۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵

می‌خوام همیشه شیک و مرتب باشم…

اولین قدم برای شیک بودن صرف پول و وقت برای انتخاب لباس‌هایی است که هم دوستشان دارید و هم متناسب با فضایی هستند که می‌خواهید در آنجا حضور داشته باشید: جلسه کاری در اداره، ورزشگاه، مدرسه، همایش، مصاحبه یا تفریح با دوستان.

اما حالا که بعد از کلی زحمت توانستید لباس مورد نظر خود را مطابق با جایی که می‌خواهید بروید پیدا کنید باید خیلی مواظب باشید که لباستان کثیف و چروک نشود و مرتب و منظم و تمیز باشید.

یادتان باشد همیشه لباس‌های خود را به خشکشویی نبرید زیرا این فرایند به صورت طولانی مدت به الیاف لباس آسیب می‌رساند و اصطلاحاً لباس را از ریخت می‌اندازد. اما چطور می‌توان همیشه تر و تمیز بود؟ توصیه ما به شما استفاده از سیستم مراقبت از لباس LG Styler است.

519085371_c_o

برای استفاده از این سیستم، کافیست لباس خود را در این کمد مدرن آویزان کنید تا خودش همه کارها را انجام دهد. بخار منتشر شده از Styler عمیقاً در لباس نفوذ می‌کند و با ملایمت جارختی را تکان می‌دهد تا چروک‌ها باز شود و کاهش پیدا کند. این سیستم یک راه آسان برای تر و تمیز و مرتب بودن ظاهر لباس بین دفعات خشکشویی است.

سیستم مراقبت از لباس LG Styler می‌تواند بوهای نامطبوع را با ترکیب فناوری TrueSteam و قابلیت بوزدایی از بین ببرد و در عین حال با ملاطفت با لباس‌های ظریف رفتار می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید