۲۹ مهر ۱۳۹۵

انعکاس هنر طراحی استفان ویلتشایر در مانیتور UltraWide ال‌جی

استفان ویلتشایر توانست با یک نگاه اجمالی نمایی از شهر سئول را به طور کامل به حافظه بسپرد و آن را طراحی کند.

استفان ویلتشایر یک معمار بریتانیایی هنرمند و مشهور جهانی است که در سنین پایین به اختلال رفتاری اوتیسم مبتلا بود. اما صرف نظر از مشکلات او در دوران کودکی، او جزو فرا انسان‌هایی است که قابلیتی عجیب و باورنکردنی دارد و می‌تواند با یک بار نگاه کردن به هر منظره‌ای آن را با تمام جزئیاتش رسم کند. نقاشی‌های دقیق و پانورامایی که استفان از چشم انداز افق شهر و مناظر زیبا تنها با استفاده از حافظه خود خلق می‌کند تصاویری شگفت انگیزی هستند که حافظه قدرتمند تصویری او را نشان می‌دهند.

a
پس از طراحی مناظری از شهرهای بزرگ جهان نظیر نیویورک، سنگاپور و لندن، استیون با ال‌جی همکاری کرد تا پروژه بعدیش را ترتیب دهد.

استیون گفت: «سئول شهر شگفت‌انگیز و باشکوهی است. مشتاقانه در انتظار طراحی این یکی هستم. اکنون کار خود را آغاز می‌کنم.»

b

 استیون سئول را بدون هیچ گونه همکاری از سوی دیگران، با دستان خود و صرفاً با چیزی که به خاطر سپرده بود روی یک بوم عریض طراحی کرد.

و در پایان کار…

c

«واااای! چه مانیتور بزرگ و عریضی!»

d

مانیتور اولترا واید ال‌جی (Ultra Wide Monitor) نسبت تصویر شگفت‌انگیز 21:9 را ارائه می‌دهد.

نسبت تصویر ۲۱:۹ در مانیتورهای اولتراواید ال‌جی در مقایسه با نسبت تصویر ۱۶:۹ شرایط بهتری را برای استفاده‌های گوناگون ارائه می‌کند. شما قادر به رویت کامل صفحات بزرگ بوده و همچنین می‌توانید در زیر آن و در یک پنجره مستقل به جست‌وجو بپردازید. بهره‌وری کارتان را افزایش داده و از بالا و پایین کردن صفحه و یا تعویض پنجره‌ها خلاص می‌شوید.

۱ نظر

حسين ۲۹ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

در حال حاضر ایران بزرگترین پایگاه تولید کننده مانیتورهای ال جی در منطقه است و شرکت مادیران بعنوان شریک تجاری ال جی از دهه هفتاد بزرگترین تولید کننده مانیتور در ایران می باشد چرا مدلهای پر فروش تولید داخل را معرفی نمی کنید

نظر دهید