۱۷ آذر ۱۳۹۵

همه فناوری‌های پیشرفته در یک جا: تلویزیون هوشمند سه‌بعدی اولترا اچ‌دی ال‌جی

تلویزیون Ultra HD ال‌جی با مدل UF86000GI در ابعاد 65 و 55 اینچ به بازار عرضه شده است و در نمایندگی‌های ال‌جی-گلدیران به فروش می‌رسد. 

این تلویزیون برترین و به‌روزترین فناوری‌ها را در خود گنجانده است و تجربه‌ای به‌یادماندنی از تماشای فیلم یا برنامه مورد علاقه‌تان به همراه دوستان و اعضای خانواده برای شما به جا می‌گذارد.

Color Prime

با فناوری نوردهی نانو، طیف‌های رنگی، سایه‌ها وتصاویر را به شکلی کاملا متفاوت تجربه خواهید کرد. با این تکنولوژی، تصاویر واقعی‌تر و جزئیات با وضوح کامل دیده می‌شوند.

01_color-premium

وضوح تصویر 4K

با تلویزیون Ultra HD، وضوح 4 برابر Full HD و شفاف‌تر از تصاویر سه‌بعدی معمولی را تجربه کنید. تصاویر در این تلویزیون کاملا زنده و شفاف هستند.

02_4k_resolutionbb

ارتقاء دهنده کیفیت تصویر 4K

به لطف قابلیت ارتقاء دهنده کیفیت تصویر 4K در تلویزیون Ultra HD ال‌جی، می توانید جزئی‌ترین عناصر تصویر را نیز با وضوح کامل ببینید و از کیفیت و شفافیت عالی تصاویر نهایت لذت را ببرید. این قابلیت هنگام تماشای فیلم یا برنامه‌های ورزشی بسیار کاربردی و مفید است.

03_4k_upscaler

+4K 3D

با اینکه تلویزیون Ultra HD ال‌جی وضوح و کیفیت بسیار بالایی دارد، اما فناوری +4K 3D نیز به آن اضافه شده تا کاربر خودش را درست در وسط تصویر احساس کند. کیفیت 4 هزار پیکسلی بعلاوه‌ی سه‌بعدی بودن، تجربه‌ای کاملا متفاوت و هیجان‌انگیز برای کاربر رقم می‌زند.

05_4k_3d

فوق باریک

تلویزیون Ultra HD ال‌جی، بسیار باریک و ظریف طراحی شده است تا علاوه بر زیبایی، با هر نوع دکوراسیونی در خانه همخوانی داشته باشد و بر شیک بودن فضا بیفزاید.

09_ultra_slim

صفحه نمایش

بزرگ و بی‌مرز بودن پرده سینما است که تماشای فیلم را در این مکان لذت‌بخش می‌کند. اکنون به لطف پیشرفت فناوری، می‌توانید در خانه هم همین تجربه را داشته باشید. تلویزیون‌های UHD ال‌جی، با قابلیت پخش تصاویر سه‌بعدی با کیفیت عالی یک تجربه نمایش سینمایی و باورنکردنی در خانه را برای کاربرانش رقم زده است.

10_cinema_screen

بلندگوهای طراحی شده توسط Harman/kardon

وقتی قرار است تصویر، کیفیت عالی داشته باشد، صدا هم باید همان اندازه خوب باشد. به همین دلیل، ال‌جی با همکاری کمپانی Harmon/Kardon، کیفیت صوتی این تلویزیون را به یک تجربه شنیداری فوق‌العاده عالی برای کاربر تبدیل کرده‌اند.

12_sound-designed-by-harman_kardon

صدای فراگیر

صدای فراگیر و سوراند از دیگر قابلیت‌هایی است که ال‌جی در تلویزیون‌های هوشمند و Ultra HD خود گنجانده است.

13_ultra_surround

webOS 2.0

WebOS ال‌جی برای راحتی کاربر طراحی شده است تا تجربه‌ای آسان‌تر از یادگیری و سرگرمی را برای او رقم بزند.

02_webos_2-0

منوی اصلی

با کلیک روی کلید Home، منوی اصلی تلویزیون باز می‌شود و می‌توانید برنامه‌ها و محتویات را از پایین صفحه به مرکز پنل منتقل کنید. بعلاوه، همزمان با تماشای فیلم، می‌توانید در میان برنامه‌های مختلف جست ‌و جو و حرکت کنید.

04_launcher

SmartShare

به لطف این قابلیت، کاربر می‌تواند فایل‌های موردنظر خود از یک وسیله اکسترنال را به صورت بی‌سیم، جست ‌و جو کند و به اشتراک‌ بگذارد. یا محتویات صوتی و تصویری وسایل دیگر را در تلویزیون تماشا کند. تلویزیون هوشمند ال‌جی به نسبت تلویزیون‌های هوشمند دیگر امکانات بیشتری دارد و تجربه‌ای متفاوت به کاربر هدیه می‌کند.

09_smart_share2

ریموت جادویی

با این ریموت کنترل می‌توانید ست‌تاپ‌باکس، بلندگوها، BDP و حتی گیرنده‌های دیجیتالی را کنترل کنید. از امکانات این کنترل باید به کنترل سراسری، کنترل اشاره‌ای، چرخ اسکرول (همانند ماوس)، کنترل صوتی و کنترل حرکتی اشاره کرد.
با کنترل اشاره‌ای کافی‌است اشاره و سپس کلیک کنید. با کنترل‌های حرکتی و صوتی نیز با حرکت دست یا فرمان صوتی می‌توانید تغییرات لازم در تلویزیون را ایجاد کنید. البته کنترل صوتی بیشتر برای وب‌گردی و جست ‌و جو در دنیای هوشمند ال‌جی کاربرد دارد.

10_magic_remote

4K 60P HEVC

HEVC در واقع نوعی استاندارد تصویری است که در هر ثانیه 60 فریم را پشتیبانی می‌کند. به این مفهوم که می‌توانید تصاویری کاملا شفاف با رزولوشن 4K را به طور مستقیم و بدون نیاز به دستگاه‌های جانبی، از اینترنت یا یواس‌بی پخش و اجرا کنید.

 16_4k_60p_hevc_uf85_b

۱ نظر

حسين ۲۱ آذر ۱۳۹۵ پاسخ

سری هشت ال جی با کیفیت ترین و پر امکانات ترین تلوزیونهای ال جی و صدالبته گرانترین مدل این برند می باشد که جزئیات آن را در بال خواندید در چند سال گذشته برای افزایش کیفیت صوتی محصولات ال جی این برند با شرکت هارمن کاردون آمریکا همکاری نزدیکی داشت اخیرا شرکت هارمن کاردون توسط سامسونگ خریداری و این شاید بمنزله اتمام همکاری ال جی باهارمن کاردون تلقی گردد

نظر دهید