۱۴ آذر ۱۳۹۴

چرا V10 ال‌جی خوراک کسب و کار است؟

ال‌جی V10 یک گوشی هوشمند اندروید است که مناسب کسب و کار شماست. این تلفن همراه یکی از مدرن‌ترین گوشی‌های هوشمند امروزی است که به باتری جداشدنی و کارت حافظه میکرو اس‌دی مجهز است. اما فقط اینها نیست. این جنگجو به سلاح‌های زیادی تجهیز شده است.

این روزها ممکن است از عملکرد دوربین، قیمت پایین و بازده کلی گوشی‌های هوشمند اندروید مغزتان سوت بکشد. اما اگر V10 را ببینید، چه می‌گویید؟

چندین دلیل وجود دارد که از این جنگجو یک گوشی هوشمند مختص کسب و کار می‌سازد:

اسکنر اثر انگشت: ال‌جی به تبعیت از اندروید برای ال‌جی V10 اسکنر اثر انگشت ارائه کرد. این قابلیت همیشه برای باز کردن قفل گوشی به خوبی کار می‌کند و این سطح از راحتی به این معنی است که احتمال بیشتری وجود دارد که کاربران تلفن همراهشان را قفل کنند و از دید چشم‌های نامحرم دور نگه دارند.

نمایشگر دوم: با نمایشگر دوم همیشه زمان و تاریخ، علاوه بر اعلان‌ها، به شما نمایش داده می‌شود و شاید دیگر نیازی به استفاده از ساعت هوشمند نباشد. ال‌جی تصمیم گرفته از فضای سیاهی که بیشتر سازندگان تلفن همراه خالی می‌گذارند حداکثر استفاده را داشته باشد.

طراحی مستحکم: با این که ال‌جی V10 برای فرو کردن در آب یا زیر گل رفتن ساخته نشده اما می‌تواند با قطرات احتمالی در دفتر کار کنار بیاید و زنده بماند. این گوشی هوشمند از بدنه استیل ضدزنگ، قاب پشت Dura Skin و نمایشگر دولایه برای ارائه محافظت بیشتر و جلوه‌های زیباتر طراحی بهره‌مند است.

کارت میکرواس‌دی: حافظه داخلی گران است و شما می‌توانید با یک کارت حافظه میکرو اس‌دی یک حافظه ارزان‌قیمت بخرید. وقتی به‌روزرسانی به مارشملو عرضه شد، شما قدر خواهید بود انتخاب کنید که حافظه جانبی به عنوان حافظه داخلی عمل کند و امنیت بیشتری داشته باشید.

باتری قابل تعویض: ال‌جی V10 باتری 3 هزار میلی‌آمپر دارد اما شما همیشه می‌توانید یک باتری یدکی بخرید. خیلی راحت‌تر و سریع‌تر است که وقتی بیرون هستید و شارژ تلفنتان تمام می‌شود یک باتری یدک بگذارید تا در مواقع نیاز باتری یدکی را جا بزنید نه اینکه منتظر شوید خودتان را به اولین پریز برق برسانید تا گوشی شما دوباره شارژ شود.

دوربین: ال‌جی V10 بهترین‌های دوربین ال‌جی G4 را به ارث برده است و با برخورداری از قابلیت ضبط ویدئوی دستی یا Manual این بار شما می‌توانید منبع صدا را نیز مشخص کنید. حالت Manual کامل در عکاسی و فیلم‌برداری ال‌جی V10 را بیشتر به یک دوربین هوشمند شبیه می‌کند تا یک تلفن هوشمند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید