۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

پخت سالم و خوش طعم با مایکروویو سولاردام ال‌جی  SD-3855SCR

مایکروویو سولاردام ال‌جی مدل SD-3855SCR  پخت سالم و خوش طعم را تضمین می‌کند.

این محصول مجهز به هیتر ذغالی است. سیستم کنترل دمای گریل، پخت نوری و پخت چندگانه از امکانات برجسته این مایکروویو است. خیالتان راحت باشد که با این سولاردام ال‌جی 50 درصد در مصرف برق نسبت به فرهای برقی صرفه‌جویی می‌کنید. شما می‌توانید انوع غذاهای اصیل ایرانی مانند ته‌چین، خورشت قورمه‌سبزی و غیره را با مایکروویو سولاردام ال‌جی طبخ کنید و از آن لذت ببرید.

پخت نوری

استفاده از قابلیت پخت نوری به ما امکان این را می دهد تا غذاهایی سالم تر و لذیذ تر بپزیم.  حفظ طعم اصلی، خشک نشدن و حفظ ویتامین ها و مواد مغذی غذا از مزیت های اصلی پخت نوری ال‌جی است.

solar-table_2

هیتر ذغالی

با استفاده از هیتر ذغالی که اختراع انحصاری شرکت ال‌جی است, ویتامین ها, مواد مغذی و همینطور آب موجود در غذا حفظ شده و غذا برشته، خوشمزه تر و آبدارتر می شود. و در عین حال تا %50 در مصرف برق صرفه جویی خواهید کرد.

سیستم کنترل دمای گریل

بر خلاف بسیاری از فرهای دیگر که دارای دمای حرارتی ناپایدار هستند و فقط قابلیت روشن و خاموش شدن بدون تنظیم درجه حرارت را دارند، در این مایکروویو ال‌جی شما می توانید درجه حرارت دلخواه خود را تنظیم کنید. (ملایم، متوسط، پرقدرت)

lg-ha-lightwave heater

پخت چندگانه

پخت ترکیبی با آمیزه ای از چندین روش پخت مختلف، غذای دلخواه مورد نظر شما را با توجه به نوع آن فراهم می آورد. این روش‌ها عبارتند از: کانوکشن، گریل، مایکرو و ترکیبی

ظرف مخصوص برای پخت با بخار

با استفاده از این ظرف می توانید به راحتی غذای خود را بخار پز کنید با بخار پز کردن تمامی خواص مواد غذایی شما حفظ می شود .

فن کانوکشن برای یکسان سازی دما

فن کانوکشن داخل این مایکروفر، موجب چرخش و یکسان سازی هوای داغ داخل محیط می گردد. در نتیجه غذا بصورت کاملا یکنواخت و همگن طبخ می شود و در عین حال در زمان و مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.

Easy Clean Coating

روکش EZ Clean Coating با طراحی خاص و مقاومت حرارتی بالا، امکان تمیز کردن بسیار ساده محفظه داخلی مایکروویو را برای شما فراهم می آورد.

۲ نظر

محسنی ۷ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام. من سولاردام مدل sd3853
دارم. برای پخت کیک که از کانوکشن استفاده میکنم . کیک کاملا پخته میشه و روی آن برشته می شود ولی زیر کیک برشته نمی شود . در هر دمایی این مورد دیده می شود. لطفا راهنمایی ام کنید . ممنون

امید ۸ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

کلا پخت کیک با ماکرو فر این مشکل رو داره

نظر دهید