۳۰ فروردین ۱۴۰۲

تلویزیون‌های Lifestyle Screens همانند یک اثر هنری در خانه شما هستند

تلویزیون‌های Lifestyle Screens ال‌جی بر اساس یک دهه نوآوری OLED و نشان دادن تعهدی راسخ به درک و رفع نیازهای مشتریان ساخته شده و ارزش‌های جدید و تجربیات کاربری تازه را ارائه می‌کنند. صفحه نمایش‌های لایف‌استایل ال‌جی فراتر از یک تلویزیون هستند و با طراحی‌های ظریف و فوق مدرن خود، آثار هنری خیره‌کننده‌ای به شمار می‌روند که به هر فضای نشیمنی را ظرافت می‌بخشند.

امروزه بسیاری از مصرف‌کنندگان به دنبال محصولاتی هستند که بتوانند با سبک زندگی‌شان به صورت یکپارچه هماهنگ شوند و کاملا با ترجیحات و سلیقه‌های فردی آن‎‌ها مطابقت داشته باشند. در زمینه تلویزیون‌ها نیز این به معنای آن است که این محصولات توانایی ارائه تجربیات شخصی سازی شده مصرف‌کننده را داشته باشند و طیف گسترده‌ای از خدمات سرگرمی و محتوای سبک زندگی را ارائه کنند. همچنین به معنای ارائه طرح‌ها و ویژگی‌های متمایزی است که راحتی را افزایش بدهند و زیبایی فضا را ارتقاء ببخشند.

در هفته طراحی میلادی ۲۰۲۳ (Milan Design Week 2023) در فضای بسیار زیبای Salone dei Tessuti، ال‌جی خلاقیت‌های هنری انحصاری تلویزیون‌های LG OLED Objet Collection TV را به نمایش گذاشت که شامل تلویزیون Posé و Easel می‌شود. در این میان، محصول StanbyME متحرک و همچنین اسپیکر قابل حمل LG XBOOM 360 نیز به نمایش در آمدند که در آن‌ها، عناصر زیبایی‌شناختی و جالب شرکت Moooi به کار رفته بودند.

نوآوری‌های شگفت‌انگیز به طرز هنرمندانه‌ای در صفحه نمایش‌های لایف‌استایل پیشرفته به نمایش در می‌آیند، ‌جایی که آن‎‌ها در کنار اشیاء داخلی بسیار زیبا، اثاثیه تماشایی و الگوهای برند سبک زندگی هلندی ممتاز Moooi قرار گرفته‌اند.

تلویزیون‌های Lifestyle Screens ال‌جی ترکیبی بسیار شیک و الهام‌بخش از فناوری و طراحی هستند. این تلویزیون‌ها با خلاقیت‌های زیبا در نوع خود، به راحتی با محصولات لوکس شرکت Moooi ترکیب شده‌اند و یک چشم‌انداز مجلل از زندگی مدرن، فوق‌العاده راحت و شیک را ارائه کرده‌اند. این نمایشگاه همچنین شامل یک رفتار ویژه است که مرز بین صفحه نمایش و اثر هنری را محو می‌کند. به افتخار هفته طراحی میلان و همچنین به مناسبت همکاری ال‌جی و Moooi مدل‌های منتخبی از تلویزیون‌های لایف‌استایل ال‌جی با طرح‌های تزئینی و جالب شرکت Moooi مزین شدند.

تلویزیون LG OLED Objet Collection Posé (مدل LX1) که برای اولین بار در هفته طراحی میلادی سال گذشته معرفی شده بود، بار دیگر بر شهرت ال‌جی به عنوان شرکتی پیشگام در زمینه نوآوری‌های مبتنی بر سبک زندگی تأکید کرده است. امسال، این شرکت در دسترس بودن تلویزیون Posé را به مناطق بیشتری گسترش داده و به مشتریان بیشتری این فرصت را داده تا خاص و متمایز بودن تلویزیون‌های Lifestyle Screen ال‌جی را از نزدیک ببینند.

تلویزیون‎‌های متمایز و برجسته Lifestyle Screens ال‌جی با پشتوانه ۱۰ سال نوآوری OLED این شرکت، تجربیات کاربری و ارزش سبک زندگی منحصربه‌‎فردی را ارائه می‌کنند. محصولات LG Lifestyle Screen با تثبیت جایگاه این شرکت به عنوان مبتکر سبک زندگی و پیشگام در تکامل مداوم تلویزیون‌های خانگی، افتخارات متعددی را کسب کردند که شامل جوایزی از رویداد iF Design Award و همچنین Red Dot Award می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید