۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵

معرفی برندگان مسابقه عکاسی اینستاگرام ال‌جی با عنوان ” نوروز با ال‌جی G5 “

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره برندگان کمپین نوروز اینستاگرام ال‌جی G5 انتخاب شدند.

این کمپین، از 25 اسفند 1394 تا 3 اردیبهشت 1395، برگزار شد و همراهان همیشگی ال‌جی در طی این مدت تصاویری که با موضوع جشن باستانی نوروز و دیدار دوستان بود را برای ما فرستادند. از میان عکس‌های بسیار زیادی که فرستادند در حدود هفت هزار تصویر مربوط به موضوع کمپین بودند و در قرعه‌کشی شرکت داده شدند.

قبل از اعلام برندگان، ابتدا، عذرخواهی ما را از تأخیر پیش‌آمده برای اعلام برندگان بپذیرید. به دلیل متقارن شدن با مراسم رونمایی ال‌جی G5 و برگزاری جشنواره طرفداران ال‌جی G5 و همین طور تعدد بالای تصاویر ارسالی، اعلام برندگان با تعویق مواجه شد.

هنرمند و عکاس هنری مشهور ایران، آقای کوروش جوان، داوری این دور از مسابقات عکاسی اینستاگرام ال‌جی را برعهده داشت. از میان هزار تصویری که حائز شرایط شرکت در مسابقه بودند، صد تصویر برای داوری کاندید شد و در نهایت از بین آنها، تصاویر ارسالی از دوستانی که نام کاربریشان را در ذیل مشاهده می‌کنید به عنوان برنده انتخاب شدند.

همان طور که می‌دانید، قرار بود ال‌جی برای مسابقه “نوروز با ال‌جی G5 ” به 5 برنده خوش‌اقبال شانس بردن تلفن هوشمند و پرچمدار ال‌جی G5 و دوستان را بدهد.

هیئت داوران، 3 نفر اولی که بهترین و به یادماندنی‌ترین لحظات را ثبت کرده‌اند انتخاب کرد. نام و جوایز آنها را به شرح ذیل است:

  • نفر اول: Raminarouzitalab برنده یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی G5 + VR 360 + 360 Cam
  • نفر دوم: adelo98 برنده یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی G5 + Cam Plus + H3
  • نفر سوم: maoud_snj برنده یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی G5 + Cam Plus

PhotoGrid_1462358938641

2 نفر برنده بعدی توسط قرعه‌کشی انتخاب شدند و جوایز زیر به آنها تقدیم می‌شود:

  • نفر چهارم: Amir_hossein_obeidy برنده یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی G5
  • نفر پنجم: Pv__bt برنده یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی G5

افزون بر این، به دلیل استقبال زیاد کاربران و وفاداران همیشگی ال‌جی از این مسابقه، تعداد ۵ دستگاه هدفون B&O  (بنگ اند اولافسون) نیز به قید قرعه به ۵ نفر شرکت‌کننده زیر اهدا خواهد شد:

  1. Arashfeizpour
  2. Jamalmahdavi36
  3. Mohsenjafari.artiya
  4. Turk_tiktaak
  5. Amir1394.2016

5 نفر از فعال‌ترین کاربران صفحه اینستاگرام ال‌جی در طی تعطیلات نوروز انتخاب شدند و همان طور که قول داده بودیم جزو میهمانان ویژه ال‌جی در مراسم معرفی و رونمایی از ال‌جی G5 در ایران بودند. این کاربران ویژه عبارت بودند از:

  1. محمد مبرهن
  2. عرفان عسگری
  3. امیرعلی حقیقت کاظمی
  4. بهنام شیرزاد
  5. عباس جیریایی

۱۳ نظر

جمال مهدوى ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام .من هدفون برنده شدم .چه جورى به دستم میرسه

ال جی ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

ضمن عرض تبریک، ال جی با شما از طریق اینستاگرام به صورت دایرکت پیام می دهد.

Navid ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. چجوری میتونم صد عکس برتر رو ببینم؟

ال جی ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

این امکان وجود ندارد.

arashfeizpour ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

الان من بردم باید دقیقا چیکار کنم؟ چرا هیچ اطلاعاتی در این زمینه ندادید.

ال جی ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

ضمن عرض تبریک، ال جی با شما از طریق اینستاگرام به صورت دایرکت پیام می دهد.

مهدی ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام خسته نباشید

من امروز در شیراز رفتم پاساژ صوت و تصویر فارس برای گرفتن هدیه که هندزفری هست.به من گفتند شنبه بیا قرعه کشی میکنیم اگه برنده شدی بهت هندزفری میدیم.
قضیه چیه چرا هرجا یه چیزی میگه

ال جی ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

پیام شما به مدیران انتقال داده خواهد شد تا مورد بررسی شود.

ال جی ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

اگر در جشنواره پیش فروش شرکت کرده‌اید حتماً با مراجعه به مراکز منتخبی که اعلام کردیم، هدیه بدون قرعه کشی به شما تعلق می گیرد. هیچ قرعه کشی در کار نیست. با همراه داشتن جعبه گوشی ، فاکتور خرید، کارت گارانتی دوساله و طلایی ال جی و کارت ملی می توانید برای دریافت هدیه خود مراجعه کنید. اگر هدیه به شما اعطا نشد، گزارش دهید تا پیگیری های لازم انجام شود.

S.P.A.R.T.A.N ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام و خسته نباشید
اکانتم تو اینستا erfan_9190@insta هست

ببینید من ۲۰ تا عکس گذاشتم برای مسابقه که ۱۹ تاش تو بازه ی زمانی مشخص شده بود . برای ورودم به مسابقه لوگوی الجی رو درست کردم که فکر میکنم دیده باشیدش و از اون به بعد همه ی عکس هایی که گذاشتم خاطره انگیز و یادآور لحظات خوب بودن و بیشترشون هم دسته جمعی و به همراه دوستان بودن.علاوه بر اون ، من کارایی که همه میکردن رو انجام ندادم ، خیلیا در حال پریدن عکس گرفته بودن شاید ۷ـ۸ تا عکس اینجوری بود ولی من سعی کردم عکس هام جا های خاص باشن مثل وسط دریا ، زیر دریا و … و تو همه ی عکس هام شادی و لبخند و شوخی بود مخصوصا اون عکسی که زیرش نوشته بودم عکس یهویی.عکس نفر اول به هیچ عنوان دوستانه نبود و عکس نفر اول و دوم و سوم هیچکدوم به اندازه ی عکسایی که من گذاشته بودم خاطره انگیز نبودن.من واقعا فکر میکردم اگه اول نشم حتما دوم میشم و همه ی دوستام هم روند مسابقه رو دنبال میکردن و اونا هم بیشترشون نظرشون اینه که باید اول میشدم و بعضیا هم میگن باید دوم میشدم.شما واقعا همه ی عکس هام رو به دقت دیدید؟واقعا هیچکدوم از عکسام از عکسای انتخاب شده بهتر نبودن؟؟؟؟

لطفا جوابم رو بدید چون ۲ ماه وقت گذاشتم و برام خیلی مهمه جواب سوالم

ال جی ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

دوست عزیز،

تصاویر سه برنده اول توسط هیئت داوران انتخاب شد. لطفا به نظر هیئت داوران احترام بگذارید و بقیه با قرعه کشی. شاید تصاویر ارسالی شما جزو قرعه کشی بهترین ها بوده اما متاسفانه شانس با شما یار نبوده و در قرعه کشی برنده نشدید. ان شالله در مسابقات بعدی شما برنده خواهید شد.

masoud_snj ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

سلام میشه بدونم تغریبا چه زمانی فرستاده میشه گوشی؟باتشکر

masoud_snj ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ پاسخ

لطفا اگه میشه پاسخ منو بدید ممنون میشم زمان تغریبی رو میخوام بدونم

نظر دهید