۱۴ دی ۱۳۹۳

ال‌جی G3: برترین گوشی هوشمند سال

 وب‌سایت mobileburn.com ال‌جی G3 را به عنوان برترین گوشی هوشمند سال 2014 معرفی کرد.

 به گفته این وب‌سایت، این سخت‌ترین طبقه‌بندی در سال 2014 برای انتخاب بهترین محصول بوده است. فهرست محصولاتی که در این طبقه قرار گرفته بودند طولانی بود و محصولاتی همچون اچ‌تی‌سی One M8، آیفون 6 Plus، سامسونگ Galaxy Note 4، موتورولا Droid Turbo و بسیاری گوشی‌های دیگر در همین رده قیمتی را شامل می‌شد. با این حال G3 پرچمدار ال‌جی جایزه را به خانه برد و ال‌جی را در میان سازندگان برتر گوشی هوشمند در دنیا جای داد.

از همه مهم‌تر ال‌جی G3 گوشی پرچمدار و پیشرفته بسیار خوبی است و از زمان معرفی و عرضه تا کنون هنوز بهترینِ بهترین به شمار می‌رود. این گوشی اولین گوشی هوشمند در بازار بود که نمایشگر quad HD داشت و ال‌جی ظاهری ساده و راحت به رابط کاربری پلت‌فرم اندروید در این گوشی داده است. ال‌جی G3 را به عنوان اولین گوشی هوشمند کامل سال می‌توان معرفی کرد اما کاری که ال‌جی انجام داد به همان نسبت اهمیت دارد.

ال‌جی با گوشی‌هایی نظیر G Pro و G2 در دو سال گذشته در حال خودنمایی کردن است و توانسته است با سازندگان قدرتمند دیگر در تولید دستگاه‌های پیشرفته و برتر به رقابت بپردازد و خود را در دنیای هوشمندها بالا بکشد.

به گفته وب‌سایت mobileburn.com، در میان دستگاه‌هایی مانند لپ‌تاپ، تبلت و گوشی‌های هوشمند، حداکثر فضا برای یک ویدئوی یوتیوب 1080 پیکسل یا Full HD است اما در G3 وضوح بسیار بالاتری وجود دارد که به لطف وجود نمایشگر Quad HD با وضوح 1440×2560 پیکسل ممکن می‌شود. یوتیوب با افزایش وضوح و رساندن آن به حداکثر وضوح 1440 پیکسل به این فناوری پاسخ گفته است و اکنون کاربران G3 می‌توانند بهترین موزیک ویدئوها، معرفی‌ها و نمایش‌های دنیا را با بالاترین کیفیت ببینند.

۴ نظر

amir ۱۴ دی ۱۳۹۳ پاسخ

اقا کله جهان فهمیدن که خوبه ولی تا جی۴ بیاد دیگه اینم مثل جی۲ فراموش میشه هههه چقدر بد ولی اپل خیلی خوبه با اینکه نداشتم ولی همیشه اپدیتاش رو میده و به فکر گوشی های اولیه خودشم هستش

مهرداد ۲ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

دوست عزیز یه نیگا به امکانات و مشخصات آیفون پلاس بکن بعد یه نیگا به جی ۳ بکن بعدش دو دیقه سکوت کن بعد سکوت بیا اینجا کامنت بذار البته اگه حرفی مونده باشه

Ariyan ۱۵ دی ۱۳۹۳ پاسخ

واقعا گوشیه خوبه منکه ازش خیلی راضیم
حالا یوتیوب رزولوشنش رو بیشترم کنه زیاد به حاله ما فرقی نمیکنه با این سرعت اینترنتمون و البته اینکه یوتیوب در دسترس نیست !

حسین ۲۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام من جی ۳ دارم انتنم میپره وتا وقتی ری استارت نکنم نمیاد بد هم که میاد بعد از مدت کوتاهی دوباره میره مشکل چیه ممنون

نظر دهید