تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرفکنندگان در هشتمین سال متوالی برای شرکت مشتریان گلدیران
دو شرکت صنایع و مشتریان گلدیران در جریان شانزدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان و تولیدکنندگان، موفق به دریافت دو تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرفکنندگان شدند.
شرکت مشتریان گلدیران تنها شرکت خدماتی کشور است که در هشت سال متوالی تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرفکنندگان را دریافت میکند. موفقیت بزرگ و استثنایی شرکت مشتریان گلدیران در گرو بهرهگیری از دانشش روز و استفاده از ایدههای نوآورانهای بوده است.
تندیس طلایی و لوح تقدیر شرکت مشتریان گلدیران طی این مراسم توسط آقای دکتر اسحاق جهانگیری معاون اول رئیسجمهور، و آقای مهندس نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت به جناب آقای تنهایی قائممقام گلدیران اهدا شد.
شرکت مشتریان گلدیران با توجه به ارزیابی سازمان حمایت از حقوق مصرفکنندگان در حوزههای زیر مفتخر به دریافت تندیس طلایی گردید:
کیفیت خدمات:
وضعیت نمایندگیهای مجاز (ازلحاظ دکوراسیون، تابلو و یونیفای)
آموزش و مهارت پرسنل مرتبط با خدمات
ضمانت، تعهد و پشتیبانی محصولات
بررسی عملکرد نمایندگان
بررسی و اعمال پیشنهادها و نظرات مشتریان در نظرسنجیهای انجامشده
سرعت خدمات:
-گستردگی شبکه خدمات
-خدمات در محل مشتری
– تأمین و توزیع مناسب قطعات یدکی
-فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان
– توسعه شبکه ارتباطی با مشتریان با استفاده از تکنولوژی بهروز نرمافزاری و بسترهای اینترنتی و شبکه اجتماعی
هزینه خدمات:
- شفاف بودن تعرفه و زمان خدمات
- تدوین جدول قیمت قطعات یدکی
- نظارت بر هزینههای دریافتی
سرویسهای نوین خدماتی:
سرویس زوج تکنسین (پینک سرویس)
- تمدید گارانتی
- Sos service
- Vip service
نظر دهید