۰۵ دی ۱۳۹۵

ال‌جی V20؛ بهترین برای ثبت سلفی

آیا می‌خواهید بهترین عکس سلفی عمر خود را ثبت کنید؟ به شما توصیه می‌کنیم که به هیچ چیز دیگری جز ال‌جی V20 فکر نکنید.

قابلیت زاویه واید در ال‌جی V20 برای دوربین پشت و جلو می‌تواند تصاویر را با پس‌زمینه‌ای کامل و فراگیر ثبت کند؛ به عبارت دیگر، کاربران چیزهای بیشتری را در قاب تصویر جای می‌دهند و هیچ چیز از کادر بیرون نمی‌ماند. دوربین 5 مگاپیکسل جلو با لنز 120 درجه تجربه سلفی را به ثبت تصاویر بزرگ‌تر با دوستان بیشتر گسترش می‌دهد. دوربین 8 مگاپیکسل پشت با لنز 135 درجه برای ثبت تصویر در جلوی یک منظره پرزرق‌وبرق و باشکوه یا داخل یک استادیوم بسیار بزرگ ایده‌آل است. لنز زاویه استاندارد با دیافراگم بزرگ تصاویر واضح تا 16 مگاپیکسل را با لنز 75 درجه ثبت می‌کند.

قابلیت Auto Shot

قابلیت Auto Shot در دوربین جلو سلفی‌های عالی با کمک قابلیت تشخیص چهره ایجاد می‌کند که به محض آماده شدن و لبخند زدن سوژه، نما را ثبت می‌کند. نیاز به فشار دادن کلید شاتر نیست زیرا این کار معمولاً لرزش دوربین و احتمال مات شدن تصویر را افزایش می‌دهد.

قابلیت فوکوس خودکار دوگانه

در ال‌جی V20، قابلیت فوکوس خودکار دوگانه یا Hybrid Auto Focus که به اختصار HAF خوانده می‌شود ثبت تصاویر واضح را هر بار تضمین می‌کند. فوکوس خودکار سریع و پایدار در هر محیطی با ادغام سه مکانیسم فوکوس خودکار ارائه می‌شود: فوکوس خودکار تشخیص لیزر (Laser Detection AF)، فوکوس خودکار تشخیص حالت (Phase Detection AF) و فوکوس خودکار کنتراست (Contrast AF )، هم برای تصویر و هم فیلم. ال‌جی V20 تشخیص می‌دهد که برای یک نمای خاص فوکوس خودکار لیزری (LDAF) بهتر است یا تشخیص حالت (LDAF). و سپس، فوکوس را با فوکوس خودکار کنتراست اصلاح می‌کند. کاربران می‌توانند از ال‌جی V20 در زمان ثبت تصاویر دوستان یا اعضای خانواده در حال حرکت یا در هر شرایط نور بهره کامل ببرند.

۱ نظر

ساخت و تولید پریفرم ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ پاسخ

واقعا سلفی بی نظیری می گیره محشره

نظر دهید