۲۲ تیر ۱۳۹۵

برندگان نهایی مسابقه عکاسی سلفی “ال‌جی و رمضان” 

آخرین برندگان بخش بهترین عکس سلفی و بیشترین لایک در مسابقه عکاسی “ال‌جی و رمضان” انتخاب شدند.

مسابقه عکاسی “ال‌جی و رمضان” از اولین روز ماه مبارک رمضان آغاز شده است و تا جمعه، هجدهم تیرماه، ادامه داشت. در طول برگزاری این مسابقه به قید قرعه به 10 شرکت‌کننده 10 عدد تلفن هوشمند ال‌جی K4 اهدا شد. در روز عید سعید فطر نیز قرعه‌کشی دیگری انجام شد و یک شرکت‌کننده دیگر نیز برنده یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی K8 شد.

اما هدایای کمپین اینستاگرام “ال‌جی و رمضان” به همین جا ختم نمی‌شد؛ نفر اول و دوم مسابقه عکاسی سلفی “ال‌جی و رمضان” که به ترتیب برندگان گوشی ال‌جی G5 و X Screen هستند هم باید انتخاب می‌شدند.

برنده اول توسط هیئت داوران به سرپرستی آقای کوروش جوان انتخاب شد. نام کاربری hoseinmoazen@ برنده یک دستگاه تلفن هوشمند پرچمدار و ماژولار ال‌جی G5 به همراه ماژول CAM Plus شدند.

برنده دوم را تعداد لایک‌های بیشتر انتخاب می‌کرد. تمامی عکس‌های ارسالی بررسی شدند. عکس‌هایی که موضوع آنها ماه رمضان نبود یا عکس به شیوه سلفی ثبت نشده بود و همین طور افرادی که اقدام به خرید لایک کرده بودند از دور مسابقه خارج شدند و در نهایت برنده بیشترین لایک انتخاب شد. نام کاربری asal4036@ به عنوان نفر دوم برنده یک دستگاه تلفن هوشمند ال‌جی X Screen شد.

به این برندگان خو‌ش‌شانس عزیز تبریک فراوان می‌گوییم. امیدواریم همیشه در تمامی مراحل زندگی‌شان موفق باشند و از هدیه خود نهایت استفاده را ببرند.

از تمامی کسانی که در این مسابقه ال‌جی را همراهی کردند و نهایت تلاش خود را برای ثبت بهترین تصاویر سلفی کردند سپاسگزاری و قدردانی می‌کنیم. امیدواریم در کمپین‌ها و مسابقات دیگر ال‌جی، شما برنده باشید.

ممنون از همراهی شما کاربران و و فاداران ال‌جی. منتظر مسابقات جدید باشید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید