۱۳ بهمن ۱۳۹۵

جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال‌جی

جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال جی، از 13 بهمن 1395 به مدت محدود در جریان خواهد بود. در این جشنواره حداقل و حداکثر تخفیف بر اساس جدول جشنواره در نظر گرفته شده است:

1-    جهت دریافت این تخفیف، لازم است محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب کنید. پس از نصب، همه مشتریان مشمول حداقل تخفیف خواهند شد و طبق قرعه کشی تا حداکثر تخفیف نیز به مشتریان برنده تعلق خواهد گرفت و سایر مشتریان نیز شانس تخفیف بین رقم حداقل و رقم حداکثر را خواهند داشت. جهت دریافت این تخفیفات حتماً توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمایید.

2-   برنده های حداکثر تخفیف به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره، مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت و منوط به نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره 84733-021 تماس حاصل فرمائید.

جدول تخفیفات لوازم خانگی

HA table

gift card

دقت فرمایید:

•    جهت دریافت تخفیفات پس از نصب، حتماً باید محصول خریداری شده توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردد. جهت نصب با شماره ی 84733-021 تماس حاصل فرمایید.

•    مهلت نصب محصولات تا 10 روز پس از پایان جشنواره (که متعاقباً اعلام می شود) می باشد.

•    تنها ارسال شماره 16 رقمی کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان (که بر روی آن لوگوهای ال جی و گلدیران و عبارت “کارت هدیه ویژه جشنواره صوتی و تصویری / لوازم خانگی” درج شده است) معتبر می باشد. شماره آن را بدون خط فاصله و ترجیحاً با اعداد انگلیسی ارسال فرمایید.

•    به ازای هر محصول مشمول جشنواره که خریداری می کنید، یک کارت، دریافت کنید و شماره ی آن را پس از طی مراحل نصب (که در بالا اشاره شد) ارسال فرمایید.

•    حداکثر تا 7 روز پس از نصب کالا، پیامک اولیه را دریافت خواهید کرد و می توانید شماره کارت خود را در پاسخ ارسال کنید. شارژ کارت بانکی  نیز حداکثر 14 روز پس از ارسال شماره ی کارت توسط شما، انجام خواهد شد.

•    جهت مشاهده وضعیت شارژ کارت خود می توانید عدد  1 را از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، به سامانه 100083583 ارسال فرمایید.

•    در صورتی که پس از گذشت یک هفته از نصب محصول، پیامکی دریافت نکردید یا پس از گذشت دو هفته از ارسال شماره کارت، کارت شما شارژ نشد از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، عدد 4 را به شماره 100083583 پیامک فرمایید تا با شما تماس حاصل شود یا با شماره  84733-021(عدد 4 – بخش جشنواره ها) تماس بگیرید. فراموش نکنید که در صورت عدم دریافت پیامک یا تاخیر در شارژ کارت، مهلت پیگیری تا 3 ماه پس از پایان جشنواره(که متعاقباً اعلام می شود) خواهد بود و پس از این مدت شارژ کارت ها میسر نمی باشد.

•    کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان را می توانید در هنگام خرید از همه کارت خوان های (POS) سراسر کشور استفاده نمایید و نمی توان از این کارت برای انتقال یا دریافت وجه نقد از خودپرداز استفاده کرد.

۶ نظر

حسين ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

یقینا بخش لوازم خانگی ال جی پرطرفدارترین بخش این برند در بازار ایران است و رتبه نخست فروش لوازم خانگی در ایران مربوط به این برند می باشد که بویژه در مورد لوازم خانگی سنگین میزان قاچاق آن به غیر از نمونه های ارسالی از بانه نسبت به سایر بخش ها کمتره قطعا کاهش یکسان قیمت برای تمامی خریداران به عدالت نزدیکتره حتما میدونید بخش عمده لوازم خانگی تولید داخل کشور هم با استفاده از قطعات ال جی در ایران انجام میشه

I ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

این چه جشنواره ایه؟ اینقدر پیچیده؟
خب مثلا بگید پنج درصد ده درصد تخفیف!
فکر میکنید با این همه اینو نصب کن اینقدر وقت داری کی حوصلش می گیره به خاطر یکی دو تومن تخفیف این همه ادا اصول درآره؟

shirin ۲ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

تکلیف کسی ک برای جهیزیه میخواد و تا چند ماه بعد نصب نمیکنه چیه؟

رضا ۸ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

همه اش حقه بازی است توی تبلیغاتال جی در تلگرام نوشته محصولات تصویری ولی در لینک گذاشته شده می بینیخبری از مخحصولات تصویری نیست و جدول یخچال لباسشویی گذاشته اند همش دروغه

فریبا ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ پاسخ

من ۲۰اسفند تلوزیون خریدم بهم کارت هدیه دادند گفتند بعد از نصب پیامک ارسال میشه تا شماره مارتو ارسال کنم ولی هنوز خبری نیست با گلدیرانم که تماس میگیرم به بخش جشنواره و هدایا اصا وصل نمیشم والا تو مار ال جی موندم تخفیف و واریز میکنند تو کارت ؟؟؟پ چرا خبری نیست

مهسا ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ پاسخ

ما اسفند ماه ساید خرید کردیم اما کارت هدیه دریافت نکردیم ، پیام دریافت جایزه برامون آمده ولی هیچ کارتی نداریم ، الان باید چیکار کنیم؟

نظر دهید