۰۷ مهر ۱۳۹۵

مشعل فرصت قهرمانی با دستان بهداد سلیمی خاموش شد

با اقتدار رکورد یک ضرب جهان را شکست و با اجحافی تاریخی، مدال دو ضرب او به یغما رفت.

 مراسم پایانی جشنواره فرصت قهرمانی با حضور این وزنه بردار نام آشنای کشور و دارنده نشان ملی جوان ایرانی دوشنبه پنجم مهرماه برگزار شد.

شرکت های ال جی و گلدیران در این مراسم ویژه ضمن قدردانی از قهرمان فوق سنگین وزنه برداری و تاریخ ساز ایران به 8 برنده فرصت قهرمانی جوایز ارشمندی اهدا کردند. شور حضور بهداد سلیمی را می شد در چهره تک تک برندگان مشاهده کرد. محمد شادبخش برنده 100 درصدی، هنگام گرفتن هدیه خود از دست جناب آقای مجید معینی، مدیرعامل شرکت گلدیران نوین، و بهداد سلیمی با افتخار گفت: انتظار داشتم جایزه را از دست قهرمانان بگیرم، امروز هم از دست قهرمانان و هم پهلوانان گرفتم.

شادبخش افزود: شرکت های گلدیران و ال جی جزو قهرمانان عرصه اقتصاد هستند و اینجا پهلوانی در عرصه ورزش کشور حضور دارد که باید به احترام او سر تعظیم فرود آورد.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، سه ورزشکار طلا آور ایران در المپیک، فرصت قهرمانی را برای سه خریدار منتخب ال جی رقم زدند تا به قید قرعه، برنده 400 درصد هزینه خرید باشند. به همین ترتیب، به ازای یک مدال نقره کاروان ایران در المپیک ریو، یکی از مشتریان که خرید خود را در زمان جشنواره انجام داده بود، برنده 200 درصد هزینه خرید شد. همچنین معادل با 4 مدال برنز ورزشکاران کشورمان، 4 مشتری برنده 100 درصد هزینه خرید شدند.

 بر این اساس، آقایان محسن کریمی از شاهین شهر، حسین خیری از شهریار، محمود گوری از جغتای برنده طلایی فرصت قهرمانی بودند. آقای حسین مجیدی فر از اصفهان برنده نقره ای و آقایان محمد شادبخش از تهران، محمدرضا شاهین نژاد از اسلام شهر، محمود رنجبر از تهران، محسن امیری از کرج، جایزه برنزی فرصت قهرمانی را به دست آوردند.

کسب 100، 200 و 400 درصد هزینه خرید به پاس خرید مشتریان منتخب در جریان بازی های المپیک، نور شوق و شادی را در چشمان آنان نشانده بود. حتی در گفتگو با دست اندرکاران همچنان باور برنده شدن برایشان سخت به نظر می رسید. مشتریان وفاداری که از اقصی نقاط کشور به تهران آمده بودند تا ضمن حضور در کنار پهلوان بلندآوازه ایران، مراتب سپاس و قدردانی شرکت های گلدیران و ال جی به خاطر انتخاب برند ال جی به آنان اعلام شود.

 لازم به ذکر است، شانس حضور در جشنواره فرصت قهرمانی برای مشتریان محصولات صوتی و تصویری ال جی فراهم شده بود.  شرط حضور در جشنواره فرصت قهرمانی، نیز خرید و نصب یکی از محصولات صوتی و تصویری ال جی در زمان جشنواره مصادف با بازی های المپیک ریو بود.

شرکت های ال جی و گلدیران با پایبندی به شعار «روی خوش زندگی»، هدف بزرگ خود را ایجاد شادی در میان خانواده های ایرانی و نشاندن لبخند رضایت بر لب آنان می دانند.

 

 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید