۱۴ بهمن ۱۳۹۵

هدیه جاروبرقی B7 ال‌جی به شما در جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال‌جی

جاروبرقی B7  ال‌جی، جدیدترین جاروبرقی ال‌جی در بازار ایران و مجهز به موتور پیشرفته اینورتر هوشمند، را از جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال‌جی بخرید و هدیه بگیرید.

در جاروبرقی VI-3870HTS موتورهای معمول کنار گذاشته شده است و از نسل جدیدی از موتور اینورتر هوشمند یعنی  Smart Inverter Motor™ 2.0    استفاده شده است. این موتور اینورتر هوشمند بسیار قدرتمند و بادوام است و در مقایسه با یک جاروبرقی 2200 وات؛ بالاترین میزان تمیزی را تا بیش از 11 درصد ارائه می‌دهد.

این موتور از دوام بالایی برخوردار است و در حالی که موتورهای ذغالی معمولی عمر مفید نهایت 350 ساعته دارند، این موتور حداقل عمر مفید 1000 ساعته دارد. همین امر باعث شده است تا موتور اینورتر هوشمند از گارانتی 10 ساله ال‌جی و گلدیران برخوردار باشد.

Metal-Design-2

این جاروبرقی حتی بیشتر از قبل به بهداشت محیط اهمیت می‌دهد و بخاطر نداشتن اصطحکاک هیچگونه ذرات کربنی منتشر نمی کند و به همین دلیل از بروز هرگونه آلرژی جلوگیری می‌کند.

 کیسه این جاروبرقی روکشی از جنس اسید تانیک دارد که باعث می‌شود تا 99 درصد ذرات گرد و غبار، مایت‌های گرد و غبار و آلرژی‌زا حل شوند. علاوه بر کیسه ضد آلرژی، جاروبرقی VI-3870HTS  دارای بالاترین درجه فیلتر بهداشتی است و ذرات مضر گرد و غبار را تا 99.999 درصد توسط فیلتر سه لایه HEPA14 جذب می‌کند.

VC

جشنواره نوروزی لوازم خانگی ال جی، از 13 بهمن 1395 به مدت محدود در جریان خواهد بود. در این جشنواره حداقل و حداکثر تخفیف بر اساس جدول جشنواره در نظر گرفته شده است:

1-    جهت دریافت این تخفیف، لازم است محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب کنید. پس از نصب، همه مشتریان مشمول حداقل تخفیف خواهند شد و طبق قرعه کشی تا حداکثر تخفیف نیز به مشتریان برنده تعلق خواهد گرفت و سایر مشتریان نیز شانس تخفیف بین رقم حداقل و رقم حداکثر را خواهند داشت. جهت دریافت این تخفیفات حتماً توضیحات نحوه شارژ کارت را مطالعه نمایید.

gift card

2-   برنده های حداکثر تخفیف به صورت منظم از طریق وبسایت گلدیران و روزنامه های کثیر الانتشار معرفی خواهند شد. استفاده از مزایای این جشنواره، مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت و منوط به نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است. شرایط و هدایای جشنواره ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند.

در صورت بروز هرگونه مشکل یا ابهام با شماره 84733-021 تماس حاصل فرمائید.

1

جهت مشاهده محصول کلیک کنید.

۱ نظر

حسين ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ پاسخ

جارو برقی های ال جی به لحاظ قیمت مناسب توان موتور خوب و فراوانی و ارزانی پاکت کاغذی آنها که توسط چند شرکت خوشنام ایرانی تولید و به وفور در بازار موجود است از پرطرفدارترین های بازار ایران هستند تنها مشکل برخی از مدلهای قدیمی انها صدای بیشتر انها نسبت به نمونه های گران قیمت اروپایی بود که در سریهای بعد از ۲۰۱۵ این مشکل وجود ندارد تنوع مدل و ظرفیت و رنگ و امکانات و قیمت باعث شده هر خانواده ای محصول مناسب خود را در میان مدلهای متنوع ال جی براحتی پیدا نماید .

نظر دهید