۰۸ خرداد ۱۳۹۵

قهرمان صخره‌نوردی با جاروبرقی ال‌جی صعود کرد

چند روز پیش، در مطالب وبلاگ خواندید که ال‌جی الکترونیکس مکش قدرتمند جاروبرقی بی‌سیم Cord Zero Cykings (مدل K94SGN) را در یک رخداد صعود به بالای یک آسمانخراش 33 طبقه به نمایش گذاشت.

این تجربه را یک صخره‌نورد حرفه‌ای انجام داد تا قدرتمندترین مکش جاروی Cord Zero Cykings را در میان دیگر جاروبرقی‌های بی‌سیم به اثبات برساند.

سیِرا بلر-کویل، قهرمان صخره‌نوردی امریکا در سال 2015، با موفقیت توانست این صعود شجاعانه به بالای ساختمان 140 متری در سانگدو، واقع در اینچئون کره جنوبی، را با حمل دو دستگاه جارو برقی بی‌سیم Cord Zero Cykings در پشت خود و تنها با استفاده از قدرت مکش آنها درنوردد.

ال‌جی الکترونیکس صفحات مکش صعود را به ورودی هوای Cord Zero Cykings متصل کرد تا صفحات مکش بتوانند در زمان مکش هوا به دیواره‌های خارجی ساختمان بچسبند. ال‌جی گفت که این آزمایش نشان داد دو جاروبرقی مکش کافی برای تحمل وزن 70 کیلوگرمی را داشتند؛ ورنی که شامل وزن صعودکننده و جاروبرقی‌ها، (35 کیلوگرم به ازای هر کدام) می‌شود.

جاروبرقی ال‌جی Cord Zero Cyking مجهز به فناوری موتور هوشمند اینورتر و باتری لیتیوم-یون شرکت LG Chem است که 200 وات قدرت مکش دارد و از نظر قدرت مکش در بالاترین سطح جهانی در میان جاروبرقی‌های بی‌سیم است. موتور اینورتر هوشمند ال‌جی با چرخش 45 هزار دور در دقیقه قدرت مکش بالایی را ارائه می‌دهد. با فناوری حرکت خودکار، جاروبرقی به صورت خودکار بدون دخالت کاربر حرکت می‌کند و فشار بر روی کمر و مچ کاربر کم می‌شود.

ویدئوی این صعود را در ادامه مشاهده کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید