۲۸ بهمن ۱۳۹۴

خوشمزه بپزید، عکاسی کنید، جایزه “گاز” بگیرید!

اگر اجاق گاز شما قدیمی شده و تصمیم دارید یک اجاق گاز مجهز به فر با امکانات پیشرفته بخرید، بهتر است کمی دست نگه دارید. شاید این بار قرعه به نام شما بیفتد و بدون صرف هیچ هزینه و تنها با کمک دستپخت خوبتان و کمی چاشنی عکاسی بتوانید یک اجاق گاز مبله با برند ال‌جی جایزه بگیرید.

برای اینکه شانس خود را برای بردن اجاق‌ گازهای جدید ال‌جی امتحان کنید، فقط لازم است به کمپین جدید اینستاگرام ال‌جی با عنوان “لذت آشپزی” بپیوندید تا هم از آشپزی لذت ببرید و هم جایزه بگیرید.

این یک مسابقه عکاسی و آشپزی خیلی ساده است که شما با پخت یک غذای محلی و عکس گرفتن از آن می‌توانید شانس خود را برای بردن یک دستگاه اجاق گاز مبله و سه دستگاه مایکروویو ال‌جی امتحان می‌کنید.

کمپین جدید اینستاگرام ال‌جی با عنوان “لذت آشپزی” از 7 بهمن شروع شده و تا ۱۵ اسفند ماه ادامه دارد.

برای شرکت در این کمپین، لازم است یک غذای محلی با اجاق گاز خود (که الزاماً نباید ال‌جی باشد) درست کنید، از غذای خود عکس بگیرید و آن را در صفحه اینستاگرام خود همراه با دستور پخت با هشتگ#LGgascooker  آپلود کنید.

در ضمن، فراموش نکنید که یک کلیپ ویدئویی، به مدت زمان یک دقیقه، از آشپزی خود تهیه کنید تا در صورت برنده شدن صحت عکس و دستور پخت مورد تأیید هیئت داوران قرار گیرد.

هم اکنون، دو مدل‌ از اجاق گازهای ال‌جی (GC-935S و GC-933S) در بازار ایران وجود دارد که امکانات ویژه آنها به قرار زیر است:

  • گریل کردن با درب بسته برای جلوگیری از خروج بوی ناشی از پخت غذا
  • سطح تماس ایمن با سیستم خنک‌کننده درب
  • امنیت کامل شعله‌ها با ترموکوبل‌های مجزا برای هر دو قسمت فر و صفحه روی گاز و جلوگیری از انتشار گاز در زمان خاموش شدن گاز
  • پاک‌سازی کاتالیتیک برای تمیز شدن خودکار دیوار پشتی از ذرات غذا
  • درب شیشه‌ای با قابلیت جداسازی و برداشتن بعد از طبخ غذا فر و پاک کردن راحت
  • حرارت دوطرفه فر با قابلیت استفاده از شعله‌های پایین فر و گریل با هم به طور هم‌زمان
  • جوجه گردان برای طبخ قطعات بزرگ گوشت

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید