۱۸ مرداد ۱۳۹۵

همکاری مجدد ژوزف گاردون-لِویت برای کمپین تبلیغاتی ال‌جی V20

همان طور که به یاد دارید، سال گذشته ژوزف گاردون-لِویت در کمپین تبلیغاتی ال‌جی V10 شرکت کرد. او در شرکت تبلیغاتی خود به نام hitRECord از افراد مختلف در وضعیت‌های مختلف استفاده کرد تا یک ملودی ساده ایجاد کند.

هدف از این تبلیغ در واقع نشان دادن توانایی ال‌جی V10 در ثبت لحظات بود. اما ژوزف گاردون-لویت برای ال‌جی V20 داستان متفاوتی را در سر دارد و شیوه جدیدی را در پیش گرفته است.

شرکت hitRECord برای ال‌جی V20 طرفداران را تشویق می‌کند تا در دنیای پیرامون گشت بزنند و یک کار خاص و استثنایی انجام دهند. این کار می‌تواند نواختن موسیقی در خیابان باشد یا انجام یک کار دسته جمعی و هماهنگ. خلاصه هر چیزی که شبیه چیزهای عادی و همیشگی که می‌بینیم نباشد. چیزی باشد که چشم‌ها خیره و توجه را جلب کند و باعث شود مردم سریع گوشی‌های خود را از جیب یا کیفشان دربیاورند و شروع به ثبت این لحظات کنند.

گاردون لویت گفت: «سال گذشته که با ال‌جی همکاری داشتم قرار بود شرکت hitRECord اولین تبلیغ تلویزیون‌اش را بسازد و ما از چیزی که با هم ساختیم خیلی به خود می‌بالیم. این بار می‌خواهیم داستان بلندتری را نقل کنیم و بر لحظات بزرگی در زندگی متمرکز شویم که هر روز رخ می‌دهد؛ لحظاتی که افراد دیگر قرار است ببینند و بشنوند؛ لحظاتی که بدون اعلان قبلی و ناخودآگاه رخ می‌دهد و شما را شگفت‌زده می‌کند. اینها لحظاتی هستند که زندگی روزمره شما را خاص و تماشایی می‌کنند.»

برای اینکه مردم را نیز به این کار ترغیب کنم، شرکت hitRECord به هر کسی که محتوایش به یکی از سه ویدئوی نهایی کمپین راه می‌یابد جایزه نقدی می‌دهد. علاوه بر این، به صاحب آثار استثنایی و خاص یک تلفن هوشمند جدید اهدا خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید