۲۱ مرداد ۱۳۹۶

افتتاحیه انبار بزرگ قطعات شرکت مشتریان گلدیران

افتتاحیه انبار بزرگ قطعات شرکت مشتریان گلدیران گامی بزرگ و موثر در افزایش سرعت خدمات دهی به مشتریان.

مراسم افتتاحیه انبار قطعات شرکت مشتریان گلدیران – به وسعت 10000متر مربع-  با حضور هیئت مدیره و مدیران ارشد سازمان برگزار گردید.

از مزایای احداث این انبار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

  • تجمیع و یکپارچه سازی انبارهای مختلف این شرکت با هدف کاهش هزینه های موجود، افزایش توانایی در دریافت ، انبارش و ارسال قطعات بطور همزمان.
  • انبارش بیش از 15000 هزار قطعه درفضای کاملا استاندارد.
  • استفاده از سیستم های یکپارچه نرم افزاری و سخت افزاری درجهت ورود ، خروج و ردیابی قطعات و مانیتورینگ.
  • استفاده از مجهزتریتن دستگاهها با تکنولوژیهای به روز جهت بسسته بندی و انبارش کالاها.
  • پاسخگویی 90 درصدی روزانه درخواستهای مشتریان.
  • استفاده ازشاخص ها و استانداردهای اجرایی و عملکردی جهت بررسی و پایش عملکرد.

افتتاح انبار شرکت مشتریان گلدیران باهدف همگام سازی  بخش تولید و تامین قطعات مورد نیاز بازار و مشتریان گامی بزرگ و موثر درسرآمدی این شرکت دربازار رقابتی فعلی با استفاده از تکنولوژیها و استانداردهای به روز دنیا در راستای رضایت هرچه بیشتر مشتریان خواهد بود.

۱ نظر

حسين ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ پاسخ

اگر در کنار این اقدام فروش اینترنتی و غیر حضوری لوازم جانبی و یدکی ال جی هم راه اندازی می شد خوب بود الان زنگ میزنی سفارش می دی ممکنهموجود باشه ممکن هست نباشه اگر بود قیمت میدن بعد کسی که قراره بهت تحویل بده زنگ میزنه و هماهنگ میکنه بعدش دو باره زنگ میزنه میری ازش تحویل می گیری دو روز بعد دو باره از شرکت در مورد کیفیت خدمات و طرز برخورد کسی که قطعه رئ به دستت رسونده و … نظر سنجی میشه اگر هم موجود نباشه چند مدت بعد بهت زنگ میزنن برات این قیمت تموم میشه اینقدر هم کرایه حمل بهش می خوره ضمنا اینقدر وقت هم معطلی داره میخواهی یا نه اگر بگی اره یک مدت بعد زنگ میزنن قیمت رو تموم میکنن و … من خیلی چیزها رو اینجوری خریدم از انواع کنترل بگیر تا پاکت جارو برقی و … راستش الان دیگه تمام نیازمو از بازار تهیه میکنم هر چند میدونم نمونه اصلی نیست خود شما باشین برای خرید شیلنگ اب لباسشوئی و … حاضرید ای پروسه رو طی کنید تازه اگر یک اشتباه کوچیک رخ بده و قطعه ارسالی دقیقا اون چیزی نباشه که میخواستی دردسر تازه شروع میشه البته خیلی از نمایندگیها هم جدیدا یاد گرفتن و دست بکار شدن قطعات رو سفارش میدن و در کنار قطعات اصلی قطعات فیک هم دارند و می فروشن البته گرونتر از قیمت شرکت و مابه التفاوت رو هم با بت هزینه حمل و … میگذارن از انواع عینک سه بعدی اصلی و بچه گونه و بدون فریم که روی عینک طبی نصب میشه تا انواع کابل رابط و کنترل اصلی و غیر اصلی حتی اقلامی که توسط خود شرکت عرضه نمیشه مثل دوربین تلوزیونهای هوشمند یا همون دوربین های تعاملی الان دیگه برای اکثر خریدها مردم تمایل زیادی به خرید غیر حضوری دارند برید توی دیجی کالا تمام اجناس ال جی از تلفن هوشمند و مانیتور و تلوزیون تا انواع لوازم خانگی حتی مسواک و خمیر دندون و شامپو و عط و ادکلن ال جی رو دارن با تیراژ بالا عرضه میکنن خوب لوازم جانبی و یدکی خودتون رو هم بدین اینها توزیع کنند بطور نمونه البته

نظر دهید