۱۸ آذر ۱۳۹۴

چند ترفند برای آغاز به کار با Nexus 5X

اگر از اولین افرادی هستید که با ورود Nexus 5X به ایران آن را خریده‌اید، به شما تبریک می‌گوییم. این گوشی هوشمند ال‌جی نمایشگر 5.2 اینچ با وضوح Full HD دارد. پردازنده کوالکوم MSM8992 هشت‌هسته‌ای1.82 گیگاهرتز با 2 گیگابایت رَم پشتیبانی می‌شود. ال‌جی Nexus 5X دوربین 12.3 مگاپیکسل در پشت و دوربین 5 مگاپیکسل در جلو دارد. حالا که این گوشی هوشمند را از جعبه بیرون آورده‌اید، لازم است فوت و فن کار با آن را یاد بگیرید تا از کار کردن با Nexus 5X خسته نشوید.

Nexus-5X
اجرای دوربین
با دوبار ضربه روی کلید پاور یا خاموش/روشن برنامه دوربین اجرا می‌شود. مهم نیست که شما در منوی دیگری هستید یا گوشی قفل است؛ در هر حال دوربین باز می‌شود.

google-now-on-tap
Google Now
قابلیت Google Now یک دستیار شخصی است که وقتی کاربران در حال ایجاد فرمان صوتی هستند اطلاعاتی را ارائه می‌دهد و بر اساس عادات جست‌وجوی شما می‌تواند پیشگویی کند که چه می‌‌خواهید. اکنون، با امکان Google Now on Tap صفحه‌نمایش کنترل می‌شود و بر حسب چیزی که نمایش داده می‌شود پیشنهاداتی مانند لینک به بررسی فیلم‌ها یا صفحات هنری را به شما پیشنهاد می‌دهد؛ مثل وقتی شما در حال خواندن ایمیلی از شخصی هستید که در مورد یک فیلم یا گروه موسیقی با شما صحبت می‌کند. این قابلیت با رفتن به منوی تنظیمات و از مسیر زیر فعال می‌شود.

Settings > Google > Search & now > Now cards > Now on Tap

system-ui-tuner

درصد باتری
اگر می‌خواهید بدانید چقدر از شارژ باتری برایتان باقی مانده است، یک آیکون کوچک باتری در بالای صفحه وجود دارد اما درصد واقعی را نشان نمی‌دهد. نگران نباشید! یک گزینه System UI Tuner وجود دارد و برای استفاده از آن می‌توانید منوی تنظیمات سریع را پایین بیاورید (با استفاده دو انگشت و کشیدن از بالا به پایین). سپس، بر روی آن ضربه بزنید و کلید تنظیمات را به مدت 5 ثانیه نگه دارید. وقتی کلید را رها کردید، از شما پرسیده می‌شود که آیا می‌خواهید System UI Tuner را فعال کنید یا خیر. گزینه Yes را انتخاب کنید تا System UI Tuner در پایین فهرست تنظیمات نمایش داده شود.

۳ نظر

کاوه ۱۹ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام. یه سوال داشتم. میخواستم ببینم جشنواره عکاسی گوشی جی۴ نتیجش چی شد؟ ممنون میشم اطلاع رسانی کنید. با تشکر

رضا ۲۰ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام.من بعد از اینکه جی ۲ رو به اندروید ۵ اپدیت کردم حالت ۴g از شبکه حذف شده و فقط ۳g و ۲g داره و توی اپدیت سنتر هم چیزی نشون نمیده. چطوری میتونم حالت ۴g رو اضافه کنم؟

علی ۲۷ آذر ۱۳۹۴ پاسخ

سلام.قسمت مربوط به باتری را متوجه نشدم.چرا با دو انگشت بکشیم پایین منوی تنظیمات سریعو و همچنین بعد به روی چی ضربه بزنیم.واضحتر بگید لطفا

نظر دهید