۱۴ دی ۱۳۹۵

برندگان مسابقه راز زندگی

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ سبک زندگی اسلامی مسابقه راز زندگی برگزار گردید.

در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و فرهنگ سبک زندگی اسلامی و به مناسبت بزرگترین عید امت پیامبر (ص) عید غدیر از ابتدای دهه امامت و ولایت سال جاری مسابقه راز زندگی برگرفته از کتاب سبک زندگی علوی آغاز و آخرین مهلت ارسال پاسخنامه 27 آذر ماه مصادف با ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اعلام شد.

قرعه کشی این مسابقه که توسط بنیاد بین المللی غدیر استان اصفهان با همکاری شرکت گلدیران و شرکت گاز استان اصفهان و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برگزار شده بود در تاریخ ششم دی ماه 1395 با حضور نماینده شرکت گلدیران جناب آقای فرزاد فروزنده و توسط حضرت آیت الله طباطبائی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان و ریاست بنیاد بین‌المللی غدیر استان اصفهان در دفتر ایشان برگزار و پنج نفر به قید قرعه به عنوان برنده این مسابقه اعلام شدند.

جوایز این مسابقه یکی از محصولات لوازم خانگی شرکت گلدیران است.

 اسامی برندگان به شرح ذیل است :

 1-  حنانه قاضی زاهدی

2-  فاطمه سالمی

3-  زینب اسحاقیان

4-  محدثه قاسمی

5-  مجتبی کریمی

لازم به ذکر است که حمایت ترویج مفاهیم قرآنی تنها بخش کوچکی از مجموع مسئولیت‌های اجتماعی گلدیران است. گلدیران در راستای مشارکتهای اجتماعی گسترده خود طی سالیان دراز درزمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، علمی و دینی و … با مجموعه‌های مختلف همکاری کرده و در مورد ارتقا سطح فرهنگ و رفع معضلات جامعه حساسیت ویژه‌ای نشان داده است.

پروژه گلدکیدز که به منظور کشف و حمایت از استعداد‌های آسیب‌پذیر جامعه راه‌اندازی شده است نمونه ای از این مشارکتهاست. .همچنین در بحث فرهنگی با برگزاری کمپین‌های مختلف کتاب‌خوانی و حمایت از اثار فرهنگی هنری نمونه ی دیگری از پشتیبانی همیشگی گلدیران در این زمینه است. گلدیران علاوه بر همکاری با خیریه‌ها برای کمک به نیازمندان در بحث سلامت نیز فعال است و حمایت از بیماری های‌خاص مثل سرطان، هموفیلی، دیالیزی و غیره را نیز در کارنامه دارد. گلدیران همچنین در زمینه آموزش نیز حضوری فعال دارد و با راه‌اندازی مرکز دانشگاهی گلدیران رشته‌های مرتبط با صنعت لوازم خانگی را به دانشجویان آموزش می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید