۲۶ آبان ۱۳۹۴

سینمای خانگی هوشمند ال‌جی در جشنواره صوتی

 

سینمای خانگی هوشمند ال‌جی (مدل LH-980XBH) با قابلیت پخش بلو-ری مجهز به بلندگوهایی از جنس آرامید فایبر است. این سینمای خانگی 5.1 کاناله 1200 وات قدرت دارد و می‌تواند بلو-ری سه بعدی پخش کند. ترکیب سینمای خانگی هوشمند ال‌جی با تلویزیون هوشمند ال‌جی محصولی خارق‌العاده را تشکیل می‌دهد که از هر جهت برای سبک زندگی هوشمند و مدرن امروزی ایده‌آل است.

با خرید این سیستم سینمای خانگی در جشنواره صوتی ال‌جی از تخفیف در زمان خرید بهره‌مند شوید. این جشنواره از 10 آبان ماه آغاز شده و تا مدت محدودی ادامه دارد.

بلندگو مجهز به آرامید فایبر

فیبر آرامید موجود در این بلندگوها، صدایی رسا ارائه می‌دهد و از اعوجاج صدا جلوگیری می‌کند.

Aramid-Fiber-unit_BH7530TW

صدای خصوصی

دیگر کسی را آزار ندهید. صدای تلویزیون خود را از طریق وای-فای به تلفن همراه خود منتقل کنید. با هدفون خود به صدای تلویزیون خود گوش دهید و لذت ببرید؛ حتی وقتی همه در خواب هستند.

تلویزیون هوشمند ال‌جی

با تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی مجموعه کاملی از برنامه‌های کاربردی و سرگرمی را تجربه کنید. مجموعه کامل تلویزیون‌های ال‌جی شامل برنامه‌های کاربردی سبک زندگی، بازی و ویدئوهای درخواستی است و برای اعضای خانواده طراحی شده است.

نرم افزار کنترل محصولات صوتی

کنترل سیستم صوتی خود را در دست بگیرید! کافی است برنامه کنترل از راه دور ال‌جی را بر روی تلفن همراه خود دانلود کنید. کنترل از راه دور با NFC تجربه اعجاب انگیز دیگری است.

Miracast™

Miracast  آینه موبایل شما بر روی تلویزیون شما است. می‌توانید تمامی عکس ها، ویدئوها و بازی‌های تلفن همراه خود را بر روی تلویزیون تماشا کنید.

مرورگر وب

بر روی صفحه نمایش بزرگ در اینترنت جستجو کنید. می‌توانید به راحتی بر روی تلویزیون به محتویات عالی اینترنت دسترسی داشته باشید و کار خود را با کنترل جادویی آسان‌تر کنید.

انتقال آهنگ با بلوتوث

از موسیقی موجود در تلفن همراه خود بر روی سیستم صدای بی‌سیم ال‌جی لذت ببرید. آهنگ ها را توسط بلوتوث به سیستم صوتی خود منتقل کنید.

افزاینده کیفیت محتوا به اولترا اچ دی

برای سرگرمی های خود از کیفیت عالی تصویر لذت ببرید. فناوری  ULTRA HD Upscaler تصاویر معمولی را به تصاویری با کیفیت Ultra HD تبدیل می‌کند. این ویژگی فقط با دستگاه‌های پخش کننده UHD قابل انجام است.

افزاینده کیفیت محتوا به فول اچ دی

محتویاتی که از دستگاه های دیگر یا اینترنت می‌گیریم دارای کیفیت خوبی نیستند. ال‌جی راه حلی برای این مشکل دارد و افزایش دهنده وضوح را ارائه می‌دهد. این ویژگی کیفیت تصاویر را بالا می‌برد و حتی در تلویزیون با صفحه نمایش بزرگ نیز تصویری شفاف داشته باشید.

پخش محتوای سه بعدی

سه بعدی آسان را تجربه کنید. ال‌جی بهترین تجربه سه بعدی را با جدیدترین تکنولوژی ارائه می‌دهد. تصاویر سه بعدی شفاف‌تر و بدون تیرگی را تماشا کنید.

پخش از هارد خارجی

فقط USB خود را به دستگاه متصل نمایید و تمام محتواهای خود از قبیل فیلم، موسیقی و عکس را بر روی صفحه نمایش بزرگ اجرا کنید.

کنترل اتوماتیک بلندی صدا

دیگر نیازی به تلاش برای کنترل صدا ندارید. دیگر نیازی نیست پس از تعویض کانال صدا را تنظیم کنید. سیستم کنترل صدا این کار را آسان کرده است. این سیستم صدا را در سطح مطلوبی نگه می‌دارد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید