۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵

مهر تأیید دولت ایالات متحده امریکا برای جدیدترین تلفن‌های هوشمند ال‌جی به منظور کاربرد نظامی و شرکتی

ال‌جی اعلام کرد که تلفن‌های هوشمند G5 و V10 تأییدیه مشارکت تضمین اطلاعات ملی امریکا (NIAP) را برای مطابقت با استانداردهای امنیتی و بین‌المللی جلسات در محیط‌های مشترک دریافت کردند.

جدیدترین تلفن‌های هوشمند ال‌جی به دلیل برخورداری از پلت‌فرم، شبکه و امنیت کاربرد پیشرفته و بهتر، مجهز به فناوریGATE  ال‌جی هستند که دسترسی ایمن و قابل اطمینان به اطلاعات شرکتی را امکان‌پذیر می‌کند. فناوری GATE که مخفف Guarded Access to Enterprise (دسترسی حفاظت‌شده به شرکت) است یک پلت‌فرم امنیتی پیشرفته و شرکتی است که ال‌جی آن را در سال 2013 برای دستگاه‌های تلفن‌های همراه شرکتی ایجاد کرده تا انواع راهکارهای امنیتی مانند ضدهک و سیستم‌های مدیریت دستگاه موبایل را برای تلفن‌های همراه شرکتی ارائه دهد. قطعات امنیتی لایه‌بندی‌شده GATE به حفظ یکپارچگی بخش‌های نرم‌افزاری کمک می‌کند، حفاظت سیستم را تقویت می‌کند و اطلاعات مشترک را بدون افت کیفیت عملکرد به امنیت تمام فراهم می‌نماید.

علاوه بر این، ال‌جی G5 و V10 از Android for Work (اندروید برای کار) گوگل برخوردار هستند. این قابلیت توانایی‌های شبکه GATE را تسهیل می‌بخشد. چیزی که در Android for Work گنجانده شده یک راهکار دربرگیرنده است که برنامه‌های کاربردی کاری را از برنامه‌های کاربردی شخصی مجزا می‌نماید.

LG-NIAP-CERTIFITATION-G5-V10

کریس یای، معاون و رئیس ارتباطات بازاریابی شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «این روزها، با افزایش اهمیت امنیت بیشتر در کسب و کار، ما بر این باوریم که یک پلت‌فرم امنیتی ثابت و پرقدرت برای دستگاه‌های موبایلِ کاری امری ضروری است. این تأییدیه گواه از این دارد که تلفن‌های هوشمند ال‌جی در میان امن‌ترین موبایل‌های جهان امروز هستند.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید