۲۵ مهر ۱۳۹۵

جادوی دو نمایشگر

نمایشگر دوم و عملکرد خوب از ویژگی‌هایی هستند که X Screen ال‌جی را از دیگر رقبا متمایز می‌کنند.

در بازاری که از مدل‌های میان‌رده تلفن‌های هوشمند اشباع شده ، ال‌جی در تلاش است با X Screen که مجهز به نمایشگر دوم 1.76 اینچ با وضوح 80×520 پیکسل است سهمی را در بازار از آن خود کند.  یکی دیگر از چیزهایی که در این محدوده منجر به تمایز X Screen ال‌جی می‌شود این است که این محصول خاص پای خود را از مرز نمایشگرهای 5.5 اینچ متداول فراتر گذاشته است و با نمایشگر LCD در ابعاد 4.9 اینچ خلاف جریان بازار شنا می‌کند. نمایشگر کوچک برای قابلیت‌های اساسی ایده‌آل است اما اگر عادت به تماشای ویدئو دارید یا مدام خوراک‌های رسانه‌های اجتماعی را مرور می‌کنید، ممکن است اندازه آن متناسب با نیاز شما نباشد.

این محصول از پنل شیشه‌ای بسیار باکیفیتی برخودار است که حس خوبی در زمان در دست گرفتن گوشی القا می‌کند. دوربین با برجستگی ملایمی در پشت گوشی خودنمایی می‌کند.

در مورد عملکرد این تلفن هوشمند جای هیچ گله‌ و شکایتی نیست. ال‌جی X Screen به پردازنده چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز Snapdragon 410، حافظه رم 2 گیگابایت و حافظه داخلی 16 گیگابایت تجهیز شده است. حتی اگر مدت زیادی با چندین برنامه کاربردی کار کنید و همه آنها را باز نگه دارید، باز هم اختلال و تأخیری در عملکرد این تلفن هوشمند مشاهده نخواهید کرد.

lg-x-screen-dual-screen-smartphone-for-rs-12000

دوربین 13 مگاپیکسل در پشت و 8 مگاپیکسل در جلو نیز شما را ناامید نخواهند کرد و نتایج رضایت‌بخشی را به همراه خواهند داشت. این دوربین در شریط نور معمولی با حالات و گزینه‌های مختلف نتایج بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. اگر عاشق گرفتن عکس‌های سلفی هستید، دوربین جلو برای ثبت چندین سلفی پی‌در‌پی به خوبی عمل می‌کند.

باتری 2300 میلی‌آمپر در X Screen ال‌جی در استفاده سنگین و زیاد توانست یک روز کامل دوام بیاورد که این بسیار شگفت‌انگیز است. درگاه سیم‌کارت و کلید خاموش/روشن در سمت راست و کلیدهای تنظیم صدا در قسمت چپ واقع شده‌اند.

img_3954_w720

دوباره به موضوع اصلی، یعنی نمایشگرها، برمی‌گردیم. نمایشگر X Screen می‌تواند 4 برنامه کاربردی دلخواه یا مخاطبان را برای دسترسیس راحت و بدون باز کردن قفل گوشی در اختیار شما قرار دهد. البته وجود نمایشگر دوم در زمان روشن بودن صفحه شاید برای برخی از کاربران کاربردی نداشته باشد اما برای دسترسی به اعلان‌ها بدون اختلال در کار دیگری که با گوشی انجام می‌دهند بسیار مفید است.

رابط کاربری بسیار کاربردی است و محلی برای استقرار تماس‌ها، پیام‌ها و امکانات گوگل است. وجود نوار منو هم پیمایش را آسان‌تر می‌کند. کاربران می‌توانند از فروشگاه مجازی LG smart world تم‌های مختلف و مضامین جذابی را نصب کنند. برنامه کاربردی LG smart world پر از برنامه‌های تناسب اندام، تم و سایر برنامه‌های جذاب دیگر است.

x-screen

با همه اینها، ال‌جی X Screen یک تلفن هوشمند کاملا کاربردی  است که در این محدود قیمت، بیشتر چیزهایی که یک تلفن هوشمند باید از آن برخوردار باشد را دارد و انتخابی بی‌نظیر به شمار می‌رود.

ال‌جی X Screen را با گارانتی دوساله طلایی از نمایندگی‌های ال‌جی موبایل در سراسر ایران بخرید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید