۲۰ تیر ۱۳۹۵

بهترین نمایشگر در ال‌جی X Screen

اگر می‌خواهید یکی از میان‌رده‌های خوش‌قیمت و خوش‌دست ال‌جی با امکانات پیشرفته را بخرید، ال‌جی X Screen همانی است که در پی آنید. ال‌جی X Screen با مدل K500DSZ به تازگی وارد بازار ایران شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی موبایل به طور رسمی فروخته می‌شود. با این تلفن هوشمند از سری x و متخصص ال‌جی آشنا شوید.

صفحه نمایش دوم – همیشه روشن

استفاده راحت با توجه به نوع کاربرد شما . پیغام‌ها و نوتیفیکیشن‌های مهم خود را بدون روشن کردن صفحه نمایش اصلی گوشی چک نمایید. شما می‌توانید نام خود، کلمه یا شعار مورد علاقه خود را در نوار امضا (Signature Bar) قرار دهید. انتخاب با شماست.

second-screen-alert-1600x1380_X-screen_M01A

صفحه نمایش دوم – اعلان بدون ایجاد حواس‌پرتی

زندگی بدون مزاحمت در انجام کارها . با دسترسی مستقیم به تماس‌ها و … به راحتی و به طور مستقیم به تماس‌های تلفنی و اپلیکیشن‌ها بدون وقفه دسترسی داشته باشید.

صفحه نمایش 4.93 اینچ HD In-Cell Touch با صفحه نمایش دوم 1.76 اینچ

بزرگتر، نازکتر و روشن‌تر. صفحه نمایش عریض HD In-Cell Touch، فضای بیشتری به شما برای استفاده از گوشی و استفاده از مرورگر را با حفظ ظرافت و زیبایی گوشی می‌دهد. صفحه نمایش دوم، قابلیت نمایش دوستان مورد علاقه، اپلیکیشن‌ها و ویژگی‌های دیگر را فقط با یک تاچ به شما می‌دهد.

4.93-hd-in-cell-1600x1680_X-screen_M01A

دوربین عقب 13 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل با قابلیت تشخیص چهره

عکس‌های طبیعی و عکاسی سلفی آسان. دوربین عقب 13 مگاپیکسلی این گوشی توانایی گرفتن عکس با جزئیات و رزولوشن خیره کننده را دارا می‌باشد. قابلیت تشخیص چهره به شما کمک می‌کند تا عکس‌های سلفی زیباتری را بگیرید برای اینکار لازم نیست تب کنید و یا کیدی را برای گرفتن عکس فشار دهید، فقط کافیست ژست بگیرید.

13mp-rear-camera-1600x2070_X-screen_M01A

پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتز

تمام چیزی که نیاز دارید در گوشی X Screen ال جی گرد هم آمده است. با پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی قدرت اجرای همزمان اپلیکیشن‌ها را تجربه کنید.

باتری 2,300 میلی‌آمپر ساعت

با وجود باتری 2,300 میلی‌آمپر ساعت به آسودگی و بدون نگرانی از میزان شارژ، از گوشی خود استفاده و نهایت لذت را ببرید.

purity-of-design-1600x840_X-screen_M01C

اندروید Marshmallow

گوشی X Screen ال جی به جدیدترین سیستم عامل اندروید یعنی Marshmallow مجهز شده است. با گوشی X Screen ال جی تجربه فوق‌العاده‌ استفاده از سیستم عامل اندروید را داشته باشید.

۱ نظر

محمدحسین جوادی ۲۰ تیر ۱۳۹۵ پاسخ

این گوشی بهترین گوشیه میان رده هست ولی:
.قاب پشتی باز نمیشه
.جذب اثر انگشت زیاد قاب پشتی
.تعداد سنسورهای بسیارکم مثل نداشتن سنسور:قطب نما..ژیروسکوپ

نظر دهید