کوتاه باند ها در مقابل ارتفاع تلوزیون و رنگ مشکی مات با روکش پارچه ای آن با زیبائی این مدل قابل مقایسه نبود و جالب اینکه علی رقم داشتن ۴ باند ایستاده و یک ساب ووفر و یک تویتر یعنی خروجی ۵.۱ کانال مجموع قدرت خروجی آن ۳۳۰ وات که کمتر از این مدل با قدرت ۵۶۰ وات با خروجی ۲.۱ کانال می باشد حتم دارم ورود مجدد این محصول با سابقه و ذهنیت خوب در بین مصرف کنندگان ایرانی بویژه کسانیکه آپارتمان های کوچک و متوسط دارند با استقبال خوبی مواجه می گردد.
موفق باشید .

ک.ن ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

میشه بفرمایید ارتفاع بلندگوهای این مدل LH-975XBH حدودا چقدر می باشد.؟

محمد ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام.
در صورت اتصال فلش به دستگاه، ویدیو های فول اچ دی ۱۰۸۰ p را پشتیبانی نمکین.
آیا این مشکل قابل حل است؟

arash ۸ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

تو یوتوب دوتا از زیباترین و قدرتمندترین سینمای خانگی ک اولی بهترین بهترین ها در سال ۲۰۱۵ و دومی بهترین بهترین ها در سال ۲۰۱۶ را ب خود اختصاص دادند هردو از صدای بسیار غنی HIFI و ۴k و فیلم های معمولی را تا ۴k و فیلمای ۴K را تا ۸k با سخت افزار قدرتمند ارتقا میدهند توجه کنید سخت افزاری نه با نرم افزار.. اولی: BH9540 TW که ۹.۱ کاناله دالبی پلاس سوراند و دومی: TX996 TS که ۹.۲ کاناله با دو عدد سابوفر دالبی پلاس سوراند و هرئو خوشبختانه زبان فارسی را ساپورت میکنند و این دو شاهکار الجی بیشترین امتیاز را از منتقدین دریافت کردند فقط حیف که وارد بازار ایران نمیشوند چون از هردو دو جور ساخته شده با ریسیور و بدون ریسیور….یعنی با دو تیر ی نشانه ..خود دستگاه کلی امکانات داره مثلا با اپ ک دانلود میکنید تو گوشی غیر از کنترل و.. میتوانید ۳ کانال را همزمان ذخیره و یک کانال خانواده از تلوزیون ببینند و یک کانال هم خودتان با موبایل مشاهده کنید و هزاران اپ دیگر و واسه یوتوب هم با فعال کردن کروم کست که در سینمای خانگی موجوده براحتی میتوان در تنظیمات یوتوب دستگاه یا تلوزیون را پیدا کرد و یوتوب را تماشاه کرد………..

محمدخسروابادی ۱ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام من کنترل این دستگاه گم کردم وهرچه تلاش میکنم بگیرم تو بازار پیدا نمیکنم لطفا راهنماییم میکنید کنترل از کجا تهیه کنم

ال جی ۲ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام دوست عزیز،

لطفا با مرکز خدمات مشتریان گلدیران تماس بگیرید.

حسين ۳ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام این مدل سینمای خانگی بین سالهای ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ پرفروش ترین مدل سینمای خانگی ال جی بود حیف که از این طراحی بلندگو ها در محصولات بعی ال جی استفاده نشد به هر حال من مدتی قبل کنترل اصلی این محصول را از شرکت گلدایران خریداری کردم ضمن اینکه در طبقه زیر زمین پاساژ فتوت در ضلع شمالی میدان امام خمینی (ره ) یا همان پشت شهرداری نمونه غیر اصلی آن و کلا انواع کنترل های ال جی از سینمای خانگی تا تلوزیون و سیستم های صوتی و حتی کولرهای گازی به وفور یافت میگردد .

حسين ۳ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

ضمناشماره تماس مرکز خدمات گلد ایران در تهران ۸۴۷۳۳ می باشد

ک.ن ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

میشه بفرمایید ارتفاع بلندگوهای این مدل LH-975XBH حدودا چقدر می باشد.؟

نظر دهید