۲۵ خرداد ۱۳۹۵

شرکت مهندسی مشاوره مبتکران گلدیران: پیشتاز در طراحی و اجراء سیستم‌های مدرن تهویه مطبوع

 شرکت مهندسی مشاوره مبتکران گلدیران هدف اصلی خود را آسوده کردن خیال دست اندرکاران ساخت و ساز و پیمانکاران نسبت به سیستم های تهویه مطبوع پروژه ها عنوان کرده است. بهره بردن از کارشناسان خبره، استفاده از محصولات بسیار پیشرفته و روز دنیا به همراه به عهده گرفتن کل فرآیند طراحی و اجراء تاسیسات تهویه مطبوع پروژه ها نقطه قوت شرکت مبتکران گلدیران است.

در واقع، از امتیازات برجسته این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– برخورداری از تیم های منسجم طراحی مهندسی، فروش، اجرا و نصب و خدمات پس از فروش

– حضور در پروژه های تجاری شاخص بیمارستانی، صنعتی ( پروژه های نفتی و نیروگاهی)، مسکونی ( برج های لوکس) و کاربری خاص ( تونل دیتاسنتر، اتاق تمیز)

– دارای کاملترین سبد محصولات تهویه مطبوع

– بالاترین COP (صرفه جویی انرژی)

– دارای راه حل های اقتصادی و طراحی تخصصی دو کاربردی مناسب با هر کاربری در پروژه ها

– ارائه سیستم های نوین VRF با نام انحصاری مولتی وی با قابلیت اتصال به پنل های متنوع، بیشترین طول لوله کشی و دارای گاز مبرد R410A دوستدار محیط زیست

– سیستم های سرمایش و گرمایشی مستقل آپارتمانی ( اسپیلیت های کانالی سقفی اینورتر)

شرکت مهندسی مشاوره مبتکران گلدیران به صورت یک شرکت مستقل از 22 دیماه 1394 با مدیریت عاملی علیرضا تقابنی فعالیت خود را شروع کرد. اما، پیش از آن (از سال 1381) در قالب یکی از زیرمجموعه های شرکت تهویه گلدیران قشم مشغول فعالیت بوده است. در حال حاضر، شرکت مهندسی مشاوره مبتکران گلدیران در بیش از 34 شهر بزرگ یا مرکز استان نمایشگاه اختصاصی دارد و به عنوان مطرح ترین شرکت در عرصه سیستم های تهویه مطبوع تجاری صنعتی کشور شناخته شده است.

آدرس: میرداماد – ضلع شمالشرقی پل مدرس – خیابان البرز – نبش تابان شرقی – پلا ک 46 – تلفن: 23008 -22222285

وب سایت : www.goldiranac.com






۱۰ نظر

جهان ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ پاسخ

مردم ال جی واقعا نخرید پشتیبانیش ضعیفه. شیش ماه پیش اپدیت جی ۳ اومده توی سایر کشورها حتی امارات و اسراییل اونوخ اینجا هیچ خبری نیست همه رو سر کار گذاشتن.بعضیا غیر رسمی دانلود کردن گوشیشون خراب شده

مجتبی ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

دوست عزیز / متن بالا رو دقیق بخون / شرکت مبتکران گلدیران فقط مخصوص تهویه مطبوع صنعتی است / نه موبایل

احمد ۱۳ مهر ۱۳۹۶ پاسخ

سلام
خسته نباشید
من میخواستم کاتالوگ های سیستم سرمایشی و گرمایشی شمارو ببینم
در صورت امکان email بفرمایید
و من چطور میتونم با مسئولین فروش یا همکاران شما در قسمت فروش ارتباط داشته باشم؟ در صورت تماس با چه شخصی صحبت کنم؟

داود پسند ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ پاسخ

سلام ببخشید ممکنه براتون عکس داکت اسپیلت ال جی۳۶۰۰۰ رو به ایمیل بنده ارسال کنید ممنونون میشم منتظرم

حسين ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ پاسخ

در سایت ال جی ایران و گلد ایران امکان مشاهده تصاویر داکت اسپیلت های ال جی در تمامی ظرفیت ها و مدلها با امکانات متفاوت و قیمتهای متفاوت موجود است .
آدرس سایت ال جی ایران برای مشاهده داکت اسپیلت:
https://www.lg.com/ir/split
و گلد ایران:
http://goldiran.ir/fa/plist/94/%DA%A9%D9%88%D9%84%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A7%D9%84-%D8%AC%DB%8C
ضمنا با کلیک راست بر روی تصویر و انتخاب گزینه COPY IMEGE و انتخاب فولدر یا پوشه و کلیک راست و PASTE امکان ذخیره تصویر مدل دلخواه مقدور است .

سید کامیار وهابی ۱ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

عدم ارایه خدمات پس از فروش توسط این مجموعه و نماینده رسمی این شرکت و عدم پاسخگویی مدیران پس از ۳۰ بار تماس و نامه نگاری با دفتر تهران برخلاف شعار ها و ادعا های ال جی است .

رضا ۳۰ شهریور ۱۳۹۷ پاسخ

سلام.خدمات الجی و شرکت مبتکران خوبه ولی دانش فنی شون در حد صفر . الان ۲ هفته است برای تعمیر داکت اسپلیت تماس گرفتم سه بار مراجعه کردند ولی مشکل حل نشده .

علی اسفندیار ۲ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

من درشهریور۹۷ اقدام به خرید داکت اسپلیتLG برای کل سیستم تهویه منزل جدیدم کردم و ۴۱میلیون هم هزینه نقداپرداخت کردم.ولی اززمان خرید تا زمان شروع نصب و مراحل نصب و…توسط کارشناسانLGحدود۴ماه!!!!طول کشید.بطوریکه واقعاکل خانواده عصبی شدیم.ولی بعدازاتمام کاروبکارگیری دستگاه ازهمان روزهای نخست به نوبت هراتاق شروع به آب دادن شدید کرد.باتماس بانمایندگی حدود۱۵بار(وهربارباتاخیربسیارزیاد)افرادمختلف نابلد می آمدندوهمچنان تاکنون که اول مرداد۹۸هست درگیرآبریزش هستیم.بااینکه مسول طراحی و نصب واجرا شرکت LGبودولی براحتی بهانه های مختلف می آورد.درحال حاضراکثرکمدها و دیوارهای منزل خسارت شدیددیده اند و هنوزم کسی پاسخگونیست.
مردم قبل رفتن تودام این شرکت ناکارامد بیشترتحقیق کنید

ال جی ۲ مرداد ۱۳۹۸ پاسخ

سلام دوست عزیز،

از مشکلی که برایتان پیش امده بسیار متاسفیم. لطفا مشخصات خود و شماره ای که با آن با خدمات تماس گرفته اید را برای ما ارسال کنید تا برای پیگیری و حل مشکل شما اقدام شود.

متشکریم.

سحر هاشمی ۱ شهریور ۱۳۹۹ پاسخ

سلام وقت بخیر
دستگاه داک اسپیلت ال جی مدل ۲۴۰۰۰ دو ماه پیش توسط تکنسین شما سرویس شد ولی بعد از ۲ ماه کمپرسور سوخت!!
فاکتوری هم که بابت سرویس ارائه شده جای سوال دارد
با چه شماره ای تماس و پیگیری کنم جهت استعلام فاکتور و مشخص شدن مشکل

نظر دهید