۱۲ اسفند ۱۳۹۳

نگاهی نزدیک به مرکز خدمات مشتریان گلدیران

شرکت گلدیران تاکنون به عنوان پرچمدار مرکز خدمات لوازم خانگی و صوتی و تصویری ال‌جی در خاورمیانه ایفای نقش کرده است.

این شرکت، در اواسط دی ماه امسال، بزرگترین مرکز خدمات محصولات ال‌جی در دنیا را با حضور تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلام، روسای اتحادیه لوازم خانگی و صوتی و تصویری و مدیریت سازمان فنی و حرفه ای کشور و دیگر مسئولان ذی‌ربط افتتاح نمودند. در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر شرکت مشتریان گلدیران برگزار گردید، مروری بر مسیر پیموده شده، اهداف و خط مشی آینده، برای مدعوین بازگو شد.

موفقیت‌های شرکت مشتریان گلدیران مرهون زحمات 4 مدیرعامل برجسته از ابتدا تا کنون بوده است:

در سال‌های 80 الی 86 جناب دکتر کائینی، 86 الی 88 جناب آقای مهندس محمدیان، 88 الی 93 جناب مهندس باقری و اکنون جناب آقای مهندس علیخانی به دستان توانمند خود مدیریت شرکت مشتریان گلدیران را به دست داشته‌اند.

قاچاق کالا هر ساله لطمات جبران ناپذیری به بخش‌های تولید و بازرگانی کشور وارد می‌کند. در این زمینه شرکت مشتریان گلدیران تلاش کرده با ارائه خدمات مطمئن و فرهنگ سازی، مفهوم خدمات و خرید از فروشگاه‌های معتبر را ترویج کند. خرید کالای برخوردار از خدمات پس از فروش برای مشتری این امتیاز را ایجاد می‌کند که با خیالی آسوده تا 10 سال از تامین لوازم یکی و قطعات مصرفی کالای خود مطمئن باشد.

این شرکت ارائه خدمات به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته و اعیاد و ایام تعطیل را نه تنها به عنوان یک نقطه برتری بلکه همواره جزئی از وظایف خود می‌داند.

۱ نظر

facebooki ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
من گوشیم خراب شد . بردم گارانتی … چنان جواب سر بالایی میدادن که انگار کار بدی کردیم گوشیمون که خود به خود خراب شده رو بردیم اونجا…
مشتری مداری ال جی اگه ۲۰ باشه
اما تا وقتی گارانتی دادنشون با حرف زور که بخوان توجیه کنن که حتما مشکل از ضربه و اب و … بوده …
نمی ارزه …

موندم اگه ادم تو کویرم گوشیش خراب شه ببری گارانتی همون منطقه میگه اب خورده توش…

تاچ گوشیم از کار افتاده…. هیچ خط و خشی هم روی بدنه یا صفحه نیست باز میگه ضربه خورده اب رفته …
د آخه میگم برادر من کارشناس گرامی با میخ که نکوبیدم رو صفحه :))) صفحه از آینه خونمونم تمیز تره … ال سی دی روشن تمیز بدون یه پیکسل سوخت یا اسیب دیده…
نمیدونم مسئول گارانتی یا گلدیران یا مادیران کیه اما
لطفن خواهشا همونطور که این همه از خرید یه چیزی حرف میزنین یه نیم نگاهی به خدمات پس از فروش و گارانتی و وارانتی مدیا پردازش هم بندازین …

حدود دو ماه پیش یه g3 خریدیم بعد یک هفته خاموش شد روشن نشد . بردیم گارانتی با چنان کلاسی صحبت میکرد کارشناس که انگار کار گوشی کار اشتباهی کرده خاموش شده … میگفت برید ۷ روز دیگه بیایید تا ببنیم مشکلش چیه…
اخه دیجی کالا که یه واسطه هستش گوشی رو توی ۷ روز با نقص باشه تعویض داره دیگه گارانتی هم ۷روز وایستیم تا درست کنن یا خراب تر کنن…
)بازم دم دیجی کالا گرم(

اینم نمونه خدمات دهی شرکت های گارانتی گوشی های ال جی ایران

یا دوتا شرکت گارانتی قرارداد ببندین تا یک رقابت کیفیت بین دو تا گارانتی پیش بیاد یا اینکه مدیا پردازش رو از انحصار در بیارین تا فکر نکنه خبریه …

اینو منی میگم که خودم طرفدار گوشی های ال جیم اما نا امید شدم دیگه پشت دستمو داغ کنم برم g3 یا g felx2 یا … بخرم

گارانتی = ۰ ریال

منتظر یه نظر سنجی در مورد رضایت مشتریان گوشی های lg از خدمات مدیا پردازش هستیم …
یکم واقعیت رو احساس کنیم ///
با تشکر
(لطفا نظرمو تایید کنین تا توی عموم قرار بگیره با تشکر از ادمین سایت عزیز)

نظر دهید