۲۰ مهر ۱۳۹۴

از تلفن هوشمند دو سیم کارته G4 Stylus ال‌جی چه می‌دانید؟

اگر می‌خواهید نوآوری را به زندگی خود بیاورید و سبک زندگی بهتری داشته باشید، ال‌جی G4 Stylus به شما کمک می‌کند.

ال‌جی G4 Stylus به لطف فناوری لمسی سلولی واکنش‌پذیری بیشتر و سرعت پاسخ‌گویی بالاتری دارد. نمایشگر این گوشی 5.7 اینچ است و زاویه دید عالی دارد. به طوری که از هر طرف به آن نگاه کنید، تغییری در رنگ و نور احساس نخواهید کرد.

با قلم جدید و بهبودیافته گوشی موبایل G4 Stylus ال‌جی، جست‌وجو و استفاده از موبایل برای کاربر آسان‌تر شده است. قابلیت +QuickMemo نیز به کاربر کمک می‌کند به آسانی هر طرحی که دوست دارد را ترسیم یا عکسی را ویرایش کند.

ظرفیت زیاد باتری گوشی موبایل G4 Stylus ال‌جی خیال کاربر را راحت می‌کند تا بدون نگرانی فعالیت‌های بیشتری در گوشی انجام دهد. ظرفیت باتری که بیشتر باشد، میزان شارژدهی آن نیز بیشتر می‌شود و از مزیت‌های هر گوشی موبایلی به شمار می‌رود.

پردازنده چهارهسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز این گوشی هوشمند، همه فعالیت‌های کاربر را با سرعت و قدرت خوبی انجام می‌دهد و توانایی انجام چند کار هم‌زمان را نیز دارد. نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید نیز امکانات خوبی در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا همه چیز در کنار هم در جهت آسایش کاربر حرکت کند.

url

بلندگویی با صدای پرعمق و شفاف که صداهای زیر و بم را با کیفیتی مطلوب پخش می‌کند. به واسطه قابلیت Gesture Shot می‌توانید با باز و بسته کردن دست خود، شاتر دوربین را فعال کنید.

با Touch & Shoot، هر کجای نمایشگر را که دوست دارید، لمس کنید تا دوربین 13 مگاپیکسل با فوکوس خودکار، عکس‌های شفاف و باکیفیت بگیرد.

با کمک نور دوربین دوم، در فضاهای تاریک و کم‌نور نیز می‌توانید عکس‌های سلفی روشن و واضح بگیرید. به این صورت که صفحه نمایش گوشی نقش فلاش را برای شما ایفا می‌کند.

قابلیت Glance View کمک می‌کند تا خیلی سریع و راحت انگشت خود را از بالای نمایشگر به پایین بکشید تا صفحه اعلان‌ها گوشی باز و همه رویدادها نمایش داده شوند.

قفل امنیتی KNOCK Code گزینه بسیار جالب و خلاقانه‌ای است که به کاربر اجازه می‌دهد هر کد لمسی که دوست دارد برای قفل موبایل خود تعریف کند. این قفل 86 هزار کد را پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید هر کجای نمایشگر که دوست دارید ضربه بزنید و آن را به عنوان قفل نمایشگر برای خود تعریف کنید.

کلید پشتی دقیقا در جایی تعبیه شده است که انگشت اشاره کاربر آنجا قرار می‌گیرد. به همین دلیل، کنترل صدا و خاموش/روشن کردن گوشی در آنجا تعبیه شده‌اند.

۱ نظر

حسین ۲۰ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
نسبت به قیمت آن بسیار گوشی خوب و اقتصادی است ای کاش یک نمونه با رم بالاتر ( دو گیگابایت ) و با بدنه مقاومتر ( استیل تراش خورده ) این نمونه با پسوند + و با قیمت گرانتر برای کسانیکه میخواند بهترین کارائی و دوام در کنار قیمت ارزان را یکجا داشته باشند عرضه می شد به هر حال مشابهت زیاد این گوشی به پرچمدار ال جی بعلاوه قلم همراه کل کار با گوشی را راحتر می سازد قطعا این نمونه را در زمره پرفروش ترین های ال جی قرار خواهد داد به هر حال در عرض سه سال گذشته ال جی عقب ماندگی خود در زمینه تلفن همراه نسبت به رقیب سنتی و هم وطن خود بنحو مناسبی جبران و میرود تا بعنوان رقیب جدی آن مبدل گردد .
موفق باشید .

نظر دهید