۱۳ مهر ۱۳۹۵

افزوده شدن امکان پرداخت آنلاین به تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی

همکاری ال‌جی و شرکت Paymentwall دسترسی بینندگان به محتوا و فروشندگان آنلاین را توسعه می‌دهد.

از امروز، ال‌جی و Paymentwall به توسعه‌دهندگان برنامه‌های کاربردی تلفن همراه فرصت تولید برنامه‌های خاصی را برای تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی در بیش از 200 کشور می‌دهد تا از طریق پلت‌فرم هوشمند و ساده webOS ال‌جی بتوان برای برنامه‌های کاربردی، بازی و چیزهای دیگر پرداخت آنلاین داشت.

با افزایش تعداد بازارهای آنلاین مورد تأیید در webOS ال‌جی، همکاری ال‌جی با Paymentwall به مشتریان ال‌جی امکان لذت بردن از مجموعه بزرگ محتوای قابل پرداخت جهانی از طریق فروشگاه برنامه‌های کاربردی ال‌جی برایشان فراهم می‌شود. آنهایی که تلویزیون هوشمند webOS ال‌جی دارند تنها با کلیک بر روی دکمه Buy Now  و وارد کردن شماره کارت اعتباری یا حساب خود می‌توانند بدون دردسر از تمام دنیا و بدون ثبت نام جداگانه در سایت خرید خود را انجام دهند. کاربران تلویزیون‌های هوشمند webOS ال‌جی می‌توانند پرداخت از طریق دسکتاپ، لپ‌تاپ، تبلت یا دستگاه‌های موبایلی مجهز به کدهای QR و دیگر پروتوکل‌هایی امن و مورد تأیید را نیز تجربه کنند.

lg-smart-tv-payment-parnership_220160930171906880

تنوع در کاربردهای پلت‌فرم webOS تلویزیون‌های ال‌جی را به انتخاب نهایی برای مشتریانی بدل کرده که در پی مجموعه بزرگی از محتوا هستند. پلت‌فرم جدید webOS 3.0 ال‌جی دنیای وسیعی از محتوا نظیر تلویزیون زنده، سرویس‌های پخش آنلاین، سرگرمی و بازی‌های جنگی و رقابتی را ارائه می‌دهد؛. همچنین، پلت‌فرم webOS با نسل جدید برنامه‌نویسی 4K UHD و فیلم‌ها و برنامه‌های HDR سازگاری دارد.

برایان کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «همکاری با Paymentwall منجر به تسریع در ایجاد تجربه خرید از طریق تلویزیون هوشمند مجهز به پلت‌فرم webOS ال‌جی، نسبت به زمانی شد که ما خودمان قرار بود به تنهایی این کار را انجام دهیم. این همکاری نمونه دیگری از تلاش‌های مشارکتی ال‌جی در جهت ارتقای ما به جایگاه بالاتر و شناخته شدن به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت جهانی تلویزیون هوشمند ال‌جی شد.»

۱ نظر

علی ۱۲ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

نحوه خرید با کارت بانگی چگونه است

نظر دهید