۲۴ مرداد ۱۳۹۴

4 جایزه برای ال‌جی الکترونیکس از EISA AWARDS

 تلویزیون OLED و گوشی هوشمند G4 ال‌جی برای فناوری پیشگام در صنعت توسط رسانه‌های معتبر اروپایی تأیید شدند.

سئول، 15 آگوست 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی)، امسال، از انجمن صدا و تصویر اروپا (EISA)  چهار جایزه را به خانه برد. این چهارمین سال متوالی برای تلویزیون OLED ال‌جی و دومین سال برای گوشی هوشمند سری G است که موفق به دریافت این جایزه شده‌اند. جایزه پرافتخار EISA Awards هر سال توسط هیئتی متشکل از 50 مجله چندرسانه‌ای از 20 کشور اروپایی تصمیم‌گیری می‌شود و محصولات بر اساس معیارهایی نظیر فناوری، طراحی و ابتکار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

تلویزیون 4K OLED ال‌جی (مدل 65EG960V) با نمایشگر 65 اینچ عریض و منحنی در رسته تلویزیون سینمای خانگی اروپا برنده شد. این نمایشگر نسبت کنتراست بی‌نهایت و رنگ‌های طبیعی تولید می‌کند که تجربه غوطه‌ورکننده‌ای را ایجاد می‌نماید. پیکسل‌های این تلویزیون که از خودشان نور می‌دهند می‌توانند رنگ‌ها و سیاهی کاملی را ارائه دهند و پاسخدهی سریع تلویزیون به برطرف کردن محوشدگیِ حرکت کمک کرده و کیفیت تصویر استثنایی نظیر سینما ایجاد می‌کند. علاوه بر این، طراحی Art Slim ال‌جی جلوه‌ای اغواکننده را به خانه شما می‌بخشد و پلت‌فرم تلویزیون هوشمند webOS 2.0 که بسیار مورد تحسین قرار گرفته است استفاده از این تلویزیون را بسیار راحت و لذت‌بخش می‌کند.

تلویزیون 65 اینچ PRIME UHD ال‌جی (مدل 65UF950V) مجهز به webOS 2.0 که برنده جایزه تلویزیون هوشمند اروپا در 2016-2015 است نمونه‌ای عالی از نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند است. تلویزیون ال‌جی 65UF950V به عنوان جزیی از مجموعه PRIME UHD ال‌جی از کیفیت تصویری برخوردار است که در رقابت با تلویزیون‌های LCD برتری دارد و تجربه کاربری پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. پلت‌فرم به‌روز شده webOS 2.0 امکانات فوق‌العاده مفیدی دارد که هنوز همان سادگی و ملموس بودن نسخه اصلی این پلت‌فرم را دارد؛ قابلیت My Channels یکی از آن قابلیت‌هاست که پیدا کردن محتوای مناسب را تا حد امکان ساده و راحت می‌کند.

تلفن همراه هوشمند و پرچمدار ال‌جی G4 امسال جایزه برترین دوربین تلفن هوشمند اروپا را برای برخورداری از دوربین قدرتمند 16 مگاپیکسل و لنز دیافراگم F1.8 به دست آورد. فوکوس لیزری خودکار و لنز دیافراگم F1.8 به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر زیبا و واضحی را حتی در شرایط کم‌نور ثبت کنند. حسگر طیف رنگ CSS در این دوربین تراز سفیدی و رنگ‌ها را به گونه‌ای تطبیق می‌دهد تا بتواند کنتراست بالا و تصاویر واضحی را ایجاد کند که در رنگ غنی و اصیل بوده و به طور شگفت‌آوری طبیعی و زنده هستند. هیئت EISA نمایشگر جدید IPS Quantum در G4 را نیز به عنوان ابزار چندرسانه‌ای قدرتمند ستودند.

در ضمن، برنده بخش دستگاه‌های پوشیدنی برتر اروپا، ال‌جی Watch Urbane، یک دستگاه اندروید پوشیدنی Android Wear است که با بدنه تمام‌فلزی طراحی خیره‌کننده‌ای دارد. این ساعت از نمایشگر مدور 1.3 اینچ OLED پلاستیکی با وضوح 320×320 پیکسل برخوردار است که تراکم 245 پیکسل در اینچ را ایجاد می‌کند. ال‌جی Watch Urbane به پردازنده 1.2 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ 400 و 4 گیگابایت حافظه داخلی تجهیز شده و شبیه یک ساعت مچی لوکس به نظر می‌رسد که برای هر موقعیتی مناسب است.

لی این-کیو، معاون ارشد و رئیس بخش مانیتور و تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ال‌جی بسیار خرسند است که تعهد ما برای ابتکار در محصولات موبایلی و سرگرمی خانگی توسط چنین کارشناسان معتبر و نامی در صنعت مورد تأیید قرار گرفته است. ما به تقویت موقعیت خود به عنوان برند مشتری پیشگام در جهان ادامه خواهیم داد و موفقیت ما در اروپا برای رسیدن به این هدف نهایی حیاتی است.»

نکته: تلویزیون‌های PRIME UHD در بازار ایران و برخی بازارهای دیگر با نام تلویزیون SUPER UHD عرضه خواهند شد. 

۱ نظر

اميد ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

با تشکر از سایت خوبتون
یک سوال داشتم گوشی های lg g4 beat کی به بازار ایران میاید؟

نظر دهید