۲۹ آذر ۱۳۹۴

مسابقه عکاسی یادتان نرود! عکس بگیرید، V10 برنده شوید

اگر دوست دارید صاحب یک دستگاه گوشی هوشمند و مبتکرانه ال‌جی V10 شوید، از حال و هوای این روزهای یلدایی عکس‌های خلاقانه و هنری بگیرید و برای ال‌جی ارسال کنید.

با موضوع “یلدا” عکس بگیرید. (مهم نیست با چه تلفن همراه، تبلت یا دوربینی عکس می‌گیرید.)

  • عکس خود را در صفحه اینستاگرامتان با افزودن هشتگ #LGV10YALDA در زیر عکس آپلود کنید.
  • علاوه بر هشتگ بالا، صفحه @iranlge و @lgmobile.ir  را نیز در زیر عکس خود ذکر (Mention) کنید.
  • کسانی که صفحه اینستاگرام خصوصی (Private) دارند بهتر است عکس خود را به صفحه اینستاگرام ایران ال‌جی (instagram.com/iranlge)  به صورت دایرکت بفرستند.

فراموش نکنید که تصاویر ارسالی حتماً خلاقانه و با موضوع “یلدا” باشند. در ضمن، مهلت ارسال تصاویر هنری و خلاقانه شما تا ۱۰ دی ماه است. لازم به ذکر است تصاویری که برای ال‌جی ارسال می‌کنید توسط هیئت داوری ال‌جی مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و برترین عکس انتخاب خواهد شد.

برنده نهایی، بعد از دریافت پیام از سوی ال‌جی مبنی بر برنده شدن، می‌بایست اصل عکس و نوع دوربینی که تصویر با آن ثبت شده است را برای ال‌جی ارسال کند. در غیر این صورت، از دور مسابقه حذف شده و شانس به کاندیدای بعدی خواهد رسید.

شرکت‌کننده‌ای که برنده یک دستگاه گوشی هوشمند ال‌جی V10 می‌شود این شانس را نیز دارد که عکسش به عنوان عکس منتخب هیئت داوران ال‌جی در مجله “فرش قرمز” ال‌جی چاپ شود.

۵ نظر

کاوه ۱ دی ۱۳۹۴ پاسخ

جشنواره عکاسی جی ۴ که سر کاری بود !!! وقت اعلام نتایج شد لینکش رو حذف کردین!!!

شروین ۳ دی ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
یک برنده خیلی کم هست حداقل به نفر اول جایزه بدید.حالا به همهوی ده هم ندادید اشکال نداره گوشی ارزونتر بدید. اما یک نفر برنده انگیزه اکثر افراد را برای شرکت در مسابقه از بین می بره.

شروین ۳ دی ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
یک برنده خیلی کم هست حداقل به پنج نفر اول جایزه بدید.حالا به همه گوشی وی ده هم ندادید اشکال نداره گوشی ارزونتر بدید. اما یک نفر برنده ، انگیزه اکثر افراد را برای شرکت در مسابقه از بین می بره.

Saeed ۳ دی ۱۳۹۴ پاسخ

با عرض سلام و خسته نباشید..امیدوارم که واقعا قرعه کشی رو عادلانه انجام بدید..امیدوارم مثل بعضی از سایت ها که مسابقه ی عکاسی میزارن بعد میان گوشی هارو میدن به فک و فامیلشون نباشید..با هزار تا امید عکس میگیریم میفرستیم شماهم عادلانه مسابقه رو برگزار کنید..ممنون

حسین ۱۲ دی ۱۳۹۴ پاسخ

سلام..کی برنده رو اعلام میکنید؟؟؟حداقل یه بیانیه ای چیزی منتشر کنین در مرد تاریخ اعلام برنده…ما که مردیم..اگه میشه جواب بدید مارو از این سردرگمی دربیارین…

نظر دهید