۲۵ شهریور ۱۳۹۵

مصاحبه با برنده جشنواره صوتی و تصویری 120 تایی‌های ال‌جی

ناصر ظهیری هاشمی، از مشتریان وفادار گلدیران و برنده جشنواره صوتی و تصویری 120‌تایی‌ها، محبوبیت ال‌جی در خانواده را مرهون کیفیت محصولات و خدمات مطمئن گلدیران می‌داند.

«محصولات برند ال‌جی خیلی به روز و هوشمند هستند و فراتر از امکاناتی که می‌خواهیم در اختیار ما قرار می دهند.»

مصاحبه با با آقای ناصر ظهیری هاشمی، برنده جشنواره صوتی و تصویری 120‌تایی‌ها، را در ادامه بخوانید:

کیفیت و نوآوری راز ماندگاری محصول است

«پیش از این سایدبای‌ساید و جاروبرقی ال‌جی را خریده بودیم. خیالمان راحت است. محصولات بدون دردسر کارشان را می کنند و همسرم در آشپزخانه ذهنی آسوده دارد. به تبع آن، هنگام خرید تلویزیون هم ال‌جی را انتخاب کردیم.»

«تلویزیون ال‌جی قابلیت اسمارت مثال زدنی دارد. بچه‌ها با اشتیاق می‌نشینند و صفحات وب را مرور می‌کنند یا اپلیکیشن‌های متنوعی که وجود دارد. کار با آن‌ها ساده و لذت‌بخش است. تلویزیون بخشی از زندگی خانواده را به خود اختصاص می‌دهد. دلمان می‌خواهد چشم‌ها خسته نشود، اذیت نشویم، تصاویر واضح و با کیفیتی ببینم. تلویزیون ال‌جی با داشتن این ویژگی‌ها و تکنولوژی‌های نو به شاد بودن ما کمک کرده است.»

فروشندگان گلدیران پاسخگو و مودب

«فروشنده‌ها توضیحات کاملی ارائه می دهند. در این بین، ‌نکته‌ای که برایم خیلی جالب بود، دقت فروشنده‌ها به این است که منِ مشتری چه می‌خواهم. به حرف‌هایمان توجه نشان می دهند،‌ از نیازهایمان می پرسند و بعد پیشنهاد می دهند. به خاطر دارم چند بار به فروشگاه مراجعه کردیم و هر بار فروشنده با روی گشاده و بسیار مودبانه برخورد می‌کرد. روزی هم که به اتفاق همسرم رفته بودیم و قصد خرید داشتیم، با راهنمایی مدیرفروشگاه محصولی را انتخاب کردیم که هم کامل بود و هم در جشنواره 120‌تایی‌ها شرکت داشت.»

«خرید را که انجام دادیم، با شرکت مشتریان گلدیران تماس گرفتیم و آمدند کارهای نصب را به خوبی انجام دادند. اس ام اس که زدیم همان موقع جوابش آمد که شما برنده 100% تخفیف معادل مبلغ 25,680,000 ریال شده اید و مبلغ ذکر شده به شماره کارت هدیه شما واریز خواهد شد.»

گارانتی گلدیران اعتبار برند ال‌جی است

«گلدیران یک برند معروف است. زمانی که قصد خرید داشتیم، کسانی بودند که پیشنهاد می داند محصول ال‌جی را از بانه می‌آورند و امکانات دیگری هم دارد و قیمت آن پایینتر است. پاسخ دادم،‌ امکانات اضافی یا این مسائل را رها کنید؛ من یک تلویزیون می‌خواهم با برند معتبر. من نه بانه می روم، نه از آنجا چیزی می خرم و نه کاری با آنجا دارم. از جایی می خرم که معتبر و شناخته شده باشد تا فردا بتواند به من خدمات مطمئن بدهد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید