۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۴

نبض موسیقی در رگ‌های منزل شما

اگر می‌خواهید موسیقی را با تمام وجود حس کنید، احتمالاً بهترین ایده‌ای که دارید قرار دادن بلندگوهای استریو در همه اتاق‌ها و قسمت‌ها منزل است. اما بی‌شک این ایده چندان هم ارزان تمام نمی‌شود. بهتر است کمی دستی به افکار خود بکشید و نگاهی به فناوری‌های مدرن امروزی بیاندازید. باید به دنبال راهکاری باشید که ارزان و کم‌جا باشد و در عین حال صدایی مطلوب را پخش کند. پیشنهاد ما به شما این است که بلندگوهای هوشمند های-فای بی‌سیم ال‌جی را بخرید تا موسیقی را در تمامی اتاق‌ها و با کیفیتی عالی بشنوید.

حالت پخش موسیقی در چند اتاق

با استفاده از این قابلیت در بلندگوهای هوشمند های-فای بی‌سیم ال‌جی می‌توانید یک موسیقی را در تمامی اتاق‌های منزلتان پخش کرده یا در هر اتاق و یا با توجه به سلیقه فرد حاضر در در آن اتاق موسیقی متفاوتی از اتاق‌های دیگر را پخش کنید.


ارتباط خودکار با تمامی دستگاه های موجود
به محض اینکه به منزل رسیدید، Music Flow ال‌جی از طریق وای-فای با دستگاه‌های درون منزل ارتباط برقرار کرده و به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت بی‌سیم به موسیقی‌تان گوش دهید. فقط کافی است تا با استفاده از قابلیت NFC تلفن همراه هوشمند خود را به Music Flow ال‌جی متصل نمایید تا موسیقی در اطرافتان جریان یابد.

تمامی جزئیات صدا را بشنوید

با استفاده از سیستم Music Flow ال‌جی می توانید بدون نگرانی از افت کیفیت موسیقی مورد علاقه را گوش دهید. سیستم Music Flow  ال‌جی با بهره‌گیری از سیستم Hi-Fi DAC می‌تواند فایل‌های موسیقی را با کیفیت 24 بیت/192 کیلوهرتز به راحتی پخش کند.

 پخش کننده موسیقی Music Flow

پخش‌کننده موسیقی Music Flow فراتر از یک پخش‌کننده است. این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا هر زمان که در منزل هستید از تمامی منابع در دسترس مانند فایل‌هایتان یا سرویس‌های اینترنتی به موسیقی مورد علاقه‌تان گوش دهید. این نرم افزار برای iOS و Android در دسترس است.


تجربه صدای فراگیر سینما در منزل

به راحتی و با اتصال بلندگو خطی Music Flow به شبکه داخلی منزلتان و همگام‌سازی آن با بلندگوهای Music Flow ال‌جی می‌توانید تجربه ناب صدای فراگیر سینمایی را در منزل تجربه کنید.


شبکه ارتباطی پایدار و قابلیت پخش بی‌سیم

سیستمMusic flow  ال‌جی می‌تواند با استفاده از شبکه پایدار ارتباطی خود که از فرکانس های 4/2 و 5 گیگاهرتز استفاده می‌کند بدون هرگونه مزاحمت و نویز صدایی فراگیر را پخش کند.

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید