۲۷ اسفند ۱۳۹۳

استفاده از پردازنده‌های ال‌جی در تلفن‌های همراه ال‌جی

رئیس بخش تلفن‌های همراه ال‌جی اعلام کرد که این شرکت در حال طراحی و ساخت تراشه‌های پردازنده موبایل برای استفاده در نسل جدید تلفن‌های همراه خود است.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «تولید تراشه برنامه موبایل که ساخت شرکت خودمان باشد بسیار اهمیت دارد. از آنجا که ال‌جی الکترونیکس در ساخت آنها استوار است، ما تصمیم داریم به تدریج آنها را در مدل‌های جدیدمان به کار ببریم.»

ال‌جی الکترونیکس میلیون‌ها دلار صرف ساخت پردازنده‌هایش در آزمایشگاه تحقیقاتی تراشه خود کرده است.

به نظر می‌رسد که ال‌جی تصمیم دارد در این زمینه با کوالکوم قطع همکاری کند و کنترل کل سیستم محاسباتی‌اش را خودش در دست گیرد.

آقای چو بر این باور است که شرکت کوالکوم امریکا پیشگامی قوی در بازار تراشه پردازنده با شرکت‌های فناوری برتر در صنعت موبایل است که برای پیشبرد توانایی‌های خود در طراحی تراشه سرمایه‌گذاری بیشتری می‌کند.

با این حال، آقای چو، تأیید کرد که ال‌جی انعطاف‌پذیری بیشتری برای ایجاد تنوع در کانال‌های منابع پردازنده دارد.

وی افزود: «ما مشکلات زیادی داریم که باید برطرف شود اما نسل دوم و سوم پردازنده‌ها یقیناً بسیار بهتر خواهند بود.»

چو در ادامه چنین گفت: «ما UX 4.0 ال‌جی را به عنوان چهارمین تجربه کاربری خود، قبل از معرفی G4، معرفی می‌کنیم. من فکر می‌کنم این بهترین تجربه کاربری است و مسئله اینجاست که چطور باید به بهترین نحو این تجربه کاربری جدید را در گوشی هوشمند G4 بگنجانیم.»

چو اظهار داشت: «هدف ما این است که موقعیت خود را به عنوان سومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند از نظر فروش سالانه ارتقا دهیم. ال‌جی الکترونیکس در ترویج G4 در بازارهای بزرگی نظیر کره جنوبی و ایالات متحده بسیار پشتکار دارد.»

ال‌جی، از نظر پیدایش سیستم‌های پرداخت موبایل، به دنبال پیشرفت در بازار، به طور غیرمستقیم، از طریق پیوستن به شرکا است.

ال‌جی بر این باور است که G4 گوشی خوبی است و انتظارات بالایی را برآورده می‌کند. به گفته آقای چو، این شرکت بر روی ال‌جی G4 سرمایه‌گذاری بزرگی کرده است.

۲ نظر

پیمان ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

LG همیشه پیشتاز

احمد ۳ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

با سلام
ال جی محصولات خوبی تولید میکند ومن به شخصه یکی از طرفدارانش می باشم و باید گوشی هایش یک ویژگی دیگر هم داشته باشد آنهم ضد آب بودن است امیدوارم ک G4ضد آب باشد

نظر دهید